Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    WAUW, gefeliciteerd Marjo! Geweldig nieuws!

2. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hey Mamarieke, bij jou nog steeds niets?

Moray ga je nog testen vandaag?

Goolio, toch niet ongi geworden? (Ik zie je banner nog als overtijd staan)

Wishgirl, hoe voelt de zwangerschap? ;)

3. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Vannacht helemaal niet geslapen......
    Had mijn echo ingelijst, en op mijn nachtkastje gezet, en ik kon het maar niet laten om er de hele nacht naar te kijken.....pfffffff.....nog steeds zoooo onwerkelijk...!Ik zit ook vol met adrenaline

Ik denk ook dat dit een wonderkindje moet zijn.....!
    Het moet nu toch wel echt bij ons blijven.....

Ik ga zo proberen om de echo te uploaden, maar ik weet niet of me dat gaat lukken....!

Liefs

4. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Nee bij mij nog steeds niks, geen spoor van zwanger en niet van ongesteld. Het wordt nu toch wel eens tijd zou ik zeggen... ik zit nu op dag 40. Moet ik nu nog langer afwachten of actie ondernemen (naar huisarts ofzo?)?

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    :confused: lekker dan zeg wat een domme fouten zeg

maar natuurlijk van harte gefeliciteerd

6. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    hey meiden,

hier vandaag een test gedaan en negatief..baal als een stekker :cry: had er toch wel een beetje hoop in.
    Op naar de volgende ronde maar weer.

groetjes,

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Balen Moray, hoeveel dagen was je vandaag? 28?
    Is natuurlijk wel vrij vroeg...
    Ik zit nu ergens op 30. 2 dagen later dan de kortste. Nog 8 dagen afwachten.....

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Marjo ik zat net met pijn in mijn hart je verhaal te lezen en nu dit GOEDE NIEUWS :) Gefeliciteerd.

gr vruchtje

9. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hey Marieke,
    Ik herken je probleem helemaal.......
    Hoe vervelend het ook is, maar hoe meer je er mee bezig bent, hoe langer het wegblijft.....!
    Ik ben (toen mijn menstruatie uitbleef en mijn test negatief was)ook naar de huisarts gegaan, en heb mijn probleem voorgelegd...!Deze zei dat ik geduld moest hebben, en dat het vanzelf wel weer op gang kwam...!
    Dezelfde avond werd ik ongi.(maf he?)..!
    Ik heb(voordat ik aantelde) 1x een cyclus gehad van 9weken en 1 dag..!Dat was de 1e cyclus, toen wij hadden besloten om er weer voor te gaan....!
    Ben na die cyclus van 9weken gewoon weer utigegaan van mijn 5 a 6 wkn cyclus, en ben dus ook metteen aangeteld..!
    Maak je dus maar niet teveel zorgen...het komt echt wel goed!

Wendy en Moray, spannend zeg.....!Het is jullie ook zoooooo gegund...!
    Hou ons op de hoogte, en inderdaad Moray....je bent ook wel erg vroeg met testen.....!
    Dadelijk gewoon nogmaals testen...!
    Goede tip....de testen van Kruidvat zijn heel gevoelig..!Deze geven al positief aan voor je NOD.
    Ze kosten ook maar 5euro ofzo, en dan heb je er 2..!
    Ik kreeg deze tip van wishgirl, en ik raad hem jullie nu ook aan..!

Bengeltje.....Hoe is het ,et jou eigenlijk allemaal afgelopen?Je heb t toch een uitstrijkje gehad..?Alles was toch zeker wel goed?

Vruchtje....Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap...!
    Zie dat je 5sept. je termijn-echo hebt...spannend!
    Hoe voel je je?is het jullie eerste kindje?

Nou....ik heb vandaag mijn collega's overdonderd, met wat er gisteren allemaal met ons is gebeurd..!Er was al vervanging voor mij geregeld, tot na mijn vakantie(half sept.) zodat ik alle tijd had, om alles weer te verwerken..!
    Nu heb ik vanmorgen opgebeld, dat ze de vervangster mogen afbellen, en dat ik vanaf morgen weer volledig kom werken...!haha!
    Die reacties..wat waren ze overdonderd!Het is ook allemaal wel heel erg maf he...?hihi

Nou..ik ga slapen...!

Doei meiden

10. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Hoi meiden

Ben hier al een hele tijd niet meer geweest. En ik schaam me diep :oops: . Maar ik lees hier heel goed nieuws dat Marjo in blije verwachting is. Meis dat is super nieuws proficiat.

Maar ik kan jullie ook meededelen dat ik weer opnieuw zwanger ben. Dinsdag krijg ik mijn eerste echo en ben dan heel benieuwd of het goed zit en een mooi kloppend hartje heb. Ben ook net als Marjo 30 maart 2009 uitgerekend.

En voor de rest meiden mijn duimen draaien voor jullie.

11. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Sbabe...yeah...van harte meid!
    Hoop dat jullie dinsdag een hele mooie echo gaan zien!

12. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hey Sbabe,
    Wat geweldig...........GEFELICITEERD! En we zijn ook nog dezelfde dag uitgeteld...haha!
    Hoe voel je je?

Spannend he..?Die eerste echo..?En zowieso die eerste 12 weken.....
    Ben ook zoooo blij als die weken voorbij zijn...!
    Kan en durf er nog niet zoveel van te genieten...
    Ondanks dat we en kloppend hartje hebben gezien, blijft de onzekerheid toch parten spelen...

Liefs

13. Mama van Josje

23 jul 2008
    21
    0
    0
    Marjo, wat een geweldig nieuws! Ongeloofelijk, hoe dingen kunnen lopen. Ik ben heel blij voor je!
    Ook alle andere zwangeren: Gefeliciteerd!

Ik heb deze week weer groen licht gekregen van de gynaecoloog. Mijn hcg was gedaald tot 5, en dat was prima. We hebben nu afgesproken deze cyclus nog even af te wachten, en er daarna weer voor te gaan.

Groetjes, Sandra

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    marjo80 de uitstrijkje is vorige week maandag geweest de 28 juli
    ik krijg daarvan pas 15 aug de uitslag die ochtend moet ik voor de 20 weken echo mja de zijn al aantal dingen die we weten dat schedeltje dicht zit en buikje mooi dicht zit en de blaasje en niertjes en zo werken wisten we bij de nekplooimeeting al.
    veder moet ik die middag naar me eigen gyn voor de uitslag van uitstrijkje aan de hand daarvan weet ik of ik naar de vk mag of niet.
    veder ja gaat het redelijk mja mag nog niet veel doen
    ook heb ik me placenta aan de voorkant van me buik maar toch heb ik sinds zondag schopjes/of de handjes gevoeld veder voelde ik al wel als ik rustig lag dat de kleine ging draaien maar nu de schopjes/of als die slaat je snap me wel :D

maar wanneer heb jij nou de 2de echo?
    super he dat het gewoon nu op de goede plek zit he kon het eerst ook niet geloven.

sbabe gefeliciteerd geniet ervan ook bij jou komt het wel goed

moray ik hoop echt dat je ons snel mag volgen en net als ons een mooi beebje kunnen zien op de echo en die straks in je handen mag houden het is je zo gegund.

voor de andere meiden en moray ik blijf voor jullie duimen

[-o< [-o< [-o< [-o<

15. evi 1981

evi 1981 Actief lid

20 nov 2007
    182
    0
    0
    omg nijmegen
    hallo iedereen.
    weet niet zo goed waar ik mijn berichtje moet plaatsen...
    en hier heb ik vaker gelezen en af en toe gepost ivm mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap en eug operatie enzo..
    ik maak me zooooo druk en zou graag van mensen willen weten die na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap en het verwijderen van eileider en of eierstok weer zwanger zijn geworden.
    ik heb in oktober 2007 de bbz gehad en ben nu zwanger niet meer verwacht want we hadden het al over ivf gehad.
    ben gisteren naar de gyn geweest en de baarmoeder was helaas leeg weer dat akelige gevoel dat ene zinnetje dat maar in je hoofd blijft spoken.
    er zit niks ...
    maar de gyn zei dat kan 2 dingen betekenen of jij hebt je in de cyclus verrekent of het zit verkeerd..dus moet volgende week vrijdag terug.
    gebeurt dat vaak 2 x in buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
    want ik heb nog maar 1 kant over en daar ben ik zuinig op.
    had al weer problemen met de huisarts daar kon ik niet terecht dus heb rechtstreeks het ziekenhuis gebeld en kon gelukkig zo terecht zonder verwijzing van de dokter.
    nou vroeg ik me af je moet toch wel al iets kunnen zien met 5 weken?
    of is dat per persoon verschillend?
    groetjes evi..

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    met 5 weken zie je meestal nog niets
    je heb kans dat je volgende week met 6 week wel wat ziet
    succes
    en het komt soms voor 2 keer bbz

17. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Idd met 5 weken is er nog niks te zien op de echo. Meestal tussen week 5 en 6 kun je eventueel een vruchtzakje zien. Dat is voor mij ook de reden geweest dat ik niet eerder een echo wil rond 7 weken omdat er dan zeker wat te zien moet zijn. Hopelijk voor jou zie je dan oon mooi wondertje.

18. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    hoi meiden,

hier toch ongi doorgebroken.
    Had er dit x zo'n goed gevoel over..zeker met een paar dagen overtijd.
    Helaas het mag niet zo zijn..pfffttt ik wil het zo graag :cry:

Maar ben wel heel blij voor de meiden die wel zwanger zijn geworden..ik hoop zoooo dat ik jullie een keer mag volgen...

liefs,

monique

19. evi 1981

evi 1981 Actief lid

20 nov 2007
    182
    0
    0
    omg nijmegen
    bedankt voor jullie reacties...

bengeltje gefeliciteert met je zwangerschap zie ik..

sbabe weetje waarom ik zo vroeg een echo wilde omdat ik veeeel te bang ben dat het weer verkeert is genestelt..
    dus in de eileider..
    het zou idd beter zijn om te wachten tot week 7..
    maar ik heb zoiets van hoe langer ik wacht hoe groter de operatie is als het wel verkeerd zit.
    ja ik ben heel negatief aan het denken..
    ik had zelfs mijn tas met kleren al ingepakt omdat ik zeker was dat ik moest blijven na de echo...maar gelukkig niet.
    het belangrijkste voor mij is dat ik kan zien dat het in de baarmoeder zit al zie ik alleen maar het vruchtzakje..dan ben ik al een beetje blij.

voor moray sterkte...ik weet hoe het voelt..elke maand weer die verdomde teleurstelling.
    hoelang ben je bezig om weer zwanger te worden?
    ik heb er nu 10 maanden over gegaan tussen de bbz en nu deze prille zwangerschap...
    groetjes evi

20. evi 1981

evi 1981 Actief lid

20 nov 2007
    182
    0
    0
    omg nijmegen
    s babe zie dat je nu ook net zwanger bent..
    jij ook gefeliciteert...
    hoe voel je je eigen?
    ben je niet gestrest ...bang dat het weer verkeerd zit?
    ik heb er echt een nachtmerrie aan overgehouden aan die bbz..
    zeker omdat ik toen ook kritiek heb gelegen het ging allemaal zoooo snel..
    inwendige bloedingen complicaties met de operatie...
    groetjes evi

Deel Deze Pagina