Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    @ Josien...knuffel voor jou...het gemis is vreselijk he... ik kan soms ook zo diep van binnen uit er pijn om hebben, er flink om huilen om vervolgens weer verder te gaan. liefs patries

2. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Hoi hoi, misschien een hele brutale vraag hoor, maar hoelang na de ingreep hadden jullie weer sex?

3. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Omdat ik vanwege het bikini litteken niet veel op mijn buik kon verdragen of goed kon liggen, heeft het bij ons bijna 5 wkn geduurd.

4. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Je klinkt alsof je vind dat het lang heeft geduurd, maar vind het best snel! Of ook juist weer niet, ik weet het niet eigenlijk. Ik moet eerst maar wat aansterken en verder uitrusten en maar duimen trouwens ook dat ik weer ongesteld ga worden (is niet nodig om sex te hebben natuurlijk... :oops: )

5. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    In die weken zelf was ik/wij er niet mee bezig met wanneer het wel of niet weer zou kunnen, op een gegeven moment was het moment ernaar dat we behoefte hadden om die manier bij elkaar te zijn, rustig aan lukte dat en omdat je er naar vroeg telde ik eventjes terug.

Zelf inderdaad weer even tot rust komen en dan komt het allemaal wel weer, het gaat op jou tempo!

6. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ik lees dat jij al weer in je tweede ronde na je buitenbaarmoederlijke zwangerschap zit, gelukkig gaat dat dan wel goed he?

7. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    o..dat klopt niet...dan heb ik het er onduidelijk onder gezet, ik ben zwanger geraakt in de 2e ronde en toen de buitenbaarmoederlijke zwangerschap gekregen, ik heb nu net mijn 1e ongi gehad dus...in welke ronde zit ik dan?

8. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    1e ronde, maar dr staat ook weer niet echt dat je al in je tweede ronde zit, ik geloof dat ik dat verkeerd gelezen heb,tja...ben nog niet helemaal scherp :(

9. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Maakt niets uit hoor ;)

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik zit hier in dubio... ;)

Mijn temp was vanmorgen gestegen naar 37.0. Gisteravond had ik het zo koud in bed dat ik bibberend in slaap gevallen ben... En steeeeenkoude voeten had ik gisteren de hele dag! Metaalsmaak.... buikwand doet pijn...

Maar aan de andere kant voel ik weer meer slijm... Regelmatig dat ik het voel stromen en dat heb ik vaker voordat ik ongi wordt...

Heel tegenstrijdig hier dus... Geen idee of het raak is...

11. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    oef...wanneer moet je ongi komen? (ik snap je banner niet helemaal, sorry) Zeker 2-strijdig als je het ene wel herkent en het andere niet herkent voor je ongi periode!

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Aankomende vrijdag is mijn NOD... Als ik niet ongi ben ga ik maandagmorgen testen...

Mijn banner is eigenlijk heel simpel: geeft aan dat ik op cyclusdag 30 zit en 13 dagen na de eisprong.
    dpo betekent na de eisprong...

Deze banner geeft gelukkig niet zo aan hoeveel dagen nog voordat je kunt gaan testen ;)

Maar heeeeel verwarrend al die tegenstrijdigheden...

13. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Kijk...weer wat geleerd over een banner...je ziet er zoveel hier maar ik snap ze niet allemaal!

Vrijdag dus...spannend zeg...heb je niet de neiging om dan vrijdag al te testen?

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heb 2 testen in huis liggen, maar nog niet de neiging gehad om te testen...

15. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    ...fingers crossed....

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Dank je wel Triessie..

Twordt ook wel tijd eigenlijk hier al zeg ik het zelf...

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoi allemaal,

Zal eerst even antwoord geven. Wij hebben gister voor het eerst weer sex gehad. Niet met penetratie, maar wel beide ook klaargekomen. 2wk na operatie. (maar was bij mij niet zo'n grote ingreep)

Nou had ik gister ervoor al wat bloedverlies, maar vandaag is dat weer meer geworden. (nog geen ongi-bloeding) Samen met buikkrampen rood bloedverlies en wat kleine stukjes. Het is nu precies 2 wk na operatie. Is dit normaal? Ik heb na de dag na de operatie geen bloed meer verloren tot eerste kerstdag, toen een 1,5 dag weer bloedverlies en krampen. Alles over en nu weer kramp en bloedverlies. Waar komt dit nu na 2 wk nog vandaan? Toch van de sex?

O ja en heb maar wat nieuwe Betadinezalf en gaasjes gehaald om mijn navelwondje schoon te houden. Begint er weer wat beter uit te zien daarmee.

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ok. Dank je voor het snelle antwoord. Raakt er dan weer iets geirriteerd ofzo? Dat er ook weer krampen bijkomen?

19. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Wanneer ik opgewonden raak, is het hele gebeuren onderin ook erg gevoelig...ik voel sowieso veeeel meer onderin en links/rechts dan ik voor de buitenbaarmoederlijke zwangerschap had, jullie ook?

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ja ik ook. Steeds gerommel.

Deel Deze Pagina