Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Haha ja, vind ik ook ! Op mijn buik en met 1 been opgetrokken aan de zijkant. :)
    Hoe lang heb jij al last van je (.)(.)?

2. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    ik het liefst helemaal plat, benen en armen wijd het liefst. Maar dan heb ik wel een kingsize bed in mijn eentje nodig...

Ik heb al een week of twee last van gevoelige borsten.

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Pffff, dan wordt het dus echt tijd voor ongi. :(
    Of heb jij het niet na ei? Ik volgens mij wel. Nu een week en zal dan nog wel een week duren ben ik bang. :(
    En haha, dan heb je idd wel kingsize bed nodig zoals jij slaapt. ;) Ik ga meestal eerder naar bed dan hubbie, dus heb ik altijd wel lekker de ruimte. :)

4. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Geen idee of ik het na m'n eisprong heb, ik hou de ei nog niet zo bij.. dat rijmt ha ha! Maar het zou goed kunnen, nu ik eraan denk...

Eerder naar bed is ook een oplossing om nog even languit te kunnen liggen ja.. doen wij eigenlijk nooit.

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik kan mijn ei ook niet voelen ofzo, maar weet dat ik er ongeveer 1,5 week last van heb voor ik ongi wordt. Vandaar dat ik weet dat het na mijn ei moet zijn.
    En ja ik zou willen dat hubbie met mij mee naar bed ging, maar die gaat meestal pas rond 1-2 uur en dat houdt ik echt niet vol. Zeker niet als ik volgende dag om 8 op mijn werk moet zijn. :(

6. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Ja dat is bij mij ook dan! Grappig, nu weet ik wanneer ik waarschijnlijk m'n ei heb gehad.

Ook niet gezellig als je man pas zo laat na jou naar bed gaat. Dan gaat het inderdaad niet zo makkelijk met het klussen... Ik snap dat jij niet zo laat naar bed gaat, maar kan hij dan niet eerder of hoeft hij er niet zo vroeg uit? Nou.. sorry, ik bemoei me met zaken waar ik me niet mee zou moeten bemoeien...

Ik ga nu lekker plat om mijn buik liggen (als dat lukt..), weltrusten!

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Haha ga maar lekker!
    Ik ga zo ook.
    En idd is dat erg lastig met klussen. Hoeft inderdaad pas later op, hij begint nl pas om half 10 en soms om half 1 pas. Hij heeft zelf al aangegeven dat hij gewoon niet veel zin in "klussen" heeft. Maar weet niet waarom. Ik denk zelf dat ie te weinig actief is en daarom geen zin heeft. Daar probeer ik ook verandering in te brengen, maar gaat helaas niet 1,2,3. Was wel erg frustrerend afgelopen klusperiode hoor! Ik wilde nl wel, maar hij had gewoon geen zin. :( :(
    Maar goed. Ik ga ook op 1 oor. ;)
    TRUSTEN !

8. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Vervelend voor je, er moet natuurlijk wel geklust worden! Niet dat wij altijd zin hebben hoor...

Trusten!

9. evi 1981

evi 1981 Actief lid

20 nov 2007
    182
    0
    0
    omg nijmegen
    goedemorgen meiden.
    even terug komen op een paar berichten,..
    wwcj 19: bedankt voor het opzoeken van de hcg waarden bij de weken..

en marjo:je vroeg hoe ik me nu voelde..
    idd anders dan met de bbz..
    wel last van onder rugpijn en steken aan de kant waar de bbz is is geweest.
    maar zeker niet zoals de keer dat het fout ging..
    maar die onzekerheid is om gek van te worden.
    nog een week wachten...en de kans dat hij weer niks ziet zit er ook in..
    omdat het nu ook 4 weken kan zijn en dan zit je volgende week op 5 ipv 6 wat ik heb gerekent..maar ik heb geen vaste cyclus of eisprong dat verschilt met 1 week....en de gyn kon het van de week ook niet vaststellen.

iedereen een fijn weekend en een fijne dag vandaag.
    groetjes evi

10. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Hier is er weer een ongi losgebroken helaas...

11. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :( Was te verwachten, maar toch :(
    2 down.... 1 to go....

Mamarieke, vanavond zit ik bij je in de buurt en morgen... :)
    We gaan vanaaf naar vrienden in Amersfoort.
    Dan dagje naar mijn schoonouders op de boot (in Biddinghuizen) en morgenaaf naar verjaardag in Leusden.

12. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hey meiden,

Fijn weekend allemaal.......!
    Wij hebben kermis in het dorp....Gezellie!
    Heb maar bedacht dat ik onze vrienden ga wijsmaken, dat ik een antibiotica kuur heb, want als ze zien dat ik de hele avond geen alcohol drink, krijgen ze denk ik argwaan...!haha
    Ik sta namelijk wel bekend als een wijn en bier drinkend feestbeest...haha!

Vandaag had ik mijn eerste 'gefeliciteerd met je zwangerschap-kaartje'binnen van een collega..!
    Wel erg bijzonder, en ik vind het erg leuk...!

Liefs

13. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Mamariekje toch balen van je ongi hoor dikke knuf meid.

Evi vreselijk he die onzekerheid om gek van te worden. Maar idd die pijn kan zeker nog van vorige bbz zijn, Ik heb ook heel lang last gehad van steken aan de kant van mijn bbz. Waarschijnlijk nog door de litteken. En bbz kan niet 2x aan de dezelfde kan zijn (vooral als de eileider is verwijderd). Hopelijk voor jou vliegt de week voorbij.

Marjo leuk he zo'n eerst zwangerschapskaart. En veel plezier bij je buurtfeestje. Ik herken het hoor liegen waarom je geen alcohol mag. Volgende week is er hier bij ons een dorpfeest en ik kan ook niet drinken. Moet nog een hele goeie smoes verzinnen haha.

Meiden een heel goed weekend

14. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Grappig Wendy dat je in de buurt was / bent dit weekend! Leuk weekend gehad? Ik ben naar een verjaardag in Schiedam geweest en vandaag een washok in elkaar geklust, zie er leuk uit! Dalijk ga ik het nog leuk vinden.. ha ha!

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoi Mamarieke,
    Ja, was superleuk. Gezellig weer met vrienden bij kunnen kletsen en ook mijn schoonouders vonden het heel leuk me weer te zien. Al met al wel een vermoeiende dag hoor.
    Ik dacht dat ik gister teveel gegeten had en had zo'n last van mijn maag... opgeblazen gevoel en echt maagpijn. :(
    Dacht dat dat vanmorgen wel over zou zijn, maar helaas is niets minder waar en heb ik nog steeds last van mijn maag. Pijn, maar ook wat misselijk. Ik kreeg vanmorgen niet eens mijn ontbijt naar binnen. :(
    Zou ik gewoon last van mijn maag hebben, of......
    Ik denk nog steeds dat ik gewoon ongi ga worden vandaag of morgen. (of iig voor vrijdag). Maar goed. We zien wel weer en wachten maar weer af. :)
    Groetjes....

16. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Sbabe,
    Had jij vandaag niet jouw 1e echo?
    Succes meid..., hopelijk krijg jij ook een mooi kloppend hartje te zien..!

Hoe is het verder met jullie allemaal?
    Met mij gaat het wel redelijk!
    Ben eigenlijk heel blij, want ik ben echt op en top zwanger, maar mijn ochtensmissleijkheid is bijna niet te harden..!
    Doe echt niets anders als boven de WC hangen, en gisteren moest ik zelfs braken op de parkeerplaats van de supermarkt..!( ik schaamde me dood.....)
    Wil morgen even overleggen met de gyn. of hij mij niet iets wil voorschrijven hiervoor.....

Groetjes

17. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Spannende dagen Wen, ik duim voorje!

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dat is heel vervelend Marjo. Hoop dat die iets voor kan schrijven....
    Stomme vraag misschien, maar kun je buiten misselijkheid ook maagpijn hebben als je zw bent? Als ik nl gegeten heb, heb ik ook pijn. De rest van de dag ben ik gewoon misselijk. Heb vandaag met moeite 1 broodje naar binnen weten te krijgen en weet niet of 2 er binnenkort bij kan. :(

19. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Hoi meiden

Ik heb vandaag mijn echo gehad en niet de nieuws waarop we stonden te wachten. Wel was er een een vruchtzakje te zien met een piepklein vruchtje maar geen hartje. Volgens mijn eigen berekeningen zou ik nu zo 7 weken zijn maar volgens de berekeningen van gyn was het nog maar 5 weken. Het kan dus 2 dingen betekenen ik krijg weer een miskraam of ik ben priller dan ik zelf denk. Over 2 weken krijg ik weer een echo om te kijken of het is gegroeid en of het hartje nu wel klopt. Hou er rekening mee dat het weer mis is maar hoop toch zo dat ik me zelf vergist heb met berekenen. Voel me de hele morgen al erg verdrietig en heb het gevoel dat me lichaam me in de steek laat .

Kom later wel weer even terug

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Sbabe, ik hoop dat jullie je gewoon vergissen en dat het 2 weken scheelt. Tot die tijd heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij !

Deel Deze Pagina