Sbabe..hier ook namens mij een knuffel..hou ons maar op de hoogte.. Wendy...ik weet niet of je eventueel maagpijn kan hebben bij een zwangerschap..maar goed alles kan..ik weet het wel van brandend maagzuur, heb je daar ook last van. Heb je al het gevoel dat je ongi moet worden of helemaal nog niets? Wanneer ga je eventueel testen? evi1981..hoe gaat het met jou meid? Marjo..ik hoop voor je dat je dokter je iets voor kan schrijven..lijkt me idd erg genant als je op de parkeerplaats moet overgeven. Maar ja aan de andere kant ben je op en top zwanger! groetjes,
Hey Moray, Ik weet van maagzuur, zeker omdat ik ook een maagzweer heb vanaf mijn 12de herken ik dat wel. Alleen afgelopen 2 dagen had ik vooral maagPIJN. Vandaag wel weer lekker misselijk. En nog steeds erg veel last van gevoelige (.)(.). Ik ga denk ik vrijdag testen, dan ben ik vrij en zou ik 2 dagen later zijn dan de vorige cyclus. Weet alleen niet of dat wat zegt met die cyclussen van mij, maar goed......
Wendy..ik heb ff zitten spitten op het internet maar ik lees wel veel verhalen van vrouwen die ook last hebben van maagpijn/maagzuur tijdens de zwangerschap, het is niet zo zeer een zwangerschapssympthoom maar er zijn wel veel vrouwen die er tijdens hun zwangerschap last van hebben. Wel goed dat je ff afwacht met testen tot vrijdag..aangezien jou cyclussen zo onregelmatig zijn. wat is tot nu toe je langste cyclus geweest? Ik hoop het natuurlijk wel voor je!..vraagje hoelang ben jij nu alweer aan het "klussen" na je bbz?. groetjes,
Staat onder mijn banner. Mijn allerlangste is 42. De 1 na langste 38 (ga ik nu ook van uit). Mijn bbz was in dec. En zijn gewoon doorgegaan met klussen. Ik wist niet dat er ook andere vrouwen waren die er maagpijn van konden krijgen. Maagzuur en misselijkheid zijn enige bekenden bij mij. Maar bedankt dat je het opgezocht hebt. Ik wacht toch tot vrijdag met testen.
Wendy, maagzuur en misselijkheid komt mij ook wel heel bekend voor..., maar echt maagpijn..?Ik durf het je niet te zeggen..? Ik hoop ook edcht voor je dat je de hoofdprijs hebt...! Sbabe, ik kan me wel voorstellen hoe jij je voelt...!Ik heb die hel ook door moet maken, en bij mij ging ook iedereen ervan uit dat het een miskraam zou worden...! Je voelt je zooooo machteloos, maar je kunt niets anders doen, als afwachten...! Ik hoop dat ook jouw verhaal alsnog een goed einde krijgt..! Sterkte meid, en een knuffel voor jou! Liefs Marjo
Thanks meiden Ik weet dat ik niets anders kan doen dan afwachten. Ik weet wel dat het 2 hele lange weken word. Wendy meis spannend hoor. Ik weet ook niet of maagpijn een zwangerschapsteken is. Idd wel maagzuur maar hopelijk voor jou wel. Heel veel succes meis. Marjo alles goed met je zwangerschap of zit je volop in je zwangerschapskwaaltjes. Liefs Sbabe
hee moray.. bedankt voor je interesse.. ik zit ziek thuis helaas weet niet of het goed gaat.. ik heb hele hevige steken dan weer links dan weer rechts maar zo erg dat ik niet recht op kan staan.. maar goed moet morgen weer naar het ziekenhuis voor een echo.. enne s babe ik heb dus het zelfde meegemaakt vorige week.. ik dacht zelf dus ook verder te zijn.. volgens de gyn was ik dus ook 5 weken.. alleen hij zag helemaal niks in de baarmoeder ook geen zakje.. nu moet ik morgen terug ppphhhhh. die wacht weken zijn vreselijk! groetjes evi
Hoi meiden Hier weer een miskraam vanmorgen rose bruinverlies en lichte krampjes. Vanmorgen was temp ook al gedaald en voelen me (.)(.) alweer slapjes aan. Wist ook eigenlijk al dat het niet kon dat ik nog maar 5 weekjes was. Ben vreselijk teleurgesteld in mijn lichaam maar goed is niet anders he. Evi meis ik hoop toch zo voor je dat je snel een mooi vruchtje ziet met eventueel een kloppend hartje ga megahard voor je duimen dat het goed zit bij je. Liefs Sbabe
hee s babe wilde je even sterkte wensen meis.. het was je zo gegunt iedereen hier trouwens.. moet je nu morgen niet terug naar de gyn om het te controleren? sterkte nogmaals en ik hoop dat de pijn gaat mee vallen.. x evi
sbabe heel erg rot voor je meid, ik leef met je mee.. Evi jij heel veel suc-6 morgen ik zal voor je duimen. groetjes,
Ik kan het echt niet geloven, maar ik moet wel. Ik heb 2 testen gedaan..... \/ IK BEN ZWANGER !! \/ Ik ben zo blij, maar ook zo zenuwachtig tegelijk. Dit is nog maar de eerste stap, nu die onzekere periode weer.... Ik zit hier helemaal te trillen. Het is niets om nu al mensen te bellen. Hihi Alhoewel mijn moeder het niet eens erg zou vinden als ik haar daarvoor uit bed zou bellen. Ow LOL, mijn man heeft echt superzaad ofzo ! Dames tot straks. Ik ga eens kijken hoe ik de komende 3 uur door ga komen....
Ja dat geloof ik..er zal wel een hoop door je heen gaan op dit moment. gewoon even laten bezinken en van je blijdschap genieten. ga je contact opnemen met je gynacoloog?
Ja, ik ga kijken of ik straks kan bellen als hubbie weg is. Ik gok zelf dat ik 4,5 wk ben, dus volgende week vrijdag zou dan 5,5 week zijn. Hoop dat ze dan al echo willen doen. (Kan dan nl ook net zo goed 6,5 wk zijn) Hihi en mijn test is zo duidelijk... Ben aan het proberen in mijn album te krijgen... Maar hij is steeds te groot.