Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Welkom mama van Josje....!Mijn verhaal staat ook op de vorige pagina...!
    Wat een ellende he...?Zo'n BBZ...!
    We kunnen het gelukkig nog wel allemaal navertellen....!
    Chroom je niet, en stel al je vragen en je onzekerheden....!Het is fijn om het van je af te kletsen met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt..!
    Maar zoals je ziet, raken we ook wer gewoon zwanger na een BBZ, dus dat is iets heel positiefs!

Ook voor jou een dikke knuffel!l

2. Mama van Josje

23 jul 2008
    21
    0
    0
    Marieke, bij mij is er geen oorzaak gevonden. Ik ben wel getest op chlamidya, omdat dit een veel voorkomende oorzaak was volgens de arts. Dit was het bij mij dus niet.

Sandra

3. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Dank je Marjo, voor de knuffel! Eentje terug!

Weer niemand met chlamydia.. ik lijk wel de enige...!?! Gelukkig voor jullie natuurlijk!

xx

4. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hey Marieke,
    Zie op je banner dat het bij jou ook spannend is.......
    Ik hoop het zo voor je.....

Liefs

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi
    de laatste keer had ik er totaal niets van verwacht aangezien ik me ongie verwachte en ik totaal geen kwaaltjes had
    op de dag dat ik ongi moest worden dach de ik kreeg ik last van me borsten heb toen 3 dagen gewacht en was nog niet ongi dat was me langste cyclus maar wist precies wanneer ik me ei had gehad dus zat al bij temperaturen op bijna 18 dagen na me eisprong dus gewoon voor de loll getest dach de dus dat het langer ging duren de ongi door de bbz en tot mijn verbazing stond er met dikke letters zwanger ik was zo blij maar ook tegelijkertijd bang natuurlijk dat zal je altijd wel blijven daarna kreeg ik nog amper kwaaltjes tot nu toe ben ik maar paar keer misselijk geweest en totaal maar 8 tot 10 keer moeten overgeven ofzo dat is dus niets veder was ik wel vreselijk moe soms meer honger maar soms ook niet.
    ik mis de de kwaaltjes wel omdat ik bij de vorige 2 zwangerschappen ook geen kwaaltjes had ik had ook bruin verlies vorige 2 keren ook dus dach de echt dat het mis zou gaan . maar niet dus het zit er nog en sinds vorige week weten we het geslacht ook nog eens ik heb zo nu en dan wel bloedingen waar ik me rot van schrik de laatste was op de 12de juli moest ook na ziekenhuis was toen 16 weken zwanger maar geen oorzaak gevonden krijg nu aankomende maandag uitstrijkje waarna ik weer bloed kan verliezen maar goed dan weet ik waardoor het komt . en misschien komt daar wat uit waarom ik zo nu en dan bloed verlies.
    veder nu ook nergens last van geen kwaaltjes.

6. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    marjo, zeker spannend maar ik denk het eigenlijk niet hoor. En ik ben nu uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, maar geen idee of dat klopt. Mijn vriend wil pas testen als ik een week 'overtijd' ben, maar ik denk niet dat ik zo lang kan wachten...

7. goolio

goolio Lid

30 mei 2008
    38
    0
    0
    Hallo daar, welkom aan de nieuwe onder ons. Helaas weer een paar erbij met allemaal een soortgelijk verhaal. Moet ieder keer weer slikken als ik die verhalen lees, bij mij is alles ook heel erg snel gegaan en als ik het dan zo weer lees moet ik er ook niet aan denken dat het ook nog weleens anders had kunnen aflopen. Was immers aan het werk en had eigenlijk geen vervanger en we kunnen moeilijk de deur dichtdraaien, dus de baas maar gebeld en die is gekomen. Nu alweer ruim twee maanden verder en zit te wachten op ongi en die komt maar niet! Kl#te cyclus want zwanger ben ik niet, was weer een goede voor het kruidvat! Nou ja geduld dan maar, ga alleen over ruim een week op vakantie en wil dan niet ongi zijn. Nou genoeg gezeurd, ga maar eens aan het werk.

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hallo dames,

Allereerst, nieuwe dames; u zijt welkom hier ! ;)
    Praat over wat je dwarszit, stel vragen of klets gezellig mee. Je merkt dat in geval van bbz niet de enige bent. Wel is het bij ieder op een andere manier gegaan en iedereen heeft een andere manier van verwerken, dus gooi het in de groep, daar kunnen wij ook weer wat van leren.

Wij (mijn man en ik) zijn op het moment druk aan de klus. Deze maand voor het eerst afgesproken om gericht te gaan klussen. Dat betekend, een paar dagen voor tot na vermoedelijke ei (wat nog al ruim is in mijn geval) om de dag of om de 2 dagen te klussen. Ik ben er nl zo klaar voor om weer zwanger te zijn. (Laatste keer dat het misging was bbz in dec) En alle spulletjes zijn al klaar. Kindje heeft ook kleertjes genoeg, want (wannebe) mam heeft sinds gister officieel een webwinkeltje in babykleding en aanverwante artikelen! ! Oftewel, ik heb mij gister ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Gister ook een beetje feest gevierd. ;)

Ow, ik ben trouwens bezig met lijnen. Althans, niet zozeer met lijnen, maar door niet meer te snoepen/snacken en meer beweging af te vallen. Hoe dat zo nu ineens? Ik kreeg van een forumgenoot een test onder ogen waarbij bij het antwoord overgewicht een hele lijst kwam wat ik eigenlijk mijn kind wel niet aandoe door mijn zwaarlijvigheid, maar ook mezelf ! En daar ben ik erg van geschrokken. Tot nu toe dacht ik nl dat ik dan alleen verminderd vruchtbaar zou zijn. Geen idee dat mijn kindje dan hogere kans heeft op aangeboren afwijkingen, vroeggeboorte en een zwaarder kind bij geboorte. Dit laatste heeft dan weer tot gevolg dat het vaak via keizersnede, verlostang of zuignap gehaald moet worden. Plus zelf heb ik dan verhoogde kans op ernstige bloedingen bij de bevalling en bij event. keizersnede infecties in de baarmoeder..
    En dat wil ik mijzelf en mijn kind toch echt niet aandoen!

Maar goed. Ben dus pas 2 daagjes bezig en we zullen zien hoe het gaat. Ik hoop elke week ongeveer 1 kilo af te vallen (blijft het misschien nog een beetje strak) en dan over 2,5 maand dus 10 kilo kwijt te zijn. Zwanger worden/zijn is dan geen probleem, want ik krijg wel gewoon al mijn voedingsstoffen binnen.

Pfff, ik ben ook gewoon met veel teveel bezig op het moment. Mijn hersenenen draaien overuren. Jammer dat je daar niet van afvalt. :) ;)

Maar goed. Ik ga er weer vandoor. Veel teveel te doen vandaag.

Groetjes, Wendy

9. goolio

goolio Lid

30 mei 2008
    38
    0
    0
    Hallo meiden, word echt gek van mijzelf nog ruim een week en dan vliegen we naar Kos, maar helaas nog niet ongi. Zou echt verselijk balen zijn als het net daar gebeurd. Zou dan wel een hele lange cyclus hebben! Weet iemand of dat het ook kan dat je een cyclus helemaal niet ongi wordt, maar wel weer een eisprong krijgt? Dan moet ik mijn ovu testen ook maar inpakken namelijk. Nou geniet van het mooie weer, ga ik ook doen!

10. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    hey meiden,

Wat een weertje he de afgelopen twee dagen!,vandaag was ik gelukkig lekker vrij dus ik ben lekker een paar uurtjes naar het strand geweest heerlijk!

Goolio, ik hoop ook voor je dat je niet ongi word tijdens je vakantie, wanneer heb je je laatste ongi gehad?
    Ik had zelf wel de pech dat ik ongi werd in mijn vakantie maar ja goed soms is het niet anders.
    Probeer jezelf niet al te gek te maken hoor.

Wendy, suc-6 met het afvallen, ik ben zelf na mijn operatie aan de sonja gegaan en ben inmiddels tot nu 5 kilo afgevallen, doet altijd goed!

Mama van josje, en marjon2 welkom hier!
    Hier kan je al je vragen en onzekerheden kwijt, ook is het fijn je verhaal te doen en te praten met lotgenoten, we hebben tenslotte allemaal hetzelfde meegemaakt.

Hey marjo..hoe gaat het met je?

Hier deze week aan de klus gegaan..dus we wachten maar weer af.
    Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn,en ik hoop ook nergens op.
    Laat het maar lekker over me heen komen allemaal!

Ik wens iedereen een fijn weekend!

doei

11. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hey meiden

Ben echt op van de zenuwen.......morgen is de offeciele 6-weken echo...pffffffffff
    Ik voel me nog steeds goed, maar toch word ik nerveuzer, naarmate het allemaal dichterbij komt..!
    Ik hoop zo ontzettend dat we een kloppend hartje te zxien krijgen!
    En....als het nu maar zeker in de baarmoeder zit....!
    Allemaal dingen waar ik op moet wachten....
    Ben zoooo blij als het allemaal voorbij is...!

Liefs

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Geloof ik goed Marjo !
    Heel veel sterkte van hieruit. Ga wat leuks doen om je zinnen te verzetten!
    Groetjes, Wendy

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik snap je volkomen Marjo!

Ik heb nu alweer de bibbers voor 13 augustus hiihhi...

Dan krijg ik mijn 2e echo en dan ben ik 9 weken...

Het blijft dus... zucht..

SUCCES morgen en meteen laten weten he!

14. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Marjo...idd zoooo spannend...hoop dat je morgen een hele mooie echo te zien krijgt!

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Marjo,

Heelveel succes morgen !

Knuffel M@rjon

16. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Dankjewel, lieve meiden!
    Het voelt goed, dus dat gevoel ga ik vast houden...!
    Er gaat toch niets boven vrouwelijke intuitie.....

Jullie horen het morgen....
    Denken jullie even aan mij om 13.30?

Liefs

17. Gezond

Gezond Niet meer actief

Tuuuuurlijk denk ik morgen om 13.30 uur aan je! Ik duim ook voor je...

Hoe laat kun je ongeveer terug zijn?

18. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Succes Marjo! En Wen, succes met afvallen! Zou er ook wel een paar kilootjes af willen... maar dat gaat toch niet lukken denk ik. Hier alles oke, ben nu een paar dagen overtijd als ik een cyclus van 28 dagen heb tenminste... nog geen spoor van zwanger en ook niet van ongi. Even afwachten maar.

19. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    suc-6 vandaag marjo!

Laat het maar zsm weten.

groetjes.

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    succes op na de goede echo

ik moet een uitstrijkje laten maken om 10 voor 12 inverband eerdere bloed verlies en schijt 7 kleuren stront bang dat het fout gaat ofzo :( ja klinkt stom mja ook de bloed verlies erna zie ik niet zo zitten :(

Deel Deze Pagina