hey meiden, Triessie..wat super dat je je kleintje heb kunnen zien, was zeker wel een heftig moment? Marjo...gelukkig dat je ongi nu aan het doorzetten is meid..eindelijk! Ik ben een stuk rustiger nu..ik heb zoiets van ik zie het wel hoe het allemaal gaat lopen qua zwanger worden..ik probeer er niet meer zoveel mee bezig te zijn.en het van me af te zetten..en tot nu toe gaat dat goed. Ik weet dat het ooit wel gaat gebeuren, maar laat het gewoon maar lekker over me heen komen. Hoe is het trouwens met je hondje? nieuwbegin..goed van je hoor dat je positief bent ingesteld over weer zwanger worden..dat is ook de beste instelling. wat mijn HCG betreft van toen geen idee..heb na mijn operatie ook geen bloedtesten meer gehad..dus kan het je niet zeggen. Meiden hebben jullie nog een beetje genoten van het voetbal? doei! wendy..vervelend meid dat je ff in een dip zit..en je rot voelt. Kop op meid..het komt echt allemaal wel goed!
@wwjc19 Knap dat je elke dag langs een baby kamer kan lopen... het idee dat ik al 1 1/2 een kamer zou hebben voor ons kindje zou mij nog desperate maken.... De confrontatie zou te heeftig zxijn denk ik... als je een eileider kwijt bent door een bbz, dan hoef je ook geen na controle voor hcg meer, dan zijn ze zeker dat het helemaal weg is... Inmiddels hebben we toch gelukkig een afspraak met de gyn...
Ik snapte er al helemaal niks van, al die berichten over bloedtesten en zo. Lees ik dus net dat dat niet hoeft als je eileider weggehaald is, vandaar dat dat dus bij mij niet hoefde. Baalde wel ontzettend van de week want volgens mij was al ons geklus te laat en had mijn eisprong al gehad, maar ja nu maar weer afwachten. Nieuwbegin: herken jouw verhaal Qua werk enzo wel hoor, was zelf ook snel weer op de been, maar heb nu toch zo af en toe wel een emo dipje als ik al die zwangere vrouwen zie. Maar onze tijd komt ook!
maar die emo dip heb ik al ander half jaar hahaha... partner merkte zelfs op toen we wel zwanger waren en we met een prenatal tas liepen dat er vrouwen jaloers keken naar de tas... dus ik zei "wat denk je dat ik al die maanden deed"... Ik voel gewoon dat het bij ons nu snel goed moet komen... Wij mogen toch ook eens?
Hallo allemaal! Jeetje.. ik lag erg achter met al die berichtjes! Ik weet nu even niet meer alle verschillende verhalen uit elkaar te houden.. Ik kreeg geen e-mail dat er een nieuw berichtje was geplaatst, dus was ik het even 'vergeten'. Ik zit nu in Canada (vakantie) en heb even tijd om alles bij te werken. 'Nieuwbegin' welkom! Ik heb ook bbz gehad, in mei dit jaar, en was al snel weer op de been en heb er emotioneel ook niet zo'n last van gehad. Wel dat ik overal mensen om me heen zie die zwanger zijn, maar lees dat jullie dat ook hebben. Vooral was het lastig toen een teamgenootje van waterpolo vertelde dat ze 10 weken zwanger was en dat had ik toen ook precies geweest! En dat ze uitgerekend was op 1 januari, dat zou ik dus ook zijn! Dat had ik nog helemaal niet uitgerekend. Dat kwam wel even hard aan. Heb het ze ook meteen maar verteld van mij. Ik las iets van een middeltje om te voorkomen dat het erge littekens worden? Ik heb nu vier littekens van BBZ. Ik kende geen middeltje en heb er ook niet aan gedacht. Wat was het precies en kan ik dat nu nog doen? Groetjes!
Ik ben al aan de smeer met p-cl-e creme van biodermal. Duur maar onwijs goed tegen litekens en strie ed... Er zitten bij mij nog korstjes op de wondjes, maar ik mocht al beginnen met smeren. Het is nooit te laat, pcle doet ook wonderen voor de litekens zelf... ook uv licht ( zonnebank) doet wonderen voor het hele en verminderen van de wondjes... Succes met smeren dus
Mocht je niet zoveel geld uit willen geven is een vitamine E creme van elk willekeurig merk ook voldoende. Wat ik begrepen heb is het nl de E die er voor zorgt dat de littekens zich sneller herstellen.
wat ook goed helpt (via advies) is calandulan creme van vsm. Het is eigenlijk bedoeld voor brandwonden, en oppervlakkige huidwondjes. Ik gebruik het zelf nu een week of 3 en ik zie al echt verschil plus dat mijn littekens heel zacht en spoepel aanvoelen. Tube kost rond de 7 euro en verkrijgbaar bij de drogist. groetjes,
Thanks vor alle tips voor smeermiddeltjes! Toevallig was ik gisteren bij de drogist (in Canada)en ik heb nu iets gekocht wat nummer 1 hier is tegen littekens en niet duur. Maar even kijken of het wat is en anders ga ik in Nederland iets met Vitamine E kopen! Mijn littekens zijn wel soepel en zien er goed uit, weten julie of het op den duur helemaal weggaat of dat jet het altijd zal blijven zien? Hoop natuurlijk van niet. Ik ga maar niet onder de zonnebank omdat we weer proberen zwanger te worden en dat is volgens mij niet echt goed toch. Doei doei!
Hoi Mamarieke, Nog een fijne vakantie! En ik had iid ook gehoord dat zonnebank beter niet kon als je zwanger bent/wil worden.
Dank je! Ja laat ik het risico maar niet nemen he. Kan alleen als je het toch al vaak doet, dan is je lichaam er meer aan gewend heb ik begrepen. Dat geldt ook voor de sauna. Hoe is het met jou, heb je nog ergens last van of weer lekker aan het proberen? Klussen zoals iedereen het noemt heb ik begrepen, ik kende die uitdrukking nog niet, wel grappig! Sorry, maar weet niet alle verhalen van iedereen, had jij nou last van bruin bloedverlies?
Haha inderdaad, klussen. Had ik ook nog nooit van gehoord voor ik hier op het forum kwam. Ik had deze keer idd lang bruinverlies. Wel een dag of 4-5. Daarna werd ik ongi. Ik hoop dat we vanavond gaan klussen. Helaas is mijn man niet zo'n klusser, dus ik moet altijd zin maken.
Tijdens de zwangerschap is zonnebanken idd niet goed, maar ik mag niet eens denken aan zwanger worden deze ronde, dus voor mij is er nu geen vuiltje aan de lucht. P cl e is trouwens ook goed omdat het de pigment vlekjes van litekens tegen gaat...
Wendy, hopelijk veel 'klusplezier' haha!Je gaat toch wel voor de hoofdprijs vanavond...haha Mamariekje, ben je trouwens voor vakantie in Canada? en waar zit je in Canada? Ben wel een beetje jaloers op jou....haha Met mij gaat het verder heel goed....de rode duivel is los......! Pffff....ben echt ouderwets ongesteld....! Hebben jullie ook zo genoten van het voetbal van gisteravond? Wij hebben de wedstrijd in het Philips stadion gekeken, bij het concert van Guus Meeuwis! Echt grandioos......... Guus was ook helemaal toppie.....! Bij het liedje 'geef mij nu je angst' moest ik toch wel een klein traantje wegpinkelen....! Ik heb dat liedje vaak geluisterd na de BBZ.... Hoe is het met de rest van de meiden allemaal? Leuke dingen gepland voor het weekend? Liefs
Hoi Marjo, Gisteraaf was ie te moe, dus hoop vanaaf te klussen. Ik geef helemaal niets om voetbal, maar was met 3 mensen op msn en nog 1 die met mijn man op Skype was, wiens vriendin ook voetbal aan het kijken was. Dus ik kreeg elke keer alles in 4-voud te horen als er iets was. Nu hebben we bezoek, dus ik ga er snel vandoor. Doei doei.....
Hoi meiden Sorry ik heb niet alles teruggelezen het is ook zo veel geschreven pfff haha. Wendy is je man niet zo klusser haha meestal is het eerder andersom haha. Maar goed doe je best voor vanavond en succes. Marjo ja ik heb ook genoten van de voetbal gisteravond. Normaal heb ik vreselijk veel hekel aan voetbal maar als het nederlans elftal moeten spelen zit ik wel voor de buis. Liefs Sbabe
Hoi, ik ben nu in Vancouver in Canada. Mijn vriend heeft daar congres en hierna gaan we drie weken rondreizen. We hebben een auto gehuurd en dan zien we wel. Mooie natuur hier hoor! En voetbal in een Ierse pub gekeken, was erg gezellig. Hier was het alleen 's middags. We zitten nu in een luxe hotel, dus het klussen gaat goed, ha ha. Maar 'nieuwbegin' waarom mag je nog niet klussen, ik kon na bbz gewoon weer proberen. Ik ben nog niet ongesteld geweest erna, maar ik ben vanaf december '07 toen ik stopte met de pil sowieso nog niet echt lekker ongesteld geweest. Ik wil ook een cyclus banner..! doei allemaal!
Het schijnt mij af geraden te zijn om deze cyclus wat aan het zwanger worden te doen.. waarom weet ik niet en als er meer zijn die gewoon mochten verder klussen hoor ik het graag, want weer 1 maand wachten is best lang nu..