Even een vraagje van mij, Hebben jullie na de bbz operatie met de eisprong ook heel veel pijn gehad? Alsof mijn buik open word gescheurt als ik opsta...
Hoi Nieuwbegin, ik had daar ook vrij veel last van. En de huisarts gaf aan dat een eisprong bij sommige vrouwen voor erg veel pijn kan zorgen. (Hij gaf het voorbeeld dat er een vrouw naar de EHBO was gestuurd en bleek het "alleen" eisprong te zijn. )
Ja ik heb mijn eisprong ook altijd wel gevoelt, maar dit is echt niet normaal... zo'n pijn als ik had... Gelukkig is hij blijkbaar gesrpongen of verdwenen want de pijn is bijna weg... Nu maar hopen dat we over 13 dagen weer een posi test in handen mogen houden. Maar ergens maakt het mij niet zoveel meer uit, ik weet dat we aan ivf mogen beginnen en dat is al een geruststelling ondanks dat ik het eigenlijk niet wil....
hoi nieuw begin...ik heb daar echt een half jaar last van gehad... elke keer rond de eisprong en ook in de menstruatie tijd veel pijn precies aan die kant van de bbz.. het is bij mij zo erg geweest dat ik een tijdje pijn stillers heb geslikt hiervoor... het kost gewoon tijd voordat je cyclus en de lichaam weer op orde is teminste bij mij dan... verder vroegen jullie of ik kwaaltjes heb jajaja genoeg maar goed het is voor een goed doel ... maar het is wel vervelend.. ik ben namelijk niet ochtend misselijk maarre avond misselijk hoe vreemd ook...zodra ik moet gaan koken...of er word iets gebakken hou ik het niet binnen en hang ik boven de pot.. dat is wel balen want zo krijg je ook niet voldoende gezonde dingen binnen.... en ik heb nog steeds last van darmkrampen of zo iets.. de dokter zei dat dat van de zwangerschap af komt omdat je darmen gaan verplaatsen..en dat ik daarom krampen heb maar die pijn was echt niet te houden ben ook echt een paar dagen hiervoor thuis geweest en nu heb ik helaas medicatie die je wel mag hebben met een zwangerschap..en nu gaat het beter gelukkig.maar ik ben niet zo voor medicatie maar goed ..... fijn weekend alvast iedereen ... en voor de mensen die nog moeten werken ..werkse x evi
Ik ga morgen op vakantie....joehoe!Morgenvroeg om 7.00 vertrekken we(met hond) naar Normandie...! Ik heb er zooooooo'n zin in.....!Nu mogen we echt genieten! Sbabe. ik hoop voor jou, dat het snel weer allemaal achter de rug is, en dat je weer snel opnieuw zwanger mag raken! Het is je zoooo gegund! Moray, zo...!Jullie hebben goed je best gedaan...!haha!Nu zou het toch wel een keertje raak moeten zijn...toch? Nieuwbegin, ik herken jouw pijnlijke eisprong ook wel!Vooral van de laatste keer(toen het ook raak was). Ik had ook verschrikkelijke pijn in mijn rug....! Nou meid, als je het zo duidlijk voelt, weet je wat je moet doen...haha! Hopelijk os voor jou de IVF helemaal niet meer nodig! Liefs Marjo
Dankjewel, en hopelijk zijn er weer een aantal nieuwe zwangerschapsbanners bij als ik weer terug kom.... Succes allemaal, Liefa Marjo
Hoi hoi, Hier ikke weer even. Stomme vraag misschien, maar waren er hier meer die in het begin nog niet echt konden genieten? Niet zozeer van onzekerheid, maar gewoon het feit dat ik me zo belabberd voel. Ik ben de hele dag door misselijk en in tegenstelling tot Evi houd ik het gelukkig wel binnen, maar heb absoluut geen zin om te eten. (of drinken.) Maar van de andere kant ben ik zo ontzettend bang dat ik mijn kindje nu al te weinig voedingsstoffen geef daardoor en voel ik me nog schuldig ook. Tel daar extreme moeheid en een berg hormonen en de afgelopen 2 dagen was ik abosluut niet blij dat ik zwanger ben.. Gelukkig gaat het vandaag wel weer, maar ik zie erg op tegen de komende weken.....
hoi wwjc 19.. pphhhh ik weet precies wat je bedoelt ik denk dat ik pas kan genieten als ik over de 12 weken ben of nog beter als ik het kleintje voel.. ik zit met zoveel angst .. buiten die baarmoederlijke zwangerschap is het namelijk nog een keer misgegaan met 6 weken en ik voel me zo onzeker.. bang dat het hartje gestopt is met de volgende echo.. en mijn man die altijd positief in ingestelt tot iritant toe soms.. weet het allemaal zo goed te vertellen dat alles goed komt.. wel lief bedoelt natuurlijk maar stelt mij niet gerust. en idd ook wat jij hebt over de voedingstoffen.. ik hou echt niks binnen en dan ga ik naar bed met een beschuitje in mijn maag.. maar ik herken idd wel hetzelfde gevoel als wat jij hebt ja... sterkte meid... liefs evi
Jij ook sterkte Evi ! Dikke knuffel van mij. Lijkt me echt heel vervelend als je niets binnen houdt. Ben jij je na 6wk nog meer misselijk gaan voelen? Er was hier ook iemand anders bij wie dat nl bij 7wk veel erger werd. Ik hoop echt niet dat mij dat ook te wachten staat. Ik hoop voor jou dat je snel rond de 12 weken zit, dat je niet meer misselijk bent en dat de echo een mooie gezonde baby geeft ! (En voor mezelf ook )
hee hier was ik weer eventjes..ja het is idd erger geworden na de 6 weken maar weetje ik denk ook dat dat per persoon verschilt hoor.. ik ga zo naar mijn bedje ben echt helemaal op ..ben vandaag met de kindjes van mijn schoonzus naar toverland geweest klein maar wel een leuk park.. en voor mij erg vermoeiend zon dag zeg pppphhhh x evi
Hoi, ben maar opgestaan, want kan toch niet meer slapen. Ik had gister al wat lichte hoofdpijn wat ik al weken niet meer gehad had en nu net heb ik rood bloed geveegd. Ik weet dat het niets hoeft te zeggen, maar ik moet echt moeite doen om me voor te houden dat alles gewoon goed gaat komen.
Hoi meiden Heel begrijpelijk die onzekerheid en angst en ook zeker heel normaal. Zeker wat wij allemaal hebben moeten meemaken. En dat zit nu eenmaal erin en dat krijg je er niet meer zo snel uit. Wendy meis kan me voorstellen dat je geschrokken bent door je licht bloedverlies en idd het hoeft echt niks te betekenen. Kan zoveel oorzaken zijn zolang je geen krampen en stolsels hebt is er nog niks aan de hand. Maar natuurlijk komt nu die extra onzekerheid nog meer de hoek om kijken. Meis ik ga megahard voor je duimen dat het allemaal goedkomt. Marjo ik weet dat je nu op vakantie bent maar toch een hele fijne vakantie toegewenst. Nou hier wil het maar niet komen. Wel al sinds woensdag bloedverlies (vooral bruin oranje) en sinds gisteren wat rood gisteravond kreeg ik flinke krampen en toen dacht ik van nou zou het wel doorzetten. Maar nee hoor vanmorgen was er weer niks aan de hand. Om gek van te worden. Denk toch dat ik vd week een afspraak ga maken bij gyn voor een curretage want zo kan het nog heel lang gaan duren pffff. Liefs Sbabe
Sbabe, ik vroeg me al af hoe het met je ging. Wat een rotsituatie zeg! Balen dat het niet gewoon doorzet. Ik hoop dat het toch nu snel gaat doorzetten, want curratage lijkt me niets.... Dikke knuffel van mij! Verstandelijk weet ik wel dat het ook goed kan gaan, zelfs met bloedverlies. Zeker omdat ik helemaal geen kramp heb of wat dan ook. Maar de vorige mk begon met eerst een week wat bloed vegen en daarna dus pas krampen. Dus geestelijk maak ik me idd toch best zorgen. Misschien maar goed dat ik dadelijk aan het werk moet, dan heb ik wat afleiding.
Hallo, na een aantal weken ben ik ook weer eens op het forum en kon jullie nergens meer vinden! Heb wel het een en ander gemist de afgelopen weken en zie er gelukkig weer wat nieuwe zwangere bij staan, meiden gefeliciteerd! Wendy maak je niet al te veel zorgen, heb ik ook bij mijn eerste zwangerschap en daar is een hele mooie dochter uit voortgekomen, maar ik begrijp je bezorgdheid! Je kan altijd contact opnemen met ge gyn. , daar zijn ze voor en een hoop stress is ook niet goed! Zelf heb ik vooral last van een baal gevoel, ben nu een jaar weer met de pil gestopt en sta met lege handen. Is iemand bekend met lange cyclussen? Deze zijn gemiddeld 40 dagen, maar betekend dus ook minder kansen dan iemand met cyclus van 28 dagen, reken maar uit. De gyn. had gezegd dat als er problemen waren ik contact rechtstreeks met haar kon zoeken, maar ben zo'n twijfelkont en bbz is van mei dus weet niet of ze mij dan een zeurkous vindt?!? Wat vinden jullie? Nou lang genoeg gekletst, de groetjes.
Hoi Goolio, Vervelend is dat, zo'n baalgevoel. Was dat dit jaar mei dat je bbz had? Ik had de mijne nl in dec en ik vond het nu ook echt weer tijd worden. Mijn cycly werden ook steeds langer. Maar de ha zei tegen mij dat als er kans is dat je gewoon zwanger raakt dat je dan niet met hormonen moet gaan rommelen. En ik weet hoe frustrerend dat het is om minder kansen te hebben, want dat heb ik ook steeds geroepen. Ik ben vorig jaar april met de pil gestopt en ben nu pas zwanger. Toch zou je idd eens contact op kunnen nemen met de gyn als je dat wilt. Ik had alleen voor mezelf besloten dat ik het nog min. 1x zelf wilde proberen. Ow trouwens, heb geen bloedverlies meer gehad! Het is gelukkig bij vanmorgen gebleven. Laten we dat ook maar zo houden...
Bah, vanmorgen gedroomd dat ik mk kreeg. Echt een k..gevoel. Gelukkig vanmorgen geen bloed of iets. Maar zal nog wel even in mijn hoofd blijven zitten. Ben blij als het vrijdag is.....
Die dromen heb ik ook gehad meis... en die zeggen gelukkig niks... Je wordt idd alleen heeeeeeeeel naar wakker...
hoi meiden, Goolio..wat je baal gevoel betreft kan ik met je mee praten hoor! Ben zelf nu alweer 1 jaar en twee maanden gestopt met de pil en a.s oktober zijn wij alweer een jaar aan het proberen waarvan natuurlijk 1x de bbz. Ook was ik inprinciepe in oktober uitgerekent dus dat in het vooruitzicht is ook heel moeilijk! Ik maak me ook zorgen kan ik nog wel zwanger worden?, het is heel moeilijk het geduld op te brengen en maar te positief blijven. Wendy..gelukkig is je bloedverlies weg..kan me voorstellen dat je was geschrokken. wat die dromen betreft is normaal denk ik vaak droom je over de dingen de je het meeste bang maken..maar gelukkig was het maar een droom! Sbabe hoe gaat het nu met je? Hier helaas al weer ongi klachten, hoofdpijn, buikkrampen, stemmingswisselingen..dus waarschijnlijk weer niet raak deze ronde. Ik moet me eigen echt dwingen niet negatief te worden en depri te raken maar iedere x die verdomde teleurstelling! wanneer mag het nu wel een keer.. nou ga weer aan het werk..nog ff 3 weken geduld en dan vakantie. Groetjes, monique