Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Haha dat ga ik wel proberen ja. Maar is inderdaad lastig als je een man hebt die niet zo'n klusser is.
    Maar ik was niet afgelopen keer, maar de keer ervoor erg in het ootje genomen. Ik had nl pijn in mijn borsten (had ik alleen bij zw), was misselijk, had wat bruinverlies en alleen maar dingen die ik had toen ik zw was. En toch werd ik ongi. Dus daar vertrouw ik niet meer op. Ik wacht nu gewoon af. En als ik na 38 dagen nog niet ongi ben dan ga ik testen. Voordeel is dan ook dat ik redelijk snel bij die 6 weken zit dat ik dan echo krijg.

Ik kan me trouwens voorstellen dat je met een kloppend hartje nog meer vertrouwen krijgt dat het goed zit. Zowieso was toch de kans dat het dan misgaat veeeeel kleiner?

2. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ja dat is dan wel weer een voordeel.. dat je dan 6wk bent.
    Kan wel begrijpen dat je niet meer op je eigen lichaam vertrouwd dan, soms maakt je lichaam je helemaal gestoord!

Dus je man wil niet zo klussen... bleegh :evil: :x Wat heb je daar nou aan hihi. :D

3. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ja de kans is veel kleiner als het hartje klopt! Gelukkig komen mijn ouders morgen voor 2weken langs (werk+woon in buitenland tot september). Welkome afleiding!

4. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ja, meestal is het juist omgekeerd. Maar ik moet zeggen dat ik nu mannen soms wel snap. Het is heel frusterend als jij heel veel zin hebt en de ander helemaal niet.... Ik raak er dan altijd chagrijnig van als het niet opgelost wordt. :( :)

Ow dat is inderdaad lekker afleiding. Wel leuk dat ze er dan ook zijn als je weer echo hebt. Gaan ze (of 1 van de 2) mee?

5. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ach ja.. hier is het ook wisselvallig. Soms heb ik echt weken geen zin en dan hij ook weer niet.. Volgens mij een fabeltje dat mannen altijd maar willen.
    Ik heb kans dat het nog een inwendige echo wordt en ik vind het zo spannend en een intiem moment, dat ik gewoon even lekker samen met mijn vriend wil gaan.

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ah ok. Zeker inwendige echo is inderdaad niet iets wat ik met mijn ouders zou willen delen. ;)
    En volgens mij is het inderdaad een fabeltje dat mannen vaak willen, want dat is tegenwoordig veel minder het geval.
    Maar goed, ik zou toch wel blij zijn met minimaal 1x pw. Want als het aan mijn hubbie ligt dan is het maar 1x per maand of 1x per 2 maanden. :(

7. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    he marjo, ( en de rest natuurlijk ook ;)) Met mij gaat het los van de benauwdheid op zich goed. Ben alleen echt mega moe, zeg maar gerust helemaal gesloopt. Gistermiddag heel de middag liggen tukken en vanmiddag weer :oops: . Heb last van mn knieeen en pijn in mn schaambeen, maar ik ga er vanuit dat het allemaal er bij hoort. 2 juli a.s. heb ik een 20 weken echo (ben dan 21 weken) en vind het doodeng joh. Heb ook nog steeds niets gekocht voor de kleine, durf gewoon niet. Mn dochter heeft een muziekdoosje gekocht en dat was het. Ik lees nog steeds jullie verhalen en hoop dat ook jullie snel zwanger zullen zijn, enne wendy, 1 x klussen kan al raak zijn he, kijk maar bij mij ;)
    Nou ik ga weer languit op de bank, wachen op de voetbal.!

8. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ooooh dat vergeet ik nu weer, hypnose, leuk van je te horen! ik ken die stress van het net weer zwanger zijn, tot de 12 weken vond ik echt een hel, al die echo's enzo pfff wat was ik blij dat het voorbij was, maar lees dat de eerste tekenen goed zijn dus dat is mooi en tis je gegund!

9. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Hoi,

Wat een dialoog tussen Hypnose en Wendy (heb ik goed toch?), leuk om te lezen! Hypnose veel succes met je echo! En Wen, nu snap ik pas al die getallen onderaan de banner.. ha ha. Ik leer ook elke keer wat. Dat is toch hoeveel dagen je cyclus was? Toen ik wist dat ik voor de 1e keer zwanger was lag ik 2 uur later op de operatietafel, dus ik ben dan ook niet helemaal in de wolken geweest van de zwangerschap. Daarom heb ik de bbz denk ik ook anders (minder heftig) beleefd, niet het gevoel van miskraam. Na bbz heb ik mijn cyclus dus niet afgewacht, ben nog geen een keer ongesteld geweest daarna. Mocht het wel wat worden, hoop ik wel dat we goed kunnen terugrekenen..

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoi Mamarieke,

Dat heb je goed. Ik heet "gewoon" wendy. ;)
    En inderdaad de gatallen onder mijn banner geven aan hoe lang mijn cyclus was. Nogal een zooitje. haha. Maar goed. We gaan nu voor wat regelmaat of gewoon zwanger. ;)
    Ik kan me voorstellen dat je dus je zwangerschap niet als zwanger hebt ervaren. Hoop dat dit de volgende keer anders is !
    Als je nu nog niet ongi bent geweest, wanneer zou je dan gaan testen? Of heb je ons al iets te vertellen? ;) ;)
    Maar het is nog vrij vroeg bij jou hè, een maand geleden? Toch hoop ik voor je dat je snel ongi wordt. (of zwanger bent.)

Ow, ik zie trouwens dat ik vanaaf moet klussen. Wens me maar succes. ;) :) :p

11. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Hypnose succe met je echo.

Wendy klus ze meid en zet hem op.

Nou hier nog 3 dagen in spanning. De ene moment denk ja en de ander moment van ja weet het niet. Heb wel last van (.)(.) en en ik droom eenorm snachts en dat had ik alleen toen ik zwanger was. Nou normaal last van veel afscheidin nu bijna niks. Ik weet dat mijn lichaam me voor de gek kan houden maar het blijft toch spannend

Liefs Sbabe

12. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Ik ga voor je duimen hoor Sbabe! Enne wendy,hopelijk wil hubbie niet de voetbalwedstrijd zien plus de nabeschouwing en blabla ;)

13. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Zo toch maar weer wat schrijven hier...

Heb afgelopen dagen behoolijk ruzie gehad met partner. Heel heftig allemaal, en heel onzeker op dit moment hoe nu verder...

Eigenlijk hebben we morgen een afspraak bij de gyn in Gent die ik na lang zeuren toch heb gekregen. Maar we weten niet of die door gaat want het staat echt op knappen hier....

Verder krijg ik de afgelopen 2 dagen tot overmaat van ramp ook veel "baby post". Omdat het echt zo goed voelde had ik mij al voor diverse websites opgegeven en voor diverse verassings pakketen.

Met als gevolg dat je nu bestookt word met geadresseerde baby reclame.

Maar ook wel een heel lief briefje van moeders voor moeders een fleurop bon.. Echt heel lief... hebben jullie dat ook gehad?

Ik heb helaas maar een week kunnen mee doen met moeders voor moeders, maar krijg toch dit echt lief...

14. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    poehe wat een verhaal joh, alsof een bbz al niet genoeg is, dit nu ook nog?! Waren er al spanningen of komt dit compleet uit de lucht vallen? Of komt het misschien ook bij allebei niet een beetje door de spanningen van de bbz, iets wat ik me zo goed kan voorstellen! Weet eigenlijk verder niet zo goed wat ik moet zeggen, hoop dat datgene wat goed voor je is zal gebeuren! Dikke knuffel!

15. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Ik denk zeker dat het ook met de spanning van de bbz te maken heeft. Ik reageer soms nog wel eens heftig op teleurstellingen ( lees als heftig dat ik een dag a 2 niet aanspreekbaar ben en mij terug trek in bed) dat is partner al een tijd een doorn in het oog. Dus werk ik er heel hard aan.

Om de teleurstelling van dit te begraven ging ik gezelligheid op het web zoeken ( en niet hier want dan zou ik de teleurstelling niet kunnen begraven maar juist de confrontatie steeds aangaan).
    Nou ja van het een kwam het ander en ik heb een ondeugende chat gehad. Meer niet, ik ben niet vreemd gegaan, heb niemand in rl ontmoet niets...

Misschien dom dat ik het spel mee speelde ( degene die ik op de chat had wist dat ik een relatie zat trouwens ) maar het gaf mij enegie om met dit verlies om te gaan.

Partner heeft achter mijn rug om de chat logs bekeken en daar gaat de ruzie nu over. Hij vind dit vreemd gaan omdat k aandacht geef aan een ander. ( hoe wel hij wel plaatjes mag kijken op het net...)

tuurlijk is het dom van mij, maar ik zocht een manier om niet in die dip te raken en die lip van gezellig uit op iets anders ( hoewel ik de hand niet eens aan mijzelf sloeg...) dom dom dom van mij...

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik hoop ook dat je gewoon zwanger bent Sbabe. Nog 3 daagjes wachten... ik ga met je meeduimen.
    Gizmoo, de mijne kijkt helemaal geen wedstrijd, dus dat zit wel goed. ;)
    Nieuwbegin, tja, het is inderdaad niet zo slim van je geweest om op die manier de teleurstelling te begraven. Ik hoop dat je partner uiteindelijk toch naar je luistert en probeert erachter te komen waarom je het op die manier gedaan hebt. En dat je een manier gaat zoeken om er samen uit te komen.
    Ow en ik heb inderdaad ook zo'n fleurop-bon gekregen en een lieve brief. De eerste keer niet, toen had ik ook nog helemaal niet meegedaan (wel aangemeld dus.) De tweede keer had ik nog geen week mee kunnen doen en kreeg ik ook een lieve brief en die bon. Volgende keer ga ik me dan ook gewoon weer aanmelden.

17. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    oeps! nieuwbegin, dat is nu echt wat ze zeggen niet handig?! ik begrijp de teleurstelling en de woede van je vriend/man wel. Ik begrijp echter wel dat het zo kan zijn dat je jezelf in tijd van verdriet en teleurstelling juist afkeert van diegene vanwie je het meest houdt, zeker als die min of meer hetzelfde verdriet heeft.
    Het is inderdaad te hopen dat hij het kan vergeten... en dat jij het natuurlijk niet meer doet ;) Zo wendy, jij mazzel dat hij niets kijkt. Hier kijken we alles, ik vooral, dus ik zou echt een probleem hebben...

18. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Weet je wat ik niet begrijp, dat er nu 2 reacties zijn die idd beamen dat ik dom gedaan heb. Maar ik zie niet het verschil tussen plaatjes kijken en ene chat hebben. ik ben niet veemd gegaan, heb de hand niet eens aan mijzelf geslagen, maar hij gebruikt die plaatjes wel voor dat.
    Dus dat is ok en chatten is niet ok?
    Vreemde grens....

19. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Bij plaatjes kijken is er geen persoonlijk kontakt met iemand, en leer je die persoon ook niet kennen. Plaatjes kijken zou ik ook niet leuk vinden.Maar goed, denk niet dat we hier verder een discussie over moeten voeren en dat het voor ieder persoonlijk is waar de grens ligt toch?

20. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    O discussie wil ik zeker niet, ik wil er alleen van leren. Kijk persoonlijk contact als je neit eens iemands naam kent tja ik weet het niet....

ik wil alleen leren en zien..

Deel Deze Pagina