Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Wat fijn....helemaal super...!
    Nu genieten maar.....

Nog steeds geen spoor van de ongi.....
    Het begint nu toch wel een beetje spannend te worden......

Groetjes Marjo

2. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Marjo wanneer was je van plan om te gaan testen. (sorry misschien heb je dat al verteld maar weet niet meer hihi). Ik ga in iedergeval megahard voor je duimen.

Liefs Sbabe

3. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Sbabe: ik weet het nog niet....denk aankomend weekend ofzo...?

Hoe is het met je zoontje?

4. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Wat een fijn nieuws zeg!
    Hoop dat je vrijdag beter gevoel krijgt bij een andere dokter en dat je snel een mooie echo mag gaan krijgen!

5. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Oooo Marjo wat spannend zeg...dat je het nog volhoud niet eerder te testen!

Vandaag nog even werken en dan weer weekend...gelukkig...ben alweer moe en op en daarnaast ik onthoud niet alles meer...daardoor vergeet ik mailtjes te sturen en papieren vergeet ik te ondertekenen etc...heel vermoeiend en in mijn ogen ook een beetje onprofessioneel...straks 2 vergaderingen, ben benieuwd :rolleyes:

All; fijne dag

6. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ivm mijn onregelmatige cyclus, wacht ik toch nog even met testen, want ben anders bang dat ik toch te vroeg ben...!
    Heb wel met vlagen het gevoel dat ik gewoon ongesteld moet worden, dus het blijft spannend.

Ga vanavond met onze Sjors naar de puppy-cursus...........................
    Heb er echt superveel zin in....

Triessie, vervelend zeg, maar luister maar goed als je lichaam aangeeft dat het allemaal teveel is...
    Succes meid!

Liefs

7. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Marjo nou ik ga megahard voor je duimen voor positief. Je houd het wel spannend?

Met mijn zoontje gaat het goed zo goed dat hij weer flink ontdeugend is haha.

Liefs Sbabe

8. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Meiden waar zijn jullie?

9. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Stilletjes he?
    Ik ben 'gewoon' hier..hihi...tis echt zo'n saaie zaterdag met regen, huishouden en boodschappen pfff....

10. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Ja idd een saaie zaterdag ik word er gewoonweg niet vrolijk van. Heb vandaag ook weinig zin om iets te doen haha

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hallo allemaal,

Eindelijk weer eens even tijd om achter de pc te gaan zitten. Of eigenlijk in dit geval de laptop. Kwam mijn man ineens mee aanzetten.... haha eerste gedachte van mij was:"ow jeej, wat heeft dat gekost :(" Bleek hij m helemaal gratis te hebben. Hij was kapot bij hun in de winkel achtergelaten omdat hij zo snel niet gerepareerd kon worden. En hij heeft er net zo lang aan lopen sleutelen tot ie het wel weer deed en mocht hij m meenemen ! Wat en knappe vent heb ik toch! haha. Ik moet zeggen, ik ben er ontzettend blij mee dat ik deze nu heb, want als ik een hele dag op mijn werk achter de computer heb gezeten dan wil mijn rug wel eens lekker op de bank hangen. ;)

Maar goed. Ik heb een heleboel gemist lees ik zo... AllahinKullu wat fijn dat het geen bbz is, ga er maar lekker van genieten nu en probeer je niet te druk te maken!

Sbabe, fijn dat je zoontje zich alweer een stuk beter voelt dat ie weer ondeugend kan zijn. :)

Ow Marjo, wat een spanning... Wat is de langste cyclus die je gehad hebt en hoeveel dagen heb je nu? Heb je al getest? Of ga je morgen testen?
    Ik ga ook zeker voor je duimen!

Triessie, hier ook een saaie zaterdag. Inderdaad; regen, huishouden en boodschappen. Alleen vanaaf gaan we naar Amersfoort naar vrienden van ons en daar blijven we slapen. Morgen gaan we dan in de buurt van Utrecht 2 banden halen voor onze auto, want hubbie had er 1 lekgereden een week of 2-3 geleden. En 1 andere moet binnenkort toch vervangen worden...

Verder had ik geloof ik het nieuws al verteld dat ik nu contract van 24 uur ga krijgen. Is wel fijn om wat extra geld te hebben om te sparen. Bovendien heb ik mijn leven gebeterd en ben afgelopen keer al enkele malen met de fiets boodschappen gaan doen en gaan werken. Dat scheelt in benzine en natuurlijk beter voor mijn beweging. ;)

Heb van de week weer wat uitgespookt..... Ik ging op mijn werk naar de wc en toen ik mijn handen stond te wassen vond ik dat alles zo wazig was. Eerst mijn bril gepoetst, maar dat hielp helaas niet. Ik in het halletje kijken.... berg witte rook! Ben maar naar de supervisor gegaan en die heeft de bhv ingeschakeld. En ja hoor, na 5 minuten moesten we evacueren en dus het pand verlaten. Gelukkig konden we na een half uurtje weer terug. Achteraf bleek dat het een oefening was en het eigenlijk de bedoeling was dat bhv een melding zou krijgen van het rookalarm en dan zou moeten gaan kijken waar het was enzo. Die melding hebben ze ook wel gehad, maar dankzij mij wisten ze meteen waar het was. :) haha hebben we dat ook weer meegemaakt.

En verder.... probeer ik de hele dag een beetje bezig te blijven om er maar niet aan te denken dat morgen de dag zou zijn dat ik uitgerekend zou zijn als ik mijn eerste mk niet had gehad. En het is ook al bijna een half jaar geleden dat ik mijn bbz had. Echt niet te geloven hoe snel dat laatste half jaar gegaan is..... :( :( :(
    Maar ik heb vandaag een leuk cadeau gekregen. Heb een hele berg Poohkleertjes gekregen. Was mij 2 pakjes (3-delig) beloofd en heb veeeeeel meer gekregen. Ben er echt zo superblij mee! Nou ja, mijn schoonzusje ook, want het is meerendeel mt 86 en die kunnen haar 2 kids aan. Ja allebei, want de ene is lang en wat dikker en de ander is niet zo lang en heel iel. Toch zit er een jaar en 3 maanden tussen, maar ik denk dat mijn nichtje een grote broer krijgt... haha net als ik had.

Zo, weer genoeg verteld. Volgens mij heeft iemand een berichtje geplaatst, dus die ga ik eens lezen... tot zo.... ;)

Groetjes, Wendy

12. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ben nog steeds niet ongi....!Mijn langste cyclus was 5 weken en 4 dgn. Zit nu op 5wkn. en 5 dgn...!
    Ik heb nog steeds geen enkel teken van een ongesteldheid.
    Word hier erg onzeker van....!
    Morgen toch maar weer even een testje doen, om een eventuele zwangerschap uit te sluiten.....

Liefs

13. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goedemorgen dames!
    Weer een nieuwe week...en wie weet marjo...ben heel benieuwd vandaag...fingers crossed!

Wendy; fijn he zo'n laptop, echt een ideale uitvinding, en natuurlijk super dat je zo'n handige man hebt! Lekkere oefening op je werk zeg..hahha...ik ben ook bezig een oefening te organiseren, hoop niet dat ik zo'n collega als jij ertussen heb zitten ;)
    Hoe is het gister gegaan?
    Ik ben er dit weekend ook veel mee bezig, ik zou deze week ongeveer met zw verlof gegaan zijn heb al meerdere tranen gelaten deze dagen. Knuffel!

Hoe is het met de anderen?

Woensdagavond hebben we controle vk...kijk er erg naar uit...hoop dat alles nog steeds goed is.

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoi,
    Ik zit ook op Marjo te wachten, ben erg benieuwd! ;)
    Triessie, gister ging eigenlijk wel. We hadden het ook zo druk dat ik er bijna geen tijd voor had om er aan te denken. Heb wel 's ochtends nog een traantje gelaten inderdaad. Verder vind ik dat ik me er goed doorheen geslagen heb. Nu nog naar het volgende moment..... (mijn vriendin die een week later uitgeteld zou zijn moet nog bevallen). Jij ook sterkte komende week..... knuffel
    Groetjes, Wendy

15. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hey meiden....!
    Test is gedaan, ben niet zwanger...!Ben ook nog steeds niet ongi....
    Echt om gek van te worden....

Ben toch wel een beetje opgelucht dat ik niet zwanger ben...
    Ik weet nu tenminste dat mijn lichaam me echt goed voor de gek kan houden...

Wendy, een dikke knuffel voor jou...
    Tja...zo'n dag zal je niet snel vergeten..!

Hoe is het verder met iedereen?

Liefs

16. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Heey allemaal,

Eventjes voorstellen ik ben Brigitte ben 31 jaartjes oud en woon in Limburg!

Ik heb helaas ook een BBZ gehad,het vorig jaar in november.
    Naar ongeveer 2 jaartjes bezig te zijn geweest,waren we eindelijk in verwachting,dit is dan wel alleen van korte duur geweest.
    Ik had op een maandag avond (toen was ik 6 weekjes in verwachting)een testje gedaan,en die was positief JUIJJJJJ wat waren we blij.
    Meteen bij onze ouders langs.....
    Die week erop,de woensdag had ik vrij veel last van buikpijn maar niet zo erg dat die niet meer te verdragen was,maar vetrouwde het helemaal niet.
    De dag erna,was ik bloed aan het verliezen heb meteen naar de VK gebeld en kon daar sávonds bij terecht.
    Een echo gemaakt maar daar was niets op te zien,een inwendige echo en ook daar was niets op te zien.
    Ik ben toen doorgestuurd naar het ziekenhuis,waar ik dus meteen mocht blijven voor te opereren,want het vruchtje zat in de eileider.

Jeetje,dan gaat er heel wat door je lijf hoor! :(

Maar oke al met al is wel mn eileider kunnen blijven zitten.
    Nu een vraagje aan iemand die dit ook heeft meegemaakt(waarvan de eileider is blijven zitten) is er iemand erna nog in verwachting is geraakt?
    Ze zeggen wel,je kunt in ieder geval zwanger worden maar ik denk er zo m'n eigen van!

Groetjes van Brigitte ;)

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    jaja Brigitte77 ik ben het bewijs

ik heb een bbz gehad 13 februari geopereerd daarbij hebben ze me eileider ook gespaard

en toen ben ik voor het eerst 22 maart ongesteld geworden en 23 april 3 dagen overtijd positef getest. en dus nu zwanger

dus het kan wel :) ik dachde ook zoals jij van kan het nog wel en alles
    maar ik heb 7 mei met 6 week en 3 dagen een hartje gezien ik moet nu vrijdag terug voor een 2de echo ben zo bang dat het hartje gestopt is maar we meoten afwachten.
    sucses

18. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Spannend dus......
    Maar je bent dus wel vrij snel weer aangeteld!dat is super voor je. \:D/

Oke maar heel fijn ik heb nu dus wel een antwoord op mn vraag!Thanks :thumup:

Heel veel succes vrijdag ik duim voor je.

Groetjes Brigitte

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    graag gedaan voor je antwoord hoor
    we zijn hier tenslotte om elkaar te helpen :)

20. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Hoi meiden

Wendy ja ideaal een laptop heb er zelf ook 1 heerlijk een uitkomst. Fijn dat je een 24 uurs contract heb gekregen super meid. En sterkte meid het is idd erg moeilijk die periode.

Marjo meid toch balen van je negatieve test. Dan maar hopen dat je snel ongi ga worden.

Brigitte welkom meid. Nou hopen dat je snel zwanger mag raken en dat het dit keer goed mag gaan.

Nou meiden ben benieuwd of ik ongi ga worden. Ontdanks we er nog niet voor zijn gegaan word het toch nog spannend. Verschijnselen zijn nogal vreemd voor mij deze maand. Zere (.)(.) (heb ik normaal niet) afgelopen zaterdag een sliertje bloed eenmalig. Normaal heb ik 3 dagen voor NOD bruinverlies en nu niks. Ik denk wel dat ik ongi ga worden maar het is zo vreemd deze maand. Nou ja afwachten maar. Hopelijk word ik wel snel ongi zodat we er weer voor kunnen gaan.

Trouwens onze Zoon is weer naar school, en het ging nog goed ook

Liefs Sbabe

Deel Deze Pagina