hey meiden.. Wishgirl van harte gefeliciteerd! Hier de afgelopen dagen gevoelige borsten, al 3 keer misselijk geweest in de ochtend en soms met vlagen ook s'avonds. Verder voel ik me heel moe, en heb soms last van brandend maagzuur. A.s. zondag moet ik ongi worden..dus als dat uit gaat blijven maar ff een testje doen. Het is zo'n dubbel gevoel allemaal..aan de ene kant hoop je zwanger te zijn maar aan de andere kant ben ik ook bang, bang dat het dan misschien weer allemaal mis gaat. Ook wil ik er ook niet te veel op hopen omdat de teleurstelling dan weer zo groot is. Pfft soms word je er echt doodmoe van van al dat denken. Het is heel lastig om het allemaal maar van je af te zetten en het maar over je heen te laten komen. Maar goed het hoort erbij allemaal denk ik. We wachten het gewoon maar af! Zo moest het ff kwijt groetjes,
Zo meiden.. ik liep alweer achter zeg! Wishgirl van harte gefeliciteerd! En Joyce, wat vervelend dat je er mee door moet lopen, sterkte! En hopen dat het niet operatief verwijderd hoeft te worden! Wendy, ben wel nieuwsgierig... ben je al ongi? De mijne is net afgelopen dus ik kom nu bijna in mijn vruchtbare periode. xx Marieke
Zo meiden.. ik liep alweer achter zeg! Wishgirl van harte gefeliciteerd! En Joyce, wat vervelend dat je er mee door moet lopen, sterkte! En hopen dat het niet operatief verwijderd hoeft te worden! Wendy, ben wel nieuwsgierig... ben je al ongi? De mijne is net afgelopen dus ik kom nu bijna in mijn vruchtbare periode. xx Marieke
Hoi, hier ikke weer. Ow Marjo, ik hoop zo dat jij ook zw bent. Dan zitten we niet ver uit elkaar en hebben we misschien steun aan elkaar! Haha bedenk nu ineens dat wat ik hierboven getypt heb ik er al bijna vanuit ga dat ik ook zw ben. Helaas is niets nog zeker. Ik heb alleen nog maar heel vies, heel donker bruin (weinig) geveegd. Nog geen rood. Ik word ook steeds heen en weer geslingerd tussen denken wel zw te zijn en niet. Ik ben nl af en toe wat misselijk, vandaag al een aantal keer duizelig en mijn (.)(.) zijn zo ontzettend gevoelig! Maar de vorige keer had ik dat ook en werd ik gewoon ongi. Van hubbie mag/moet ik wo toch maar eens testen. Ik weet het zelf echt niet. (Pffff, wat heb ik dat vaak geroepen afgelopen tijd.... ) Ow weet je, ik ga zo'n lijstje maken als Wishgirl: 1. Pijnlijke borsten! 2. Periodes misselijk 3. Paar keer duizelig 4. Juist dunne ontlasting 5. Vaag zwaar gevoel in mijn onderbuik 6. Drukkend gevoel rond mijn maag ? 7. Lage rugpijn 8. Moe Zou het dan toch.....? ? ? hihi Mamarieke de klusweek voor de deur. Go girl ! Ow Pluys, nog maar 6 dagen..... kun je nog wachten? Gizmoo een zoon! Super dat je dat al weet en met ons wilt delen.
ja ik voel me nu een stuk beter! Had eigenlijk geen reden om mijn druk te maken die 7 maanden maar het zat meer in mijn hoofd! Ik had/heb nog zo veel de angst van mijn bbz te pakken. Ik zat mezelf vaak af te vragen waarom ik nu wel een gezond kindje zou mogen krijgen. De vorige keer was het ons toch ook niet gegunt? Ik durfde ook weinig spullen te kopen voor de kleine. Want ja stel je hebt alles en dan? dan kan het nog mis gaan! Dat soort dingen waar ik dus meer mee bezig was dan het genieten van de zwangerschap. Gelukkig kon ik na 7 maanden die knop omzetten in mijn hoofd! Maar lekker die symptomen die je hebt! Lekker van genieten joh! Ik las dat je via ivf zwanger bent geraakt, dus de kans is nu toch klein dat het niet goed zit? Spannend joh die echo op de 22ste! Kan je eindelijk je kleine wondertje zien die lekker veilig en warm in je baarmoeder zit!
Met IVF heb je zelfs nog eens extra kans op een bbz... plus de extra kans die ik zelf al heb omdat ik er al een heb gehad...
@Pluys - laten we er maar vanuit gaan... Ik heb nu ook brandend maagzuur, echt duizelig en zere (.)(.)... Ik ga er maar vanuit dat het goed zit...
Dat helpt even goed ja... om vervolgens dubbel zo erg terug te komen... Het beste kan je gewoon wat rechterop gaan slapen... dingen waarvan je merkt dat je er zuurbranden van krijgt vermijden, een rennie, of een speciaal drankje van de dokter..
hey meiden, Ook ik heb last van wat kwaaltjes, maar ik word gek van de onzekerheid.....! Ben zo bang dat ik weer voor de gek word gehouden.... Mijn kwaaltjes: -Gevoelige borsten -Steken in mijn onderbuik(links en rechts) -Moe -lage rugpijn -een puistenplatform in mijn gezicht -Vaak plassen Ik heb hezelfde dubbele gevoel als Moray.... Hoop dat het inderdaad zover is, maar van de andere kant word ik helemaal misselijk bij de gedachte.... Ben ook erg bang dat het weer misgaat.... Ik hoop ook dat we snel tegelijk aantellen, zodat we steun aan elkaar kunnen hebben..... We'll see! Spannend allemaal....en toch ook weer heel bijzonder dat we dit met z'n allen samen kunnen delen en hopelijk mekaar kunnen bijstaan in de onzekere periodes. Gizmoo, geweldig...een zoon!Inderdaa een koningspaar. fijn dat het allemaal zo goed gaat....!geniet er maar lekker van... Liefs
@Marjo - Nog 10 dagen wachten.. ... zucht wat een eind nog meid... Ik hoop voor je dat die dagen omvliegen en dat je snel uit je onzekerheid bent... Ik kan me je angst dat het weer fout zal gaan ook heeeel goed voorstellen...
Ik heb een onregelmatige cyclus, dus als ik me zo blijf voelen, ga ik geen 10dagen wachten, en probeer ik het eerder. Ik ben met de banner uitgegaan van een cyclus van 37 dagen...
Aaaah oke.... Je zou het dus met een dag of 5 ook eens kunnen proberen... Ik raad je dan toch de Kruidvat (2 testen in 1 pak voor 5 euro) aan... Die is gevoelig en kan je al voor je NOD doen en hij is niet duur
Oke....ik ken deze testen nog niet...!Kan ik inderdaad eens proberen...thankx voor de tip..! Knuffel voor jou.....kan ook jou onzekerheid heeel goed begrijpen...! Liefs
Het wordt weer heel hard duimen voor de meiden die bijna kunnen testen! He Mamarieke, ik heb 14 mei een bbz gehad en 23 juni mijn eerste ongi en dacht er dus deze week ook voor te gaan, maar helaas bij mij geen enkel spoor van ei. Ik ben van de eerste ook met ovu testen zwanger geworden, maar die doen op het moment niets. Heb bij die andere meiden ook wel regelmatig een onregelmatige cyclus gezien maar toch balen. Hoop nog steeds op een dubbele streep, dan kunnen we aan de klus.Wishgirl van harte, zal nog even duren maar ga er van genieten, het is zo weer voorbij!