Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hmm sbabe, je mag klagen wat je wilt hoor. Ik kan me goed voorstellen dat je het ff helemaal beu bent. Hoop voor je dat het snel over is.

Mamarieke, je moet je zeker niet af laten schrikken door verhalen van mij. Het is superspeciaal om weer zwanger te zijn en het vertrouwen te hebben dat het goed zit. Dat wil je echt niet missen ! En zeker niet wat er na 9 mnd uitkomt. ;)

Channes, met mij gaat wel. Durf niet zo goed wat te eten omdat ik dan misselijk wordt, maar zal toch moeten. :) Hoop wel dat het rond 12 weken wat minder gaat worden. Bovendien nies ik me op het moment te pletter, waar ik weer zo'n snotterneus van krijg en dan voel ik me zielig en verkouden. :)
    haha, maar ook dat gaat weer over.
    Hoe gaat het nu met jou?

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi. Wat vervelend dat je steeds zo beroerd bent hoop voor je dat het snel over is en idd je moet wel eten. En dan ben je ook nog verkouden dat gaat ook nog erg rond mijn mannetje had het ook van de week die voelde zich ook zielig haha. Met mij gaat het goed de pijn van de littekens word met de dag minder gelukkig. Onze laptop is nog steeds kapot. En van de week zei me wasmachine ook nog van doe het zelf maar kan er ook nog wel bij haha kus chantal

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hey Channes,
    Balen van die laptop hè. Mijne is ook ruim 3.5 wk weggeweest ter reparatie. Kwam ie wo terug.... nog steeds stuk. Nu is ie dus weer naar de leverancier en is maar te hopen dat ik Eind volgende week er weer 1 terug heb. :(
    Wasmachine is ook balen. Weet je al wat er mee aan de hand is?

4. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Onze laptop word woensdag gehaald en die woensdag erop komt hij terug dan moet ik ook naar het ziekenhuis dus maar ff aan me schoonvader vragen of hij dan ff bij ons thuis wil wachten zal je net zien zijn wij weg komt de laptop terug haha. Morgen komt er een man voor de wasmachine hij maakt zoveel lawaai en ik krijg de filter niet open. Irritant hè zolang zonder laptop te zitten ik doe nu alles met me tel maar dat is ook niet handig. Kus chantal

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dat is idd niet handig ! Waarom wo pas gehaald?
    Ik heb gelukkig een man die ook een computer heeft. Maar ik heb ook een webwinkel (in wording) en dat vind ik niet fijn dat ik daar niet verder mee kan.
    Hoop dat het probleem met de wasmachine zo is opgelost en dat je geen nieuwe hoeft!

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Woensdag ben ik vrij ze kunnen geen tijd geven dat ze er zijn. Dat word een dag afwachten. Onze laptop is net 2maand oud ofzo dus we hebben garantie en op de wasmachine ook dus dat scheelt weer. Vorige week hebben we net de andere computer naar boven gedaan maar is nog niet aangesloten. Ik ben net even geknipt en geverft heerlijk haha

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hmmm. Als de laptop pas 2 maanden is is vervelend! Scheelt zeker dat er nog garantie op zit :) Zat bij ons helaas niet meer op droger die vorig jaar kapot ging. En lappie had nog net een maand of iets garantie. :)
    :) Jezelf even lekker verwend? Wat voor kleurtje heb je nu? Ik wil nog steeds naar blond, maar wacht toch maar tot beeb er is. Las dat je wel mag verven, maar durf ik toch niet aan denk ik...

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik ben nu weer donker bruin. Hiervoor was ik licht bruin met blonde plukken. Een vriendin van mij word donderdag geverft ook blond ze is 16week zwanger dus kan wel hoor. Wij zijn nu aan het wachten op ons patat word lekker bezorgd hoezo lui haha.

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Haha. Hadden we het op een ander topic ook over. Heb zin in fricandel speciaal en frietje met. Helaas moet ik het doen met de salade die van gister nog over was. :( :)

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Zo de buik is weer vol een beetje te. Hoe was je salade?

11. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Hoi meiden. Ik krijg trek van jullie verhalen! Ik moet namelijk nog eten.. vandaag de hele dag geklust. Echt geklust, weet je wel, behangen enzo. ha ha.

Maarre... vandaag getest en was negatief. Ongi ook nergens te bekennen. Helaas. Hoop wel dat het snel komt, want ik vind die lange cyclussen maar niks!

Fijne avond!

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hè mamariekje wat balen dat je test negatief is :cry: ik hoop voor je dat je snel je ongi krijgt of misschien toch zwanger bent. Eet smakelijk voor straks.

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ik heb gister maar geen salade meer gegeten, want die was helemaal verlept. (Had m eergister nl al aangemaakt.) Ik had nog wel 4 tomaten liggen, dus heb tomaat met ei en ui gemaakt. :) Erg lekker, gewoon op brood. En nog gezond ook ! :)
    Maar was gisteraaf wel erg misselijk. :(

14. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    HOi meiden

Channes balen dat je laptop kapot is, het is ook zo'n verslaving he die pc en dan kun je ze ook nog niet missen.

Wendy nee salade van een dag oud is niet meer lekker. Het verlept heel gauw ik bewaar het nooit meer hihi.

Mamariekje chips balen meid dat je test negatief was. Kan me voorstellen dat je er flink van baalt dat je cyclus zo lang aan het worden is.

Nou hier ben ik vanmorgen weer bij gyn geweest. Alles was weer mooi schoon. Heb al sinds vandaag weer slijm verlies dus vroeg aan haar of ze wou kijken of ik bijna een eisprong zou krijgen. En ja hoor er lag weer een mooi eitje klaar die 1 deze dagen een keer gaat knappen. Dus vanaf vandaag word er weer gericht geklust.

Liefs Sbabe

15. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    hey meiden,

Allereerst bedankt voor jullie lieve woorden en steun, doet echt goed.
    Ik heb het de laatste tijd ff rot gehad, maar jullie hebben helemaal gelijk, ik moet het wat meer van me afzetten, en vooral positief blijven en hoop houden voor de toekomst.
    Ik voel me echt gelukkig al weer veel beter, en ik bekijk het weer van de zonnige kant!

Marieke..balen meid dat je test negatief was..maar goed het zou nog kunnen natuurlijk.
    Kan me wel voorstellen dat je baalt van die lange cyclussen..heb je die teunisbloemolie al gekocht?.

Channes..vervelend dat je laptop kapot is, en dat ook je wasmachine kuren gaat vertonen.
    Vaak komt alles achter elkaar.

Sbabe..fijn meid dat alles weer schoon is bij je!
    Wat fijn dat ze dat kunnen zien of je eisprong eraan komt. ik wist dat helemaal niet.
    Dus dan maar flink aan de klus he de komende dagen!

Marjo..hoe is tie met jou?

Wendy..als ik het goed begrijp ben jij ook al zo misselijk..en weinig honger..lijkt me wel erg lastig..probeer wel goed te eten he!

Zo ga ff ruimen hier, mijn mannetje komt weer zo thuis.
    Per oktober gaat hij 5 ploegen diensten lopen, dag,nacht en avond dienst zal wel ff wennen worden denk ik..vooral die nachtdiensten bah..

groetjes,

monique

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Sbabe, daar was ik ook achter. Normaal eten we nooit sla omdat hubbie dat niet lust. Maar nu hadden we eters en alleen rijst met kip en saus. Geen groenten, dus sla bij aangemaakt.... laten ze me er mee zitten. ;)
    Bij jou eitje al klaar, mooi zo ! Succes bij het klussen dan ! :)

Moray, fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik denk dat iedereen wel eens van die periodes heeft dat ie het niet meer zo ziet zitten.. Gelukkig komen we daar weer doorheen.
    Ik probeer trouwens hetgeen wat ik eet, dat dat gezond is... Ik neem elke dag mijn portie fruit, zuivel en probeer zoveel mogelijk groente te eten.
    Alleen gister en vandaag had ik het idee dat de broodjes die ik at echt niet smaakten en ik word zo misselijk als ik hier alleen al restjes zie staan of er aan denk te moeten eten. Dat maakt het erg moeilijk hoor! Hoop echt dat dat rond de 12 wk minder wordt!

17. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Joepie.....ik heb vandaag een hele grote mijlpaal bereikt....zie mijn banner..!
    Ben eindelijk 12 weken zwanger.....!Er valt toch wel een last van mijn schouders nu....!
    Begin me ook steeds beter te voelen...de misselijkheid en maagzuur lijken wat af te nemen :D
    Gisteravond ook weer een heerlijke shoarmaschotel gegeten, en binnen gehouden sinds weken...!Ik leef ook al weken op sla en brood, dus dan is zo'n vette hap echt heerlijk.

Sbabe, wat fijn dat je weer verder kunt. Je weet nu wat je de komende dagen moet gaan doen... ;)
    Suvcces, meid!Hoop dat je snel weer zwanger mag worden van een gezonde ukkepuk.

Marieke, wat balen zeg....maar wie weet ben je toch alsnog zwanger.
    Wat betreft die lange cyclussen....heb ik ook allemaal gehad...!
    Ik begrijp darom ook heel goed dat je daar gruwelijk van baalt....!
    Het is heel vervelend, maar zoals je ziet bij mij, kun je ook met een onregelmatige cyclus snel zwanger worden.

Monique, wat fijn dat het weer wat beter met je gaat....!
    Het heeft ook weer even zijn tijd nodig, om die moed weer bij elkaar te sprokkelen, maar goed dat je er weer helemaal voor gaat.

Wat vervelend zeg...die 5 ploegen-diensten...!
    Snap dat je daar tegenop ziet, want ik herken het wel een beetje.
    Mijn mannetje heeft namelijk (gelukkig sinds een jaar niet meer) bij defensie(luchtmacht) gewerkt, en was dan ook vaak en lang van huis ivm oefeningen en uitzendingen in het buitenland.
    Ik vond de nachten ook helemaal niks....Tja,...ik ben ook wel een hele grote schijterd.
    Mijn man heeft toentertijd het hele huis beveiligd met dievenklauwen, extra sloten enz...haha!gaf mij wel een zekerder gevoel.

Wendy, Vervelend he...?Die misselijkheid!
    Heb je ook zo'n last van maagzuur?Of is het bij jou alleen misselijkheid!
    Ach ja...we weten waar we het voor doen...toch?Dat zei ik maar elke keer tegen mezelf, als ik weer in innige omhelzing lag met de wc-pot.
    als het goed is, word het vanzelf allemaal minder, en zie het zo: het is een heel goed teken, als je misselijk bent!

Chantal, vervelend zeg...als alles tegelijk kapot gaat...!
    Tja...dieperiodes zullen we allemaal wel herkennen, maar het blijft vervelend.
    Fijn dat het trouwens lichamelijk goed met je gaat....doe het wel rustig aan he,meid?
    Wil jij trouwens ook weer snel opnieuw zwanger worden, of ben jij er even niet meer mee bezig?
    Nou, in ieder geval...succes met alles...!

Liefs

18. Gezond

Gezond Niet meer actief

Gefeliciteerd Marjo met je 12-weken-grens!

Voelt lekker he meis... ?

Lekker genieten nu!

19. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Gefeliciteerd Marjo! Fijn voor je zeg en zeker als de misselijkheid nu wat minder gaat worden.

O ja, teunisbloemolie! Ik was 'em vergeten..ha ha... maar zet 'em op mijn boodschappenlijst. Ik denk ook dat ik ovulatietesten ga kopen, even kijken of het wat is.

Doei!

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Gefeliciteerd Marjo met je 12 wk !
    Ik heb ook last van maagzuur. Maar over de hele dag ben ik eigenlijk misselijk en soms last van maagzuur. Meestal 's avonds eigenlijk.

Mamarieke en minder stress helpt ook. ;)

Deel Deze Pagina