ha ha, ik bedoelde mei 2008. Als tie nu geen smile geeft tenminste...nou ja zie mijn onderschrift anders.
nou is dat natuurlijk ook wel moeilijk om er niet mee bezig te zijn en zeker omdat je het zooo graag wilt... verder gaat het wel...het hartje hopen we volgende week dinsdag te horen. alleen heeel erg last van krampen maar goed de gyn zei dat het van de darmen af komt veel vezels eten adviseerde hij. dat doe ik nu ook maar helpen doet het nog niet helaas... x evi
Haha, ik zou zeggen, neem een puppy, want toen wij onze Sjors kregen, kon ik ook eindelijk mijn zinnen verzetten, en toen.....RAAK!haha!Ook toevallig.... Evi81, ik herken wel een aantal dingen over wat jij schrijft. Ben gisteren bij de HA geweest voor de misselijkheid en het maagzuur. Ik kan ook bijna niets meer binnen houden..! Hij heeft mij Maalox voorgeschreven(dit is een versterkte uitvoering van de Rennie). kan nog niet echt zeggen dat ik me al beter voel, maar volgens de HA moet dit na 3 maanden toch wel vanzelf overgaan! Nog 4 weken te gaan...pfffff! Moray en mamariekje, zag dat jullie dezelfde cyclus hebben...haha...wat grappig..!Wat zou het leuk zijn als jullie ook tegelijk aantellen. Dikke knuffel voor jullie Wendy, hoe issie, meid?Al wat last van de zwangerschapshormonen? Ik denk aan je vrijdag.... Liefs
echt waar marjo.... hahahaha wat grappig.. dusse jij hebt je hond dan ook pas neem ik aan.. leuk hoor...enne is hele goede afleiding marjo sterkte meid met die misselijkheid.. nou ben ik gelukkig niet misselijk maar heb wel last van krampen maar die komen van de darmen af.want die waren vrijdag bij de gyn zoooo opgezet dat hij zelfs mijn eierstok niet in beeld kreeg door de darmen. en minder is het helaas nog niet geworden. x evi
Hoi Dames, Hier even wat van mij. Internet heeft er hier 2 dagen uitgelegen en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook 3 hele dagen van huis geweest ben. (Wat hier binnen ook wel te zien is ) Ik voel me eigenlijk wel goed. Ben niet meer zo misselijk/maagpijn als vorige week. Had alleen maandag echt een verschrikkelijke rotdag. Alle aparatuur waar ik mee werkte deed het niet meer. (handig als je op je werk met een computer werkt) en toen ik dus thuiskwam deed internet het niet meer. Ik zou eigenlijk ook gister overdag vrij hebben, maar degene die mijn uren over zou nemen zei toch af. En mijn week vakantie in sept was ook afgekeurd. Toen belde mijn moeder nog op dat mijn 98-jarige oma was gevallen... Gelukkig alleen gebroken pols en flink blauw. Verder valt het wel mee. Ze hoefde ook niet naar het ziekenhuis. Maar goed, die dag had ik ook een erg hormonale dag en was ik echt niet te genieten. Gelukkig gister al een stuk beter. En vandaag lekker vrij. Ik moet me wel echt dwingen om te eten, want ik ben wel licht misselijk en heb eigenlijk helemaal geen behoefte om te eten. Ik hop dat ik het niet zo krijg als jij Marjo! Ik hoop voor je dat de Maalox alsnog snel gaat werken. Mamarieke, je gevoel herken ik helemaal. Dat had ik nl vorige maand ook wel een beetje. Ik had mijn BBZ nl in dec al en vond het ook echt tijd worden. Ik moet eerlijk zeggen, ook ik was er deze maand toch minder mee bezig. Ik was nl meer met mijn winkeltje bezig en zoals gezegd hebben we maar 2x geklust de afgelopen cyclus. De kans was dus ook erg klein. Toch.....toen het zo lang duurde en ik maar niet ongi werd en ik na de 36 dg zat begon ik me er weer druk over te maken. Ik haatte mezelf dat ik weer hoop had om zwanger te zijn, terwijl de kans zo ontzettend klein was. En ik zou echt niet weten wat ik eraan zou moeten doen. Je kunt het zo moeilijk van je afzetten, idd zoals iemand al zei, zeker als je een bbz of mk hebt gehad. Dan ben je al zwanger geweest, maar hebt het niet af kunnen maken. Daarom wil je zo graag weer zwanger zijn. Mamariek en Moray, tegen de tijd dat jullie het weten zal ik kaarsjes opsteken, misschien dat dat helpt. Sbabe, ik zal er di ook nog 1 opsteken. Maar gaat vast goedkomen. Bij mij ook trouwens. Voor alle zwangeren: GENIET en een dikke knuffel van mij aan iedereen.
Hoi meiden Evi ik hoop ook dat je volgende week een mooi kloppend hartje tezien krijgt. Moray en mamariekje ook ik snap wat jullie bedoelen je weet dat je zwanger kunt worden alleen word het vroegtijdig afgebroken. En daarom blijft de angst ook eenorm ik herken het helemaal. Toen ik vorige week vertelde aan onze ouders dat deze zwangerschap waarschijnlijk weer zou eindigen in een miskraam zeiden ze beiden van nou stop er mee je hebt constant die teleurstellingen. Toen zei ik maar als je de wens hebt en je weet dat je zwanger kunt worden voelt dat wel heel anders. Mensen hebben vaak snel hun oordeel klaar als ze het zelf niet hebben meegemaakt. Marjo oeww getver dat is niet fijn als je zo misselijk bent ik had het ook bij mijn 2 kids kon bijna niks binnenhouden maar gelukkig hoefde ik nog net niet aan de medicijnen. Voor jou hoop ik dat de 3 maanden snel voorbij zijn. Wendy heb hetzelfde als jou licht misselijk al heb ik wel zin in eten. Maar kan zo ineens beginnen te kokhalzen. Dus maandag was dus niet je topdag van de week. Je had dan ook letterlijk alles tegen. Nou hier nog steeds hetzelfde dus ben erg benieuwd wat de echo uitwijst. Liefs Sbabe
Ooo meiden wat een berichten allemaal. Zwangeren: gefeliciteerd! O wat fijn zeg...hoop dat de weken nu even snel voor jullie voorbij gaan en de bevestiging en zekerheid meer op de voorgrond zullen treden en daarbij het genieten toe neemt! Aan de anderen; dikke knuffels...hoop jullie ook heeeeeel snel te mogen feliciteren!
Sbabe, heb jij dinsdag ook weer een echo? Ik moet a.s dinsdag ook weer naar het ZH voor de 9-weken echo...! Hoe dichterbij het komt, hoe onzekerder ik ervan word. Wat een vervelende reactie van je ouders, over dat je graag een derde kindje wil. Het is jullie beslissing, en je moet je niks aantrekken van die stomme reacties uit je omgeving. Sommige mensen begrijpen het gewoon echt niet.... Voel me verder nog steeds af en toe misselijk..!Heb nu mijn HELE eetpatroon aangepast, en eet dan ook helemaal niets waar vet of kruiden inzitten. Zolang ik dat doe, gaat het allemaal wel, en kan ik het redelijk binnen houden. Moet zometeen weer een slaapdienst gaan draaien en daarna(morgenvroeg om 9.00)......VAKANTIE! Ben er zoooooo aan toe, en vooral nu ook zo missleijk ben. Kan de druk van het werk er moeilijk bijhebben nu...! Wendy,Jij hebt het maar druk met je kaarsjes opsteken..haha!Wil je voor mij dinsdag ook een kaartje opsteken?Dan steek ik er 1 op voor jou a.s vrijdag..! Ben je zenuwachtig voor vrijdag? Hoe laat moet je ook alweer? Liefs
Marjo idd sommige mensen snappen er zeker niks van alleen weet ik wel wat mijn ouders ermee bedoelde, ik weet dat ze het niet letterlijk bedoelde alleen op het moment dat ze het zeiden deed het me wel zeer. Ja ik moet ook aankomende dinsdag een echo maken. Ja ik ook vind het reuzespannend maar wel minder (heel raar) als de vorige keer. Nu ga ik er vanuit dat het niet goed is dus slechter nieuws kan ik niet krijgen. Het kan alleen maar beter. Ik brand voor iedereen een kaarsje dat het voor ons allemaal alles goed komt. Liefs Sbabe
Marjo, Natuurlijk steek ik voor jou en Sbabe een kaarsje op dinsdag. Gaat helemaal goedkomen. Ik mag morgen om 14.10. Ben erg benieuwd, maar nog niet erg zenuwachtig. Ik voel me dankzij maagzuur, verstopping en flink pijnlijke (.)(.) op en top zwanger. Net of het ook niet fout kan gaan. Alleen als ik dan steken linksonderin krijg dan maak ik mij wel wat druk en wilde ik dat het snel morgen is. Ik heb besloten dat als het morgen goed is, dat ik me meteen voor MvM weer op ga geven en ook maar meteen alle dozen aan ga vragen die kunnen. Gewoon om het lekker te vieren. Dit weekend zitten we bij mijn schoonouders en dat zal vast ook heel leuk worden als die het weten. Kortom.....er gaat mij een mooie periode tegemoetkomen.
Ik doe mee met de kaarsjes! Iedereen die een echo heeft, heel veel succes. Ik denk aan jullie Ookal schrijf ik hier niet vaak meer, ik lees toch altijd wel mee! Gelukkig vandaag posi nieuws, nekplooimeting+bloed (combitest) was helemaal goed!
Hoi, Ik begin nu pas wat zenuwachtig te worden.. Is maar goed dat ik eerst moet werken, dan hoef ik er hopelijk niet al teveel aan te denken... Ben zo benieuwd. Vooral ook hoe ver ik ben... Strakjes zullen we het allemaal weten, over 6 uurtjes.
Succes,Wendy!Ik denk aan je...! Gaat je hubbie ook met je mee? Hopelijk kan die je wat van je zenuwen afhelpen........ We horen het straks wel, Liefs
Heee Wen... Ik denk aan je meid! En je hebt voorbeelden genoeg dat het gewoon kan he meid... Ik ben inmiddels alweer 11 weken en een dag... de magische grens van 12 weken komt steeds dichterbij... Blijf erin geloven meid! Succes vanmiddag!
wendy veel succes met de echo vandaag ik hoop en dat het allemaal positief uitpakt... ik zag net dat marjo, s babe ,en ikke alle 3 een echo hebben op de zelfde dag!aanstaande dinsdag spannend .....en toevallig ook... groetjes evi
Hihi idd toevallig en zeeeer spannend Bij mij zat het in de baarmoeder ! Nog geen hartje te zien, maar is waarschijnlijk ook nog maar 5wk en paar daagjes. Over 2 weken precies mag ik weer en hopen we een kloppend hartje te zien.
hey wendy, nou dat is iig goed nieuws! Nu nog het hartje maar dat gaat helemaal goed komen! groetjes, monique