Wendy, Dat is al heel goed nieuws....De eerste goede stap is gezet! Op naar een kloppend hartje! Liefs
hee wendy dat is goed nieuws dat is het begin! heb even je echo bekeken leuk hoor toch een geruststelling he.. enne zag dat je ook een keer naar egypte bent geweest? mooi is het daar he...... x evi
Wat toevallig inderdaad, dat we alle 3 op dezelfde dag een echo hebben. Ik probeer me er niet teveel zorgen meer over te maken, want ik voel me nog steeds hondsberoerd.... en op en top zwanger! Pfffff....leuk hoor, zwanger zijn...!haha!Ik heb vanmorgen zelfs de tandarts afgebeld, omdat ik zo verschrikkelijk misselijk was. Het laatste wat je dan wilt, is een tandarts die met zijn vingers in je in mond zit te wroeten...haha! Leek me voor mij, maar ook voor de tandarts niet zo'n prettige gedachte. Liefs
Wendy geweldig meis dat het op de juiste plaats zit. Daar in ieder geval een zorg minder over. Nu nog de volgende keer een mooi kloppend hartje en dan is het plaatje compleet. Geniet ervan meis. Marjo meis bij jou zit het zeker wel goed als je zo beroerd bent kan het niet anders. Misselijkheid beschermt je tegen een miskraam (zeiden ze altijd bij mij). Liefs Sbabe
Wendy, gefeliciteerd met het goede nieuws! Fijn dat het op de goede plek zit, alweer een hele geruststelling kan ik me zo voorstellen. Wat een echo's allemaal zag, succes dindsdag allemaal! Enne.. moray, hebben we nu onze eisprong al gehad? Ha ha, gezellig zo samen een eisprongetje!Heb 'em ff gemist.. ik had al een paar dagen hier niet gekeken... Wel handig zo'n banner, anders zou ik het echt niet weten. Nu nog op kijken natuurlijk. Maar goed, het zegt ook niet veel want weet nog niet wat voor cyclus ik heb. We zien wel! xx Marieke
***inbraak*** jeetje meiden ik dacht laat ik eens even kijken hoe het met jullie gaat! En wat zie ik de ene na de andere zw banner vliegt me om de oren! GEFELICITEERD! Probeer er lekker van te genieten! Het is zo speciaal dat kleine wondertje dat in je baarmoeder groeit! ***uitbraak***
hey marieke..ja idd erg gezellig zo samen een eisprongetje haha. Ik heb wel het idee dat ik hem wat eerder heb gehad..had woensdag al een drukkend gevoel in mijn onderbuik en straalde door naar mijn onderrug. dus wat jij zegt we zien het allemaal wel..zou iig wel leuk zijn als ook wij ons kunnen aanmelden bij de zwangere dames! Misschien voor jou een tip, teunisbloemolie is heel goed voor het stimuleren van een regelmatige menstruatie, en het helpt ook goed tegen de ongemakken die het met zich mee brengt, bij mij helpt het iig prima! Misschien heb je er wat aan! fijn weekend iedereen!
heeeeeeeeeeee wat zie ik nu? ben ik even twee weken naar Turkije geweest, zie ik nu de banner van Wendy! Wendy meid van harte! Ik ben zo blij voor je!
Sbabe, bedankt voor je geruststellende woorden..! Ik wil zoooo graag dat het bij jou ook goed is...! Ik vind het knap en sterk van je, dat je hier alle zwangeren probeert gerust te stellen, terwijl je zelf met zo'n grote onzekerheid zit...! Het lijkt me vreselijk om in die onzekerheid te moeten afwachten, of het misschien dan toch allemaal goed komt..! Ik duim echt voor je, meid! Het is je zoooooooo gegund! Keep the faith! Moray en mamariekje, hahaha....lachen zeg....ongeveer tegelijk de eisprong...! Flink aan het klussen geweest..?haha Ook jullie worden verwacht op de 9maanden-beurs(in januari), dus aan het werk, meiden!haha Even serieus....ik gun het jullie ook heeeeeel erg, want het is toch wel heel bijzonder(op de misselijkheid na dan). Nou, manlief zit weer IN de TV, want het voetbalseizoen is weer begonnen...pffffffffff! Ga nu gauw douchen, want we hebben straks BBQ met onze buurt..!Hopelijk blijft het allemaal binnen vanavond! Liefs
Ja hypnose het gaat heel hard, maar niet hard genoeg! Ik zal pas opgelucht adem halen als ik een gezonde zoon in mn armen heb!. Ik zie dat jij ooki al aardig op weg bent, hoe voel je je?
Moray, thanks voor de tip! Ik ken het helemaal niet, dalijk sta ik bij de Intratuin erom te vragen.. ha ha. Ik heb nog nooit mijn eisprong gevoeld, weet niet wat ik moet voelen. Had wel pijn in m'n rug van de week en vandaag bij vlagen opeens misselijk, maar volgens mij niet echt tekenen van de sprong. Marjo, veel plezier met de BBQ en succes met het binnenhouden. Ook zo genant om te gaan overgeven bij al je buren.. maar ja je kan het op je zwangerschap schuiven he. Ik ga vanavond pokeren bij vrienden, hoop veel geld te winnen! xx Marieke
marieke haha ja ik zie je al staan bij de intratuin..nee hoor gewoon bij de etos of kruitvat. Suc-6 met pokeren vanavond! Marjo bedankt voor je lieve woorden..ik hoop ook echt in januari bij de beurs aanwezig te zijn We blijven positief! Veel plezier met bbqen! Wij gaan vanavond naar vrienden die hebben pas een puppy gekocht een franse bulldog dus ben wel nieuwschierig naar die kleine! groetjes, monique
Veel plezier bij de puppy en je weet wat ze zeggen.. vrouwen met een kinderwens en puppy's... het schijnt een goede uitwerking te hebben!
nou bij mij is alles goed ik ben nu precies 7 weken enne we hebben het hartje zien kloppen dat is zon fijn gevoel...toen we dat zagen.. ik blijf nog wel bang en onzeker .....maar goed we gaan hopen dat deze kleine frummel wel blijft zitten hoe is het met jullie marjo en s babe.. ik hoop zooooo voor s babe dat er toch positief nieuws mag komen.. liefs evi
Hoi meiden Allereerst Evi meis wat ik ben ik blij voor je zeg geweldig dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien. Ben ontzettend jaloers op je (positief hoor) Marjo hoe was jou echo vandaag! Nou hier is de kogel door de kerk. Vanmorgen bij echo bleek dat onze kleine sterretje helaas is gestopt met groeien bij 6,5 week dus een paar dagen geleden. Na de echo van 2 weken terug is het toch nog gegroeid (en bleek ik toch priller zwanger te zijn) maar helaas is het toch misgegaan. Geen kloppend hartje en vruchtzakje was niet mooi rond maar ovaal wat dus duidt op een komende miskraam. Ging er al vanuit dat het mis zou zijn maar dat het toch nog goed was gegaan tot een paar dagen geleden dat had ik niet gedacht. Helaas ook deze 3 e zwangerschap is ons niet gegund. Ik wacht nu een miskraam af (die hopelijk ook snel komt) en dat we er weer snel weer voor mogen gaan. Anders moet ik toch nog gecurreteerd worden en dat wil ik nog niet direct. Heel veel liefs van Sbabe