Evi; ik heb met 5,5 week ook een echo afgedwongen en we gingen met naar huis met ook nog niks...1,5 week later zagen we ons kleintje met kloppend hartje... Ik vond het vreselijk niet te weten of het wel of niet goed en hoopte dat een vroege echo ons wat meer houvast zou geven...not! Ik was ook zoo bang dat mn overgebleven eileider niet goed zou zijn. Wanneer mag je terug voor een echo? Sterkte hoor...ik weet hoe erg het is om af te wachten!
Evi80...!Wat vreselijk...al die onzekerheid...!Ik weet niet of je wat hebt terug gelezen, maar als je mijn verhaal leest van de afgelopen 2 weken, kun je zien, dat je niet bij de pakken neer moet gaan zitten...!Bij mij hebben ze namelijk ook een 'rekenfoutje' gemaakt.......! Ik kan je helaas geen antwoord geven, op wat ze kunnen zien met 5 weken, maar mijn gyn. kon mij met 5 weken wel al garanderen dat het op de goede plek zat. Waarschijnlijk is dat ook per persoon en per gyn. verschillend wanneer ze je zekerheid kunnen en willen geven...! Ik vond het ook erg vroeg, en had er dan ook mijn vraagtekens bij, of het wel echt waar was..! Nou meid....ik wens je alle geluk, en heel erg veel sterkte.... Met de 6 weken kunnen ze in ieder geval zeker wat zien, dus hopelijk komt alles gewoon goed... Knuffel voor jou... Moray, kl*te zeg(oeps...haha).....!Het was je zoooo gegund...! Nieuwe rondes, nieuwe kansen...!het komt echt wel goed,meid! In januari gaan we toch met z'n allen(met onze dikke buiken) thee drinken op de 9-maanden beurs.......?haha! Blijf er in ieder geval vertrouwen in houden..... Bengeltje....als je voelt dat het goed is, moet je daar ook op vertrouwen...!Zo'n bloeding kan toch wel eens voorkomen? Jullie krijgen vast een helem ooie echo te zien met 20weken...! Leuk dat jullie ukkepuk al beweegt e.d..!Lijkt me zooo geweldig om dat te kunnen voelen! Geniet er maar lekker van...! De rest van de meiden....hoe is het met jullie? Liefs
Moray kan me heel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent vooral als je er een goed voorgevoel over had. Dikke knuffel meis. Evi ja ik ben natuurlijk heel bang dat het niet goed zit maar goed heb tot heden toe nog geen rare klachten (dat had ik toen wel bij 6 weken) maar goed heb na de bbz ook een miskraam gehad en daar ben ik nu tot heden toe nog banger voor dat het gebeurd. Ik probeer positief te blijven maar dat is niet altijd makkelijk.
Hey Evi, Allereerst maar even: Gefeliciteerd ! Mag ik vragen hoe je weet dat je zwanger bent? Heb je al meerdere testen gedaan? En hebben ze bij gyn je nog doorgestuurd om een bloedtest te laten doen? Volgens mij kunnen ze het nl eerder in het bloed testen dan in urine. Vandaar dat ik dat vraag. Het kan idd wisselen. Tegen mij is ook gezegd dat ze met 5 weken nog niets kunnen zien. Dus blijkbaar is het maar net wie je treft. Hoe waren je cyclussen voor deze zwangerschap? En hoe lang zou je nu dan overtijd zijn? Dames, ik het niet het idee dat ik deze maand tot de gelukkigen behoor..... Denk dat ik gewoon ongesteld ga worden over een week. Ik zit nu op dag 31 en heb weer flink last van mijn borsten. Zit dus nu te wachten op het bruinverlies met aansluitende ongi....Volgende maand beter... Moray, balen dat jij ook niet zwanger bent... We gaan gewoon door hè ? ! Dikke knuffel van mij
wwjc19 het kan nog zeker meis. Ik heb ook elke maand last van mijn borsten zelfs deze keer en ik was ook gewoon zwanger. Dus meis ik ga nog heel hard voor je duimen.
Dank je Sbabe. Ik heb gewoon deze maand niet het gevoel wat ik eerder had toen ik zwanger was. Terwijl ik idd ook de eerste keer zw ook erg veel last van mijn (.)(.) had. En nu ook te weinig geklust. De kans is dus ook erg klein...
triessie: goed om te horen dat je een hartje hebt gezien daar doe je het voor he dan heb ik ook pas rust... al hoewel ik al blij zou zijn als ik alleen al kan zien dat het in de baarmoeder zit. gefeliciteert!geniet ervan x evi marjo:jij ook gefeliciteert meid pphh jij hebt wel een klote tijd gehad als ik het zo mag zeggen.. al die onzekerheid dat de gyn een rekenfoutje heeft gemaakt maarre gelukkig mag je nu ademhalen en voorzichtig gaan genieten. enne wwjc 19: hoe ik weet dat ik zwanger ben zo wie zo door de zwangerschapstest als eerste. van de week naar het ziekenhuis geweest voor een echo en helaas niks te zien.. bloedgeprikt enne wel degelijk zwanger hcg meetbaar dusse.. afwachten... of er volgende week vrijdag wel iets te zien is.. laten we het hopen dit zijn zon rotweken ..in onzekerheid groetjes evi
Nou, je weet dan iig zeker dat je zwanger bent. Konden ze aan de hand van het hcg niet zeggen hoever je dan zou moeten zijn? Of hebben ze daarop die 5 wk geschat? De reden dat ik het allemaal vraag is omdat ikzelf zo'n onregelmatige cyclus heb die varieert van 28-38 dagen zowat. Ik ga ook pas testen op dag 38. Maar dan kan ik dan dus 4 wk zwanger zijn, maar kan dan ook net zo goed 5,5 zijn. Net als jij wordt ik dan heel onzeker omdat ze me dan waarschijnlijk binnen een week een echo willen geven. En als er dan niets te zien is........ Ik wil je daarom ook heel veel succes wensen komende week en ik zal af en toe een kaarsje voor je opsteken dat het goed komt. De kans op een 2de bbz is mijns inziens niet zo heel erg groot en de kans dat het wel goed gaat is zoveel groter ! Probeer toch wat te genieten of anders afleiding te zoeken... Dikke knuffel, Wendy
hee wendy bedankt voor je reactie.. mijn cyclus verschilt van 23 tot 30 dagen dus ook moeilijk en ik heb ook een tijd mijn eisprong bijgehouden met ovulatie testen maar daar ben ik mee gestopt omdat ik mezelf gek zat te maken en zie nu.... dit is de eerste maand dat ik geen ovulatie testen heb gebruikt dus wist mijn eisprong niet dus ook geen stresjes.. maar dat varieerde van dag 12 tot dag 19 dus ook geen touw aan vast te knopen. ze hebben niet gezegt aan het hcg gehalte hoeveel weken ik ben.. misschien dat iemand dat weet. het was namelijk 300.. groetjes saskia
hey meiden, Sbabe..jij ook van harte meid! het is jou ook zeker gegund! Evi1981..ook jij van harte meid..probeer je eigen niet al te gek te maken..het heeft toch geen nut, ik snap natuurlijk wel dat het niet makkelijk is allemaal. Probeer toch maar even af te wachten, en je zal zien komt echt goed allemaal! Om nog even op je vraag terug te komen, wij zijn vanaf mei weer actief begonnen zeg maar dus nu inmiddels een maand of 3, ik weet het is nog kort maar goed als je iets graag wilt is het moeilijk om geduldig te zijn. Zeker als je het al een keer heb kunnen ervaren maar zo radicaal is afgenomen, maar goed daar weten we met zijn allen alles van he.. Ik had gewoon dit keer een goed gevoel. Wendy..nou nu wij nog he..laten we hopen dat ook wij iig dit jaar nog zwanger worden..het is ook jou zo gegund.! bengeltje bedankt voor je lieve woorden! Marjo..vind het wel een leuke inderdaad als we met z'n allen zwanger zijn in januari naar de beurs..haha.zo wel super zijn ja..ik ga echt mijn best doen er vertrouwen in te blijven houden hoor..ik hoop alleen zoooo dat ik jullie mag volgen.. nou ga maar eens een glaasje wijn drinken..nu mag het. heb echt een rot dag gehad..dus heb het wel ff verdient. Fijn weekend meiden liefs, monique.
hey moray ik hoop ook dat je snel zwanger bent.. ik ben nu 10 maanden bezig geweest en wij hadden het al over ivf gehad en al. ik weet hoe moeilijk het is zeker idd wat je zegt omdat je het al een klein beetje hebt mogen ervaren en ineens in het weg.. en ik heb het de afgelopen 10 maanden ook moeilijk gehad ik zag het niet meer gebeuren elke maand weer die teleurstelling en dan mijn omgeving... de 1 na de ander werd zwanger 2 vriendinnen mijn broer een collega ja dan word je wel met je neus op de feiten gedrukt ik gun het iedereen want het is iets geweldigs maar het deed ook pijn.. geniet van je wijntje moray.. waarschijnlijk een stomme vraag maar goed... ik heb een bbz gehad en nu heb ik aan de kant waar het weggehaald is pijn en steken sinds ik zwanger ben in mijn zij maarre het kan toch niet nestelen als je daar niks meer hebt zitten zoals een eileider.. ik voel van alles...steken in mij zij enzo..maar juist aan de kant waar eigenlijk niks meer zit..vreemd.. fijne avond iedereen groetjes evi
Evi, ik heb wat voor je gevonden: Waarden die het lab aanhoudt: 4 weken: 10 - 2600 5 weken: 850 - 20800 6 weken: 4000 - 100200 7 weken: 11500 - 193000 8 weken: 43000 - 289000 9 weken: 34800 - 260000 10 weken: 30000 - 200000 11 weken: 25000 - 180000 12 weken: 20300 - 137000 13 weken: 36800 - 122000 14 weken: 10000 - 50600 15 weken: 10000 - 37500 16 weken: 8000 - 53000 17 weken: 7000 - 24200 18 weken: 6600 - 17300 19 weken: 6000 - 15700 20 weken: 6000 - 15000 Groetjes, Wendy
Ow en nog even op het laatste wat je typte... Ik heb nog steeds elke maand vreemde steken op de plek waar mijn bbz zat. Misschien is het gewoon een plek die snel geirriteerd is ofzo. Het hoeft dus niet eens met zw te maken te hebben. En zo wel kan het zijn omdat er toch een wond heeft gezeten en je baarmoeder nu gaat rekken (bandenpijn) waardoor je de steken nog eens extra voelt. Maak jezelf niet te druk meid, voor je kleintje is teveel stress ook niet goed. Ik weet dat het heel erg moeilijk is, maar probeer het toch.
Nou meiden.. ik lees even 1,5 dag niet en er is weer veel gebeurd! Sbabe, gefeliciteerd! En Evi, succes in deze onzekere periode. Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat komen! Moray en Wendy, nu wij nog he! Opeens lijkt iedereen hier zwanger te zijn.. harstikke leuk hoor. Ik ben nu twee weken over tijd (bij cyclus van 28 dagen) en heb vandaag een beetje rood bloed gehad en bruin bloedverlies. Maar nog onwijs weinig, ik hoef nog niks te gebruiken. Is dit het begin van m'n ongi? Ik weet het eigenlijk niet, omdat ik na BBZ er nog maar een heb gehad. Even aankijken dit weekend. Heb ook gevoelige borsten Wen, maar dat zal bij ongi horen helaas... Groetjes, Marieke
Evi, He gatsie.....moet je nog een week in onzekerheid zitten...? Ik heb mijn week onzekerheid ervaren als een hel, dus ik kan me wel voorstellen dat je het heel moeilijk hebt........! Voel je je wel gewoon goed? Ik voelde mij nu namelijk heel anders als bij de BBZ, daarom had ik ook al vrij vroeg het vermoeden dat het wel op de goede plek zat. Sbabe, als je geen vreemde klachten hebt, dan zal het vast wel goed komen volgende week...!Hopelijk ga ook jij een mooi kloppend hartje zien. Wendy, ook voor jou....mocht je toch ongi worden....? Volgende ronde, nieuwe kansen......!Blijf erin vertrouwen...., en dan komt het bij jullie ook wel goed! Liefs
Hey Mamarieke, Heb ik inderdaad de laatste cyclussen steeds met ongi gehad. Maar vind het een erg lastig verschijnsel... Ik kan niet eens op mijn buik slapen. Als het bij jou rood is geweest ben ik ook bang dat je ongi wordt. Zeker met die negatieve testen.... Maar goed. Blijft idd weer afwachten... (net als hier ) Of we worden nu gewoon alledrie ongi dit weekend. Solidair met Moray. LOL
Enne, ik kon ook niet lekker meer op mijn buik slapen. Al een tijdje niet, wel vervelend want dat ligt altijd zo lekker!