Hier een gekke twist aan dit verhaal: Vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest. Moest nuchter komen omdat ze mij eventueel wilde opereren vandaag als het hcg weer gestegen was. Hcg was van 552 naar 1048 gestegen. En tegen alle verwachtingen in nu ineens wel iets te zien in m’n baarmoeder dat lijkt op een zwangerschap. Of dit goed gaat is nu de vraag en daarom moet ik maandag weer opnieuw terug komen voor een echo en bloedcontrole. Het is heel bizar hoe dit allemaal loopt op dit moment, we hebben 1000 vragen maar er zijn helaas nog geen antwoorden. Het enige wat we nu kunnen doen is heel hard duimen en afwachten. Wederom een achtbaan van emoties.
Wow, wat een twist ineens! Ik heb dit (ook) eens gehad, uiteindelijk ging het bij mij alsnog mis maar ik hoop dat het bij jou anders loopt. En in elk geval heel fijn dat het wel in je baarmoeder zit, dat is al een hele opluchting.
hoe liep dit toen bij jou? En hoe steeg jou hcg toen? Ja ik probeer er nuchter in te staan en ook wel echt proberen te relativeren dat dit ook gewoon echt nog mis kan zijn…. Maar toch krijg je ergens wel weer een beetje hoop, dat is zo lastig!
Heel logisch hoor, elk sprankje hoop grijp je aan en zolang het niet definitief over is, dan moet je die hoop ook zeker houden. Ik had al meerdere malen een bbz gehad dus daardoor een indicatie voor een vroege echo. Ging om een terugplaatsing (IVF) dus ik was 100% zeker van de termijn. Eerst was er niks zichtbaar op de echo in de kliniek, toen doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat ze weer een bbz vermoedden. Ik weet niet meer zeker of het ziekenhuis toen direct wel iets zag of me een paar dagen later terug lieten komen, maar zij hielden nog wel hoop. Ik was toen 5 weken, net even ingelogd en de waardes bekeken. Op 8 januari was het 1091, 10 januari 1643 en 12 januari 2550. Met 7 weken bleek het vruchtzakje helaas nog steeds leeg en heb ik medicatie gekregen om de miskraam op te wekken. Ik duim voor een betere uitslag voor jou maandag!
Oh meid wat een hoop ellende en heftigheid heb jij ook al mee gemaakt dan! Hier werd wel iets in het zakje gezien ook…. Dus hopelijk gaat het wat worden maar goed slag om de arm…. Hopelijk is er maandag al wat meer te zien.
"Iets dat lijkt op een zwangerschap" is nog niet heel overtuigend he? Je zou nu zo'n 6 weken moeten zijn, toch? Komt je hcg daarmee overeen? Wat een hoop wachten en onzekerheid zeg.
Dat is al gunstig, hopelijk het begin van iets moois. Zo spannend voor jullie, ik hoop met je mee. Het is hier een heel pittige en lange weg geweest maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen
nee zeker niet overtuigend dat maakt het allemaal weer ingewikkeld…. Ja als ik uit ga van m’n laatste menstruatie wel maar de gyn zei dat het meer overeenkomt met 5 weken en dat dit ook best zou kunnen door verschillende factoren. Maar goed we weten dat dit 2 kanten op kan, hopelijk geeft maandag wat meer duidelijkheid al weet ik dat dan ook de kans groot is dat het nog weinig zegt.
Update: Hcg 2794 en een vruchtzak met vruchtje. Nog steeds duimen! Volgende week maandag terug. Kan nog steeds alle kanten op maar het was wel echt goed gegroeid plus met de hcg stijging is dat wel positief. Er is geen verklaring hoe dit kan, behalve dat het bijzonder is . Dus nog een week weer in spanning.
nee dat nog niet! Ze denken dat ik nu ongeveer rond de 5 weken zwangerschap zal zijn. Dus hopelijk volgende week een hartje! Hihi Jup
Ja klopt! Had daar toevallig gisteren ook een update gedaan. Vind het een beetje lastig om actief mee te praten terwijl ik nog niet goed weet hoe dit gaat aflopen. Lief!