zoals al eerder hier advies gegeven, smeren smeren smeren, met vit e zalfjes, of met p-cl -e creme van biodermal. Als je even niet zwanger mag worden ( zoals ik, ik moet eerst wachten tot hcg 0 is en dat was het woensdag nog steeds neit helaas) kun je ook een zonnebankje nemen. Uv licht breekt de liteken weefsels af... Hier is het k met peren. ik vloei weer en niet zo'n klein beetje ook. Ik heb nog nooit een maandverbandje vol gehad, maar nu vanochtend... wow niet normaal... Daarnaast heb ik enorme buikpijn.. het lijkt op de pijn die ik had in Gent toen de gyn zo had lopen wroeten in mijn buik. Het is alleen minder heftig.. Partner wil mij steeds naar de eerste hulp heben... maar ik zeg dat ik het wel uit hou tot morgen ochtend... vandaag maar gewoon ev en niets doen en vooral niet laten blijken dat ik pijn heb.... Wat zou het kunnen zijn? herkent iemand het? ( normaal zou het de tijd van mijn eisprong zijn nu, heeft dat er mee te maken?)
zo onderzoek mag je doen bij 2 miskramen of meer ik had dan een MK en BBZ kijk hier maar bij beide sites beter dan dit uitleggen kan ik niet http://www.nav-vkgn.nl/brochure/erfelijk5.html http://www.kennisring.nl/smartsite.dws?id=32905
Mamariekje, wij zijn in september naar Amerika en Canada geweest....! Ik was toen net gestopt met de pil, en toen heb ik ook rompertjes gekocht.....(gewoon voor de 'heb') Ze zijn ook zo schattig en je word er daar mee doodgegooid(in de grote steden in ieder geval). Vind het ook een leuk aandenken, want elke keer als we ons toekomstige kindje gaan aan/uitkleden worden we herinnerd aan die prachtige vakantie (dat was mijn gedachtengang).... Wat betreft die littekens.....ik ben helaas niet zo'n zalfjesmens. Waarschijnlijk ben ik ook de enige op deze site die helemaal niets aan die littekens heeft gedaan...... Die van mij zijn nog wel donker van kleur, maar absoluut niet storend(voor mij). Ze zitten ook netjes onder mijn bikini verstopt, dus niemand die het ziet(en wat dan nog....?). Ik kan ook niet zo goed uitleggen waarom het mij niet zoveel interesseert hoe die littekens eruit zien.... Ik kan je hier dus ook helemaal geen advies in geven... Wat betreft de menstruatie na de BBZ...!Bij mij kwam het al 3 weken na de BBZ en daarna elke keero m de 5 weken. Zoals je waarschijnlijk al begrepen hebt, is het de laatste keer helemaal weggebleven, en kreeg ik het het pas weer na 9 weken....! Je menstruatie kan dus behoorlijk ontregeld ijn na de BBZ, dus maak je daar maar niet teveel zorgen om... Nieuwbegin, als je het niet vertrouwd, ga dan toch naar het ziekenhuis, want ik kan me voorstellen dat je erg ongerust bent.... Met jouw achtergrond, moet je toch geen enkel risico nemen..... Het zit je ook echt allemaal niet mee he......!? Knuffel voor jou..... Trouwens, mooi kl*te dat Nederland eruit ligt.....snik snik Ik mis de oranje-koorts toch wel een beetje, en manlief is vandaag niet te genieten.... Ga zo lekker uiteten met mijn familie(voor vader en moederdag nog....) Lekker wokken bij de chinees....mjammie... Fijne zondag allemaal liefs
Nee hoor... je bent niet de enige . Ik heb ook geen zalfjes gebruikt. Eerlijk gezegd herinnert het me vooral aan ons kleine eerste wonder. Ik wil haar niet vergeten... misschien ben ik daarom niet zo bezorgd over de littekens. Ik kan het verder ook niet zo goed uitleggen, maar dat is zo'n beetje mijn gevoel. Liefs, Josien
Kan ik me voorstellen Josien! Ik heb wel wat met biodermal met vitamine E gesmeerd, maar zijn bij mij nog erg donkerrood. Nieuwbegin, ik had ook de eerste keer geloof ik erg veel last van pijn toen ik normaal blijkbaar mijn ei zou krijgen. Volgens de ha kon het zijn dat vrouwen ontzettend veel last hebben van hun ei. Hij zei dat er zelf vrouwen bij ehbo binnenkwamen met ontzettende pijn en dan bleek het "alleen" de eisprong te zijn. Nu lijkt het me allemaal een beetje overdreven en ik heb hem niet echt vertrouwd, maar goed, het is wel na een week vanzelf overgegaan en gelukkig heb ik er daarna niet zo'n last van gehad! Dus ik zou zeggen, mag je nog bellen naar gyn, zou ik dat doen en anders ha om andere dingen uit te sluiten.
Hey meiden, Dit moeten jullie echt even lezen.......! www.waarmaarraar.nl/pages/re/28193/Buit ... ragen.html - 43k -
Wat een raar verhaal, hoe kan dat nou? Dan hebben ze toch bij echo's echt zitten slapen... Vraag me af wat voor echo's ze daar krijgen. Blijkbaar waar je alleen kunt horen en niets kunt zien. Volgens mij kan zoiets in nederland niet voorkomen. Dan zien ze bij de eerste echo nl al dat ie niet in de baarmoeder zit. Toch?
Ow, ik had gister toch de hele dag een vieze smaak in mijn mond. (Vandaag weet ik niet, heb nog niets durven eten) Zou ik dan toch.... We wachten wel weer af....
bizar echt..hoe is dat nou mogelijk..snap er niks van. Ze mag echt van geluk spreken! Wendy ik hoop het voor je! goetjes.
Dit is echt niet normaal,dit zou je echt moeten zien op een echo ja! Ik weet dat ik bij het ziekenhuis kwam en dat ze niets in mijn baarmoeder zagen zitten! Dit kan toch echt niet! Maar wel leuk om te lezen ze heeft dan in ieder geval echt heeeeeeel veeeeeeeel geluk gehad!
Echt heel bizar verhaal! Dan moet ze aardige pijn hebben gehad lijkt me. Wen, al die vieze smaak weg? Nog meer verschijnselen...? En Marjo, dank je voor je reactie! Ik heb gisteren weer een heel canadees setje gekocht! Nu stop ik er maar even mee. Ben nog niet ongi geworden na BBZ, dus ga over een paar dagen maar eens testen denk ik... Doei!
Hoi, Ik maak het nog veel erger. Ben mijn eigen babykledingwinkeltje op internet begonnen. Dus als jullie nog wat nodig hebben..... 8) Haha. Het is nieuwe en tweedehandskleding. Ik heb er al wat op staan, maar het is nog niet klaar. Zo gauw als ie klaar is zal ik jullie de link geven. Verder niet echt verschijnselen Mamarieke. Heb vandaag wat minder honger en jeuk aan mijn (.)(.), maar kan me herinneren dat ik dat wel eens vaker heb. (alhoewel al lang geleden) Als het net zo gaat als de afgelopen 3 keer dan verwacht ik in het weekend wat bruinverlies en meer last van mijn (.)(.). Ik denk zelf niet dat ik zwanger ben, maar goed, het zou ook zomaar kunnen. Lastige van een vakantie thuis is dat je veel teveel tijd hebt om overal over na te denken. Groetjes, Wendy
ha ha, leuk je eigen kledingwinkeltje! Als tie af is moet je de site maar sturen, ben benieuwd! Niet te veel nadenken, alleen als het leuke dingen zijn...! Liefs, Marieke
Bezig met regelen van het winkeltje en als je zo met die babydingen bezig bent en die kleine, lieve kleertjes, dan wil je er veel te graag zelf ook 1. Maar ik hou het wel vol hoor. Komt goed. Komende 2 dagen hebben we wat meer op de planning staan om te doen. Geeft weer wat afleiding.
Als het een beetje meezit, gaan we in de toekomst toch allemaal kleding bij Wendy bestellen....toch?haha Wendy, ik hoop ook echt voor je dat je weer zwanger bent....! We wachten geduldig af..... Vanaf vandaag zou ik ook weer een keertje een eisprong kunnen hebben..(balen dat het zo onregelmatig is), dus de komende 2 weken wordt hier flink geklust.... We hopen dan, dat het dan toch weer een keertje raak is....? Lastig om er niet teveel mee bezig te zijn..... Marieke, wanneer komen jullie eigenlijk weer terug naar nederland? Ik hoop in ieder geval ook voor jou, dat jullie met een persoontje meer naar huis komen..... Doei
Hoi Marjo, Haha, dat zou voor mij ideaal zijn inderdaad. Maar eerst maar eens aan de klus voor een aantal van ons. Mag ik vragen tussen welke cyclussen jij in zit? (Ik bv tussen 28-38 ) Ik hoop dat het voor jou ook snel raak is hoor! En het is inderdaad erg lastig om er niet teveel mee bezig te zijn....
Wendy, Ik zit tot nu toe tussen tussen de 33 en 40 dgn. daar ergens...?Daar ga ik ook maar een beetje vanuit....! Tja...als ik de laatste keer meetel, toen heb ik een keertje overgeslagen, dan zit ik zelfs op 64 dgn.(maar dat was hopelijk een uitzondering). Als ik terug kijk naar de laatste keer 64dgn, dan klopt het wel precies dat ik 1x heb overgeslagen. Tja...zoals je dus ziet....eigenlijk dus 1 groot vraagteken? Ik ga nu lekker slapen, Liefs
Ik ben 6 juli weer terug in Nederland. Vandaag naar Alaska geweest! Net na mijn berichtje aan Wendy weggegaan en net weer terug. Hebben wireless internet in het hotel en hebben onze laptop bij ons.
hoi ik kom ook eens in dit topic kijken ..het bbz topic.. ik ben oktober geopereerd aan een bbz ...linker eileider enz verwijderd.. ons kleintje was 3 maandjes oud.. ik ben direct geopereerd heb ook kritiek gelegen ivm inwendige bloedingen enzo. we zijn nu vanaf maart bezig om weer zwanger te worden.. maarre ik heb geen geduld ...zo wie zo omdat je al een keer zwanger bent geweest.. en al alle mensen om je heen vriendinnen bijv die zich 1 voor 1 melden hee ik ben zwanger ik ben heel blij voor die mensen hoor..maar moeilijk vind ik het wel.... groetjes evi
Hoi Evi, Welkom hier op het topic. We weten allemaal hoe het is en sommigen van ons (waaronder ik) ook hoe het is om weer lang te moeten wachten. Ik heb in dec bbz gehad en ik vind het nu echt wel weer tijd worden om aan te tellen. En ook hier meldt de 1 na de ander zich zwanger.... Mag ik vragen hoe je weer bezig bent zwanger te worden? Houd je een cycus bij of werk je met ovulatietesten, etc..? Groetjes, Wendy