Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Wendy meis wat geweldig nieuws zeg joepie van harte proficiat met je zwangerschap. En hopelijk zie je snel een mooi vruchtje met een kloppend hartje.

Liefs Sbabe

2. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Sbabe, wat een vreselijk rot nieuws...!Ik hoopte zo voor jou dat het goed zou komen..!
    Nou, heel veel sterkte, meid!

Evi81, ook jij heel veel succees vandaag...
    Ook ik ga megahard voor je duimen...

Liefs Marjo

3. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heeeee wat lees ik nu?!

Onze Wendy zwanger?!

JAHOE!JIPPIE!

Geweldig nieuws!

GEFELICITEERD MEID!

Weet je al wanneer je naar de gyn mag?

4. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    WENDY.........................GEFELICITEERD,MEID!
    WAT EEN GEWELDIG NIEUWS!
    Nu kunnen we toch een beetje tegelijk zwanger zijn!

Echt super voor je,meid!
    Ben echt helemaal blij voor jou...
    Heb je het ziekenhuis al gebeld?Of moet jij nog een aantal weken wachten?
    Ik mocht gelukkig dezelfdde dag al naar het ZH om te kijken of ze al íets'konden zien(voor mijn eigen gemoedsrust).

Geniet ervan,meid!
    Het is je zoooooo gegund!

Liefs

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hey, ik mag volgende week vrijdag naar de gyn. Om 14.10. Ik mocht volgens mij zowat meteen al, maar met in mijn achterhoofd dat er met 4wk niets te zien is, wil ik het zelf pas volgende week. Dan ben ik zeker 5 wk zwanger en misschien zelfs 6,5.
    Maar de testen vanmorgen waren zo ontzettend duidelijk dat ik zeker wel 4 weken ben. ;)

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik denk dat het heeeeel verstandig is van je wendy om even tot volgende week te wachten... al is het wel heeeeeeeeel moeilijk...

maar ik wens je een superecho toe!

7. evi 1981

evi 1981 Actief lid

20 nov 2007
    182
    0
    0
    omg nijmegen
    heej wendy wat een goed nieuws.. :D :D :D
    je kan wel al gelijk terecht als je er op staat heb ik vorige week ook gedaan..in het ziekenhuis...ik heb het zelfs zo kunnen regelen zonder doorverwijzing van mijn huisarts omdat die een potje moeilijk zaten te doen.heb het verhaal uitgelegt bij afd gynycologie en ze zeiden we maken gelijk een afspraak.
    en nu moet ik vandaag weer pphhh omdat ze vorige week niks zagen in mijn baarmoeder.
    liefs evi

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dank u :)
    Op dit moment heb ik al moeilijk genoeg om het me te beseffen dat ik zwanger ben. Ik denk dat ik de week wel door ga komen. Ik heb nu iig niet zo'n steken in mijn buik en helemaal geen bloed- of bruinverlies. Dat helpt wel. Denk dat ik na vandaag of na het weekend pas aan stressen toekom. ;)

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoe laat moet je vandaag Evi, ik zal een kaarsje voor je opsteken. (Krijg ik het misschien ook wat warmer van... haha, heb het me toch een partij koud!)
    Mijn ha is op vakantie en vorige keer zei gyn dat ik meteen moest bellen als ik zwanger was. Heb ik dus ook gedaan en ging goed.

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Weet je... ergens voel je zelf wel of het goed zit of niet wendy...

De keren dat het bij mij niet goed zat was ik er niet gerust op dat het goed zat.... Deze keer had ik er eigenlijk meteen een veel beter gevoel bij... Tuurlijk ik had in mijn achterhoofd door mijn ervaringen dat het mis kon gaan... maar het voelde ondanks dat goed...

Dus... misschien heb je hetzelfde... en ga dan maar gewoon lekker op je gevoel af...

11. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Wat geweldig....!Laat het nu maar snel volgende week vrijdag zijn!
    ik kan je nu wat tips geven meegeven om de komende, onzekere weken door te komen.....:
    Dus bij deze:
    Vertrouw op je gevoel, want dan zit je meestal wel goed...., en probeer(hoe moeilijk het ook af en toe zal zijn) het vertrouwen erin te houden...!
    Dan komt het echt wel goed!
    Probeer er ook maar lekker van te genieten, want die 9maanden zijn zo weer voorbij, en het zou dan ook zonde zijn als je die tijd alleen maar in angst leeft, terwijl dat nergens voor nodig is...!
    Conclusie: Gewoon proberen te genieten!

Wishgirl, jij hebt toch ook laatst weer een echo gehad?
    Herken jij misschien het gevoel, terwijl ik ook met 6weken al een hartje heb gezien, dat je toch een beetje onzeker word bij de gedachte van die volgende echo?
    Ik voel me verder op en top zwanger, en geniet er ook van, maar toch zie ik erg op tegen de 9weken echo!

Liefs Marjo

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik hoop het. alhoewel ik de vorige keer er heilig van overtuigd was dat alles toen ook goed was...
    Maar we gaan nu voor de 3x is scheepsrecht en dat ik deze cyclus zwanger ben geworden is al een wonder, dus zal dan ook wel goedkomen. :)

13. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    pffff.....ik zit nog steeds in mijn pyama....!haha!
    Ben vandaag niet vooruit te branden...moe, moe, moe!
    ik heb mijn vrije dagen tegenwoordig echt nodig om bij te tanken!
    Nou, ik ga maar eens douchen, en ik wilde een lekkere appeltaart gaan maken voor het weekend, dus ik ga maar weer eens aan de gang...

Liefs

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Marjo - Ik herken het heeeeeeeel goed marjo... Ik was stervenszenuwachtig voor de echo van 9 weken... en in de week ervoor...Maar het was eigenlijk nergens voor nodig... Het zag er gigantisch goed uit op de echo afgelopen woensdag... Het kindje lag heerlijk te spartelen met de beentjes en te zwaaien met de armpjes... Krachtige hartslag... en ik was al verder dan dat ik dacht... Ik had verkeerd gerekend en het scheelde toch meer dan een halve week...

Ik ben dus nu 10 weken en 1 dag zwanger alweer...

De gynaecologen vertelden mij ook dat er 2 omslagpunten zijn na de bevruchting.. Als het misgaat gaat het vaak op deze punten mis.. En dat is met 5 a 6 weken en met 8 weken...
    Als je deze punten gehad hebt volgens hen heb je het ergste gehad ;)

@Wendy - Probeer maar gewoon lekker te genieten! Komt vast goed ;)

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ga ik doen dames !

Maar eerst ff dutje doen, want ik had om 4 uur al getest en daarna natuurlijk niet meer fatsoenlijk geslapen. Doei doei....

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Marjo... Oooh die dagen ken ik hahahaha...
    Ik moet hier in huis ook nog aan de slag maar kan de puf ook niet vinden...

@Wendy - Oei meid... das vroeg... Welterusten!

17. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Wendy, GEFELICITEERD meid! Echt super! En wat was je er vroeg bij zeg, kon je niet wachten? Begrijpelijk! Ik las je bericht toen ik aan het rijden was, op mijn telefoon. Moest even goed op de weg letten, ha ha. Echt geweldig, ik was al erg nieuwsgierig vanochtend. Nu ff een weekje wachten, maar dat gaat wel lukken toch. Geniet ervan!

Marjo, succes met je appeltaart!
    Ik ga zometeen met de camper een weekend naar Zeeland.

Doei!

18. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hey Marjo, appeltaart gelukt?
    Wishgirl nog puf kunnen vinden?
    Mamarieke, veel plezier dit weekend !

Ik kon niet slapen, elke keer als ik ging/ga liggen krijg ik last van rusteloze benen. :(

Iemand al iets van Evi gehoord? Het kaarsje is hier intussen op. Hoop zo dat alles goed is....

19. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Mijn appeltaart staat nu pas net in de oven...!haha
    Heb vanmiddag eerst nog wat gepoetst, de hond uitgelaten en daarna.....weer terug mijn bed in gegaan...ERG HE?
    Ik kan echt de hele dag door slapen...!

Ben ook erg benieuwd naar Evi..!
    Heb vaak aan haar moeten denken vandaag...!
    Ik hoop ook dat ze snel iets van zich laat horen..!

Wendy, geniet er maar lekker van,meid!

Mamariekje, veel plezier in Zeeland..!Ze voospellen mooi weer, dus dat gaat wel goed komen.

Monique, hoest met jou?Hoop dat jij ook snel bij de zwangere dames mag horen.

Sbabe, hoe is het met jou?Ook aan jou heb ik veel moeten denken!Ik vind het zo vresleijk klote voor je...!
    Ik hoop dat je de kracht en het vertrouwen kan vinden om er dadelijk weer helemaal voor te gaan!
    Sterkte meid en laat je maar lekker verwennen door je mannetje..

Liefs

20. evi 1981

evi 1981 Actief lid

20 nov 2007
    182
    0
    0
    omg nijmegen
    jajaja hier ben ik....
    ben gisteren naar het ziekenhuis geweest..
    en ja het vruchtje zit goed genestelt in de baarmoeder..
    het zou nou rond de 5 weken pas zijn dus waarschijnlijk heb ik me dan toch vertelt..kan ook wel kloppen want de ene cyclus was 30 dagen en de ander weer 21 dus ja vandaar dat hij vorige week niks zag omdat ik toen op 4 weken zat zei hij.en dat klopt ook met het hcg.
    er was een goed vruchtzakje te zien met zelf een mini stipje dus ja echt alles is goed.
    tot zover ik heb natuurlijk pas rust als ik het hartje heb zien kloppen.
    moet over ander halve week weer terug.
    maar we gaan hard duimen en hopen dat we een hartje gaan zien.
    enne wendy bedankt voor je kaarsje meid..
    ik ga ook voor je meeduimen als je naar de gyn moet!
    liefs evi

Deel Deze Pagina