Ja wat dat begeleiden precies inhoud weet ik ook nog niet. het ligt er ook aan. Hoemijn lichaam er aan toe is na de BBZ, wat er dus beschadigd is of niet want in principe kun je zwanger raken met 1 eierstok en eileider via de natuurlijke weg, dat zei de gyn ook. Maargoed hij zei dat we nu eerst dit moeten afwachten en dat we dan daarna samen gaan kijken hoe we verder gaan. Wat de beste manier is en mochten we dan weer zwanger raken dan moeten we veel en veel vaker op controle. We mochten nu sowieso al eerdere echo's omdat het al 2x fout was gegaan maar dan wordt je helemaal op de voet gevolgd. hij had het er zelfs over om de eitjes en alles te volgen. Maar hij kapte dat eigenlijk gauw af omdat we eerst dit moeten verwerken in dit geval voor mij lichamelijk gezien en daarna gaan we pas bekijken hoe dat begeleidingstraject eruit gaat zien. Ik begeleid mensen met een psychiatrische achtergrond/ opvoedingproblemen thuis, zodat hun leventje weer op de rails komt. Je doet dan alles samen met de client, huishouding, verzorging, financien, psychisch begeleiden. Eigenlijk alles wat je je maar kunt bedenken om een huishouden/leven van iemand/gezin op de rails te houden. xxx
He bah wen... ik had goede hoop voor je... tis idd waar.. hoe langer je overtijd bent hoe meer je aan een zwangerschap gaat denken.... Dan nu een egoberichtje van mij: Ik ben weer zwanger... Vanmorgen positief getest.. Zie mijn album... Morgenvroeg bellen wanneer ik de eerste echo krijg. Felicitaties van de ivf-arts zijn alvast binnen hihi
Wishgirl: GEFELICITEERD !! Ik hoop dat alles goed gaat deze keer. Ben echt superblij voor je dat het nu gelukt is. Joyce, lijkt me erg leuk werk. Kan me voorstellen dat je veel liever aan het werk gaat dan thuis zit.
*inbraak* WISH! GEFELICITEERD ! Hoop dat het nu eindelijk eens wel goed mag gaan bij jou! En natuurlijk dat de rest je snel mag volgen! X SAM
Hey meiden, ik heb weer een hoop terug moeten lezen, om weer een beetje op de hoogte te zijn...haha Wishgirl, zie dat jij ook zwanger bent...gefeliciteerd, meid! Sorry, dat ik zo verschrikkelijk nieuwsgierig ben , maar heb jij ook ooit een BBZ of miskramen gehad?En wat was de rede dat jullie aangewezen waren op IVF? Joyce, ik moest wel even slikken toen ik jouw verhaal las........wat verschrikkelijk allemaal! Ook ik vind het best raar dat ze je er mee door laten lopen, maar ik ga ervan uit dat ze weten wat ze doen..!Toch? Ik heb 13 weken doorgelopen met een BBZ totdat de eileider knapte....dat is geen pretje kan ik je zeggen...! Als je het niet meer vertrouwd, ga dan snel naar het ZH. Wendy, balen meid!Ik had het je zo verschrikkelijk gegund, maar nu weer op voor de volgende ronde....... Het komt wel goed, meid! Nou, ik zou vandaag met mijn mannetje naar de zee gaan, maar helaas gaat dat feestje niet door...! Mijn man loopt volgende week de 4-daagse van Nijmegen, en vandaag was er een wandelroute georganiseerd van 50km waar zijn wandel-kameraden aan mee gingen doen(ter voorbereiding). Tja, dat was even balen, maar gelukkig loopt de zee niet weg..... Verder gaat alles wel goed, heb sinds een paar dagen weer rugpijn, maar dat heb ik een aantal maanden geleden ook al gehad, dus die pijn is redelijk bekend. Ik word er alleen zo moedeloos van, dat het niet over wil gaan.... Fijne zondag allemaal, ga zo maar eens in mijn eentje(SNIK,SNIK)een flinke wandeling maken met de hond. Veel liefs
Hey Marjo, Dikke knuffel van mij hoor! Wishgirl heeft idd ook ooit bbz gehad. En zij is aangewezen op ivf o.a omdat zij alleen is. (geen hubbie/vriend)
hoooohoooo... even correctie... Op de rest antwoord ik later.... Ik heb inderdaad een bbz gehad met 7 weken. Deze is operatief verwijderd. Verder heb ik nog 2 miskramen gehad... Maar dat is niet de reden dat ik IVF moest... ook is niet de reden mijn alleen zijn.. dus geen partner hebben... Dat ik alleen ben is de reden voor zwanger worden via een donor. Ik heb meerdere keren IUI gehad met een donor uit het ziekenhuis. Op een gegeven moment was het wel duidelijk dat mijn kansen op een zwangerschap met IUI toch niet optimaal was. Mijn kansen zouden liggen bij IVF met een donor via het ziekenhuis... Vandaar dus de IVF... omdat ik met IUI niet zwanger werd en door slechte kwaliteit van mijn eicellen kreeg ik steeds een miskraam en is waarschijnlijk ook de reden geweest van mijn bbz.
Gefeliciteerd wishgirl hopelijk gaat het deze keer wel goed en heb je over 8 maandjes een gezonde beeb in handen. Ik heb nu een beetje rugpijn dus ga nu achter de comp uit ik denk dat het daardoor komt heb ik wel vaker last van en eventjes rustig zitten. Alles voorkomen zodat ik maar geen buikpijn krijg he. Wishgirl mag ik vragen hoe ze er zijn achtergekomen dat je eicellen niet goed waren? xxx Joyce
Geeft niet hoor Wen... maar ik dacht... meteen even correctie anders is dat straks wellicht niet meer duidelijk
hoi dames ben lang niet geweest Wishgirl: kan niet missen dat je weer zwanger bent die test is zo duidelijk als wat gefeliciteerd jent jou hier had ik niet verwacht balen zeg ben je eindelijk weer zwanger gebeurd er dit nou ik hoop dat het op de natuurlijke manier gaat bij jou. hier was het bij 7 week de operatie op 13 februari en 22 maart me ongie die had ik afgewacht toen gelijk weer begonnen en was ook gelijk weer zwanger. ik hoop dat het bij jullie ook net zo snel mag gaan als bij mij. nou ja hoe het veder met mij gaat eingelijk wel goed. ik duim echt voor iedereen dat ze eindelijk weer snel zwanger zijn
Joepie, kan niet snel genoeg zijn natuurlijk!. Ik heb pas mn twintig weken echo gehad, ook echt helemaal super. Ik heb al een dochter en krijg nu een zoon!
@giszmoo - oooh das idd ook leuk! En wat super joh... een koningspaar En in november is het al zover @Pluys - Dank je wel! Ik zie dat jij er bijna bent! Wat gaat het toch snel zeg... Gaat alles goed?
ja ik ben nu echt aan het wachten! Het gaat allemaal goed. Alleen last van mijn bekken. Maar als ik terug kijk op mijn zw heb ik niks te klagen gehad! Wel lang een bang gevoel gehad en pas vanaf maand 7 kunnen genieten. Maar echt ik mag niet klagen! En nu ben jij aan de beurt! Hoe voel je je?
Jeeetje meid.. tot 7 maand in spanning moeten zitten... Zul je extra opgelucht geweest zijn na die 7 maand... Tja hoe voel ik me.... Van de kwaaltjes afgezien prima!... hahaha En wat zijn die kwaaltjes dan: 1. met vlagen misselijk 2. met vlagen brandend maagzuur waar ik ook misselijk van wordt 3. zere borsten met aders 4. lage rugpijn 5. zwaar gevoelig gevoel onder in mijn buik 6. oogirritatie 7. harde ontlasting 8. duizelig 9. moe