Hallo allemaal. Marjo gefeliciteerd met je 12weken ga er lekker van genieten meid. Wij willen graag weer zwanger worden dus we zijn wel weer bezig. Maar ik heb wel angst dat het niet gaat lukken. Maar jullie verhalen te lezen geeft wel weer hoop. Mijn wasmachine is weer klaar de filter was kapot. Morgen word de laptop gehaald. Ben benieuwd wat ze vinden. Ben blij dat ik internet heb aangesloten op me mobiel je kan er toch niet zonder haha. Groetjes chantal
Hoi Hoi hoe is het met iedereen? Ik ben aan het wachten op degene die onze laptop komt halen heb ondertussen het huis al schoon en ga nu de auto maar ff doen wachten duurt lang haha. Liefs chantal.
Veel plezier met de auto wassen. Ik zou willen dat ik zoveel kon doen. Ik ben zo misselijk, moe en verkouden dat er niets uit mijn handen komt haha soms duurt wachten lang idd. Soms ook niet.... Ik had Albert (bezorgservice AH) laten komen en die zouden om 9u komen en stond om kwart voor 9 al aan de deur! Dus ik snel broek en trui aangeschoten en opengedaan...
Handig Hè albert. Haha ik ken ze ik werk zelf bij albert heijn. Hier hebben we dat niet albert bezorgd niet in groningen erg jammer. Wat vervelend dat je nog steeds zo beroerd bent. Bah. Hoor voor je dat het snel over is. Maar het is wel voor iets heel erg moois. Ik ben ook benieuwd of ik ong ga worden haha ben er nu al mee bezig erg hè duurt nog zo lang.
Ik weet het. Vooral na die eisprong, die 2 weken zijn echt zooo afwachten..... Lijkt wel eeuwen te duren. Ik maak trouwens niet vaak gebruik van Albert, maar net als nu, nu ik niet zoveel mag tillen en zelf niet lekker ben is het echt een uitkomst !
Ja idd het is zenuwslopend 2week wachten haha. Maar goed we zien wel ga er niet teveel vanuit. Heb net de sportschool maar ff gebeld dat ik in okt weer terug kom. Lekker weer sporten.
Zo de auto is weer schoon de laptop is ook opgehaald dan kan ik nu even eten halen weet alleen nog wat maar dat zien we wel weer.
Ja dat hoop ik ook we wachten af. Heb nog geen boodschappen gedaan ben bij me zus blijven plakken die nu haar dochter naar korfbal brengt en ik pas op me neefje die wou niet mee. Hmm erwtjes en een snitsel lekkerrr. Wij eten ook aardappel maar wat erbij haha
Dank je. Hubbie is pas over een 3 kwartier thuis ben ik bang. Dus moet nog een uur wachten.... P.s je hebt een PB'tje in je mailbox.
Hier is ongi losgebroken eindelijk en helaas! Ga mijn banner maar aanpassen en een langere cyclus erin zetten.
Hoi mamariekje balen dat je ongesteld bent geworden wel vervelend dat je er lang op heb moeten wachten. Liefs chantal
Mamariekje chips erg jammer dat je ongi is doorgebroken. Maar nu weet je waar je aan toe bent en kun je weer met de volgende ronde aan de slag. Nou hier word weer flink geklust hihi. Heb wel wat doorzichtig slijm maar nog niet echt het gevoel dat mijn ei is geweest, dus ik blijf nog zeker doorklussen. Hoe is het met de rest van de meiden! Liefs Sbabe
Hey Mamarieke, jammer van je ongi. Maar was wel te verwachten. Kun je over een week of 2 aan de slag met de ovu-testen. Hoop dat je snel zwanger raakt Sbabe, lekker doorklussen !
Marieke, balen zeg.........!Het is wel zo, dat je nu weet waar je aan toe bent, en dat je weer een nieuwe poging kunt gaan wagen. Ik weet hoe het voelt, die vreselijk lange cyclussen, maar helaas heb je dat allemaal niet voor het zeggen, moeder natuur beslist! Maar.....geef de moed niet op, want zoals je ziet...je kunt gewoon zwanger worden(ik had zelf een cyclus van 9wkn. op het laatst, dus dat zegt genoeg). Sbabe, Als ze in het ziekenhuis hebben gezien, dat er een eispromng aan zit te komen, dan is de kans theoretisch gezien toch wel best groot dat je weer snel zwanger bent..! Nou, meid!Deze keer gaat het gewoon allemaal goed! Wendy, Nog even volhouden, en als het goed is , zul je merken dat alle ellendige kwaaltjes rond de 12wkn. minder worden(in de meeste gevallen dan..). Ik ben nog een beetje misselijk, maar het maagzuur is gelukkig grotendeels weg. Wel heb ik gigantisch last van mijn borsten, en de huid eromheen(jeukt verschrikkelijk). Heb vorige week zwangerschapsbh's aangeschaft, wat gelukkig wel wat verlichting geeft. Channes, Spannend he..?Die weken na je eisprong. natuurlijk hoop ik ook voro jou dat het ook bij jullie snel weer raak mag zijn....succes,meid! Moray, Hoest met jou? Liefs