Meiden, Het is niet goed.....! Het vruchtje is niet meer gegroeid.... Moet nog een week afwachten, maar er is weinig hoop...! Het zit wel in de baarmoeder...! Ik ben er kapot van, dus denk dat ik me voorlopig eve niet laat zien... bedankt voor alle steun, helaas mocht het niet baten... Liefs
Hey meis.. Jeetje wat rot voor je, ik heb er haast geen worden voor.. Neem alle tijd om ook dit weer te verwerken..het is allemaal zo oneerlijk! We zien je hier wel weer verschijnen, en als je ff je hart wil luchten weet je ons te vinden. Ik denk iig aan je.. Dikke knuffel.
ook een dikke knuffel van mij! ik schrijf niet meer zoveel mee, maar lees wel altijd jullie belevenissen!
Lieve Marjo, Wat erg en vooral omdat het nu zo goed bij je voelde ! Lieve meid , we denken allemaal aan je, neem er de tijd voor want x op x slecht nieuws dat val niet mee.. We horen wel weer van je , Dikke knuffel ,M@rjon
Ach Marjo neeeeee.... Wat een enorme teleurstelling...! En dan nu dat hatelijke wachten.... Lieverd dikke knuf van mij! Sterkte! Wat moet ik doen met de lijst van de maart mama's lieverd?
Heel veel sterkte Marjo. Wat een verschrikkelijk nieuws. Wij zijn dit weekend op vakantie geweest, gewoon een weekendje weg om even bij te komen van alles nu ik me weer goed voel. Helaas werd ik meteen de 1e dag ongi, dat was even minder. Van de andere kant: als nu mijn hcg op 0 staat volgende week, kunnen ook wij weer aan de slag. Spannend allemaal hoor, het houdt je allemaal toch wel heel erg bezig. Groetjes, Sandra
Wen, goede dag vandaag met je eisprong! Ik heb net getest en negatief... Baal er wel van hoor. Ben nu op dag 35.
Wat een kl*te nieuws Marjo, heel veel sterkte. Hier eindelijk weer ongi geworden, het is dus weer een hele lange cyclus,ga mijn banner ook maar veranderen en aanpassen op deze lengte.
Hey meiden, we zijn er stil van he.... Marjo..ik weet dat je ff afstand wilde nemen van hier maar wil toch ff laten weten dat ik aan je denk meid.. Wendy..hoe gaat het met het afvallen?. Goolio beter dat je ongi bent geworden hier en niet op je vakantie! Triessie, bengeltje,gizmo, wishgirl hoe gaat het met jullie? Hier nog een paar dagen en dan moet ik ongi worden. heb nog nergens last van dus ben bang dat het deze ronde weer niet raak is. Morgen een dagje naar de efteling, heb er wel zin, even in een andere wereld! Fijn weekend meiden.
Lieve meiden, Bedankt voor al jullie lieve reacties, maar bij deze wil ik jullie toch laten weten........DAT DE JIP EN JANNEKE CHAMPAGNE MAG KNALLEN....... Ik heb vandaag weer een echo gehad(deze keer bij mjin eigen gyn.), en ze hebben WEEEEEER een fout gemaakt............... Het is niet te geloven, en voor ons ook helemaal niet te bevatten, maar wij hebben vandaag een ukkepuk gezien met een heel mooi kloppend hartje....! Ik ben precies 6 wkn. en 1 dag zwanger, en er is dus een fout gemaakt met het berekenen van de zwangerschapsduur.....(het is toch niet te geloven, he?) Ik ben 30 maart uitgeteld, en mijn eigen gyn heeft vlaggetjes in mijn dossier getekend en zegt dat hij er vertrouwen in heeft, als er al zo vroeg hartactiviteit waargenomen word. Toch ben ik nog heeeel erg onzeker, en ook nog niet blij.... Het was ook zoooo hard, om van een roze wolk, in een zwart gat te vallen. Nu mag ik langzaam aan, weer bovenop deze roze wolk klimmen, maar dat vind ik heel moeilijk. Ik heb de afgelopen week ervaren als een hel...... Ik was echt kapot van verdriet, en nu blijkt dus dat dat helemaal niet nodig was... Ik wil nu dus ook niemand anders meer aan mijn lijf , behalve mijn vaste gyn.(hij is de enige die ik nog een beetje vertrouw). Pfffff..........wat een ellende, maar de foto van onze ukkepuk zet ik op mijn nachtkastje, want ik ben bang, dat als ik morgenvroeg wakker word, dat ik het allemaal heb gedroomd.......... Ik ben zoooooo blij als ik de magische 12wkn grens bereikt heb...... Fijn om weer even mjin verhaal kwijt te kunnen aan jullie....... Dikke kus
Super marjo..ben echt heel blij voor je..snap alleen niet dat ze zo'n fout kunnen maken. kan me voorstellen dat het een hel voor je is geweest..maar goed lekker achter je laten en ga maar eens genieten! dat heb je wel verdient! gefeliciteerd meid! groetjes.
Moray, ook wij vinden het niet te begrijpen..?Dit is al de tweede keer dat ze bij mij een grote fout maken....De vorige keer met de BBZ bleven ze volhouden dat ik een gewone miskraam had, en dat ik me niet zo druk moest maken....! Na 13 weken ging het toen vreselijk mis....... Nu dus weer, alleen gaat het nu hopelijk wel allemaal goed aflopen....! We zijn wel aan het overwegen om event. naar een ander ZH te gaan..... Eerst even alles laten bezinken.... Zie trouwens dat jij ook mag gaan testen.......Ben benieuwd...! Ik hoop het zoooo voor je...
@Marjo O meis. Ik zit gewoon met tranen in mijn ogen. Ik las het net even voor aan mijn vriend en dan is het moeilijk lezen hoor. (leuk he hormonen) He meis dit moet een een wonderkindje zijn. Over kleine 8 maanden hebben jullie een mooi lief hummeltje hoor. Dikke knuffffff