Hoi meiden Wendy ben blij dat het eenmalig was voor jou. Gelukkig zijn het maar dromen maar je word er wel bang van. Komt gewoonweg omdat je angst zo groot is en dan ga je er gewoon ook van dromen. Goolio heb geen echte ervaring met lange cyclussen. Ze werden wel iets langer na de bbz maar dat waren maar een paar dagen. Waarschijnlijk is je eisprong ook iets later. Maar meis als je het niet vertrouwd of je wilt zekerheid bel gewoon hoor daar zijn ze ook voor. En anders laat ze maar denken. Maar ik denk dat ze je echt geen zeurkous vinden hoor! Moray he bah hopen dat je lichaam je nu voor de gek houd dat je niet ongi gaat worden maar dat het nu een zwangerschapsymptoom is. Meis zeker niet depri worden hoor!. Maar ik snap dat je het een keer zat word en dat je gewoon weer een keer zwanger mag raken. Ga in iedergeval flink voor je duimen. Nou hier zet de miskraam toch nog door. Heb nu last van hevige kramp en bloedverlies voel het nu ook gewoon lopen. Ben benieuwd wanneer het vruchtje komt. Heel dubbel zei ik vanmorgen tegen edwin ben blij dat het nu komt (vanzelf en dat ik geen curretage misschien hoef) maar het is dan ook gewoonweg definitief over. Liefs Sbabe
Sbabe, ik kan het me heel goed voorstellen dat je blij bent als het uit zichzelf weggaat. Nogmaals sterkte met het verwerken van deze stap! Dikke knuffel, Wendy
Hallo allemaal.. Ik hoop dat ik ook met jullie mag mee kletsen.. Ik kwam er in juli achter achter dat ik zwanger helemaal gelukkig en blij. 25 juli begon ik veel buikpijn te krijgen dus de ha maar ff gebeld mocht gelijk komen hij zei dat zijn je banden waar je last van hebt. Zaterdagmorgen werd ik wakker en bleek ik erg veel bloed verlies te hebben ik de vk gebeld ze zei zolang het niet erger word is er niks aan de hand verder op de dag werd het ook steeds minder zondag bleef het ook aardig rustig. Maandagmorgen werd ik wakker en moest plassen daar verloor ik een beste prop ik heb hem opgevangen en meegenomen naar de ha die zei dit was toch echt een miskraam helemaal verdrietig en raar gingen we weer naar huis maar vrijdags kon ik bijna niet meer lopen van de pijn weer naar de ha daar werd ik doorgestuurd naar de gyn hij heeft gekeken en zag niks alleen een beetje vocht. Ik heb twee kuren mee gekregen naar huis voor de pijn maandag erop ben ik dus flauwgevallen van de pijn gelijk weer naar gyn ik ben toen opgenomen en dindsdag gelijk geopereerd bleek dus om een bbz te gaan en me rechtereileider is verwijderd nu ben ik net weer ongesteld geworden en hierna willen we eigenlijks gelijk wel weer aan de gang. Groetjes Chantal
hoi chantal, wat naar dat ook jij dit heb moeten meemaken meid! Je bent ineens dolgelukkig als je erachter komt dat je zwanger bent en dan ineens boem staat je wereld op z'n kop en word het je allemaal radicaal afgenomen. Hoe ver zwanger was je eigenlijk? maar als ik je goed begrijp heb je dus twee vruchtjes gehad?vanwege de prop die je verloren bent? Hoe gaat het verder met je? emotioneel vond/vind ik het erg zwaar allemaal. Ik heb zelf februari dit jaar een bbz gehad waarbij ook mijn eileider is verwijderd. Zelf zijn wij al weer 4 maanden bezig zwanger te raken maar tot op heden nog niet gelukt. gelukkig zijn er hier een aantal meiden die wel weer zwanger zijn geraakt dus met 1 eileider moet het ook gewoon goed kunnnen! Je bent hier zeker welkom, praat/schrijf het maar van je af allemaal. heb je vragen stel ze gewoon maar hier, wij hebben allemaal hetzelfde meegemaakt en weten precies hoe jij je voelt. sbabe hoe gaat het met je? Wendy..en met jou?geen last meer gehad van bloedverlies? groetjes, monique
Hoi Chantal, Welkom hier op het forum. Natuurlijk mag je meekletsen. En je mag vragen wat je wilt en zeggen wat je wilt. Wij zullen zoveel mogelijk antwoord geven op je vragen en hopen je te kunnen steunen in deze moeilijke tijd. Sterkte en een dikke knuffel..... Wendy
Moray, heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad, maar vandaag wel vervelende ongi-krampen. Ben me toch stiekem wel een beetje druk aan het maken. Ik ben zo blij als het vrijdag is... ik heb zo'n vaag gevoel dat het niet goed zit. Maar ja, vorige keer dacht ik dat het wel goed zat en zat het fout. Dus kan ook niet van mezelf op aan. Bovendien is de kans dat het nu goed is toch zeker zo'n 80%, das best veel. Ik weet het gewoon niet....
hier weer ongi aangebroken ........word er echt en beetje droevig van. Wendy..ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt!, ik zal voor je duimen voor a.s. vrijdag. Misschien maak je je druk voor niks en komt het allemaal hartstikke goed!
Hoi meiden Chantal welkom hier en vreselijk dat ook jij dit heb moeten meemaken. Gelukkig kun je hier net als ons je ei kwijt. Heel veel succes deze ronden en hopelijk kom je hier goed nieuws melden. Wendy wil jou heel veel succes wensen voor morgen. En ongikrampen is normaal meis het is de groei van je baarmoeder. En hopelijk zie je morgen een mooi kloppend hartje. Maar je angst is echt normaal. Moray chips balen echt sjit weet niet wat ik moet zeggen. He vind dit zo sneu voor je meid. Kan wel zeggen deze ronde meer succes maar ja daar heb je niks aan. Dikke knuffel meid. Nou hier is bloedverlies aan het afnemen. Schijnbaar normaal als je het vruchtzakje bent verloren. Maar ga volgende week wel even een afspraak maken om te chekken of ik helemaal schoon ben. Hoe is het met de rest van de meiden ! Liefs Sbabe
Hey hey... Ik was 9 weken zwanger toen het allemaal begon. Ik weet helaas niet of het idd om twee vruchtjes ging die vraag staat boven aan me lijstje ik moet 24sept weer terug komen bij de gyn. Emotioneel gaat het wel redelijk soms komthet nog wel ff weer op me af en de angst is er ook van zal het hierna weer gebeuren. heb dinsdag te horen gekregen dat mijn schoonzus zwanger eindelijk.. Zelf ben ik sinds deze week weer aan het werk vind het erg fijn om weer te werken ff ergens anders aan denken. Maar fijn dat ik hier ook me ei kwijt kan Vreselijk dat we dit allemaal mee moeten maken. Moeten er de moed maar inhouden dat onze tijd komt hopelijk ook zeer snel zoals ik hier lees dat er zwanger meiden zijn met 1 eileider dat geeft wel weer hoop Kusss Chantal
Hoi meiden! Ik ben even niet geweest op het forum, druk druk, maar ben er weer! Monique, shit hee dat je ongi bent geworden. Nu lopen we niet meer gelijk... ha ha. Ik ben nog niet ongi geworden en ik hoop ook dat het uit blijft! Chantal, welkom hier! Praat lekker met ons mee, je kunt bij ons je verhaal en gevoelens kwijt. Vond je het niet 'erg' om te horen dat je schoonzus zwanger was? Omdat je het zelf zo graag zou willen? Ik had dat namelijk wel bij mijn beste vriendin. Wendy, hoe was het bij de gyn? Daar moest je vandaag toch heen? Sbabe, fijn dat het er nu helemaal is, kun je weer met een schone lei beginnen. Wel vervelend allemaal voor je zeg. xx Marieke
hier even snel een berichtje..moet zo weer aan het werk! Wendy heel veel suc-6 meid ik duim voor je! marieke..ik hoop voor jou dat je deze ronde meer geluk heb dan ik! Sbabe gelukkig dat het nu een beetje aan het afnemen is bij je..hoe voel je je nu er onder? groetjes, monique
Hoi ! Heb superecho gehad. Het miniscule hartje klopte ! En ik blijk toch 8 weken te zijn ipv 7. Moet dus mijn banner nog aanpassen, maar we gaan zo een lang weekend weg naar een huisje in Domburg. Dan zal ik ook kijken of ik maandag of di de echo kan verkleinen dat ik m in mijn album kan zetten. Hihi, ben helemaal in euforie-stemming ! Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Gefeliciteerd Wen! Echt supernieuws! Ik heb gister ook een echo gehad (staat in mijn album)... ben alweer 13 weken... En ik krijg waarschijnlijk een jongentje Geboortekaartje ook al uitgezocht... staat in mijn album...
Wendy gefeliciteerd super! veel plezier in domburg lekker gaan genietn nu he! Wishgirl leuk een jongetje..ga zo even een kijkje nemen naar je geboortekaartje. Alvast een fijn weekend iedereen. gr, monique
Van mij ook iedereen een fijn weekend! Ja moest even wennen aan een jongentje... maar dat was snel klaar hoor... Ik had ineens zoiets van: Wat zit ik toch te miepen na al die jaren vechten, wachten en ellende...
Gefeliciteerd Wendy! Goed nieuws zeg. En wishgirl leuk hoor een jongetje. Lekker stoere kleertjes kopen! Hier een dag overtijd (bij cyclus van 28), maar ik ga nog even wachten met testen.
Oooh wat spannend Mamarieke! Wanneer wil je gaan testen? Ja hahaha allemaal nieuwe kleertjes kopen... Khad nog het een en ander liggen aan meisjeskleren... maar dat moet dus weg hahaha...
Wendy meis wat geweldig zeg yeah en dan ook nog een weekje extra zwanger. Kan me voorstellen dat je ine een woepie stemming bent. Meis nu ook nog heerlijk genieten van je vakantie. Whishgirl goh jeetje een jongen kunnen ze dat dan al zo vroeg zien. Maar wel super hoor meis. Mamariekje spannend hoor oehhhhhh wanneer ga je testen. Ga in iedergeval megahard voor je duimen. Nou hier vandaag dan toch maar een afspraak gemaakt bij gyn. Heb sinds gisteren een beurs gevoel in de buik. Dus even toch voor de zekerheid een echo maken maandag om te kijken of het schoon is. Liefs Sbabe
Goedemorgen meiden Wendy: wat super gefeliciteerd... Wishgirl: super een jongen... Ga er maar lekker genieten.. Mamariekje: ik kreeg wel een raar gevoel maar goed ik vind het wel super hoor worden we weer oom en tante... Allemaal een fijn weekend.. Groetjes Chantal