ik voel niks meer...

Discussie in 'Miskraam' gestart door limey, 20 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limey

limey Lid

20 feb 2008
    8
    0
    0
    Londen
    Hopelijk heeft iemand dezelfde ervaring en is het toen wel goed gegaan!

Net als bij mijn vorige zwangerschap (die in een miskraam eindigde) voel ik me opeens helemaal niet meer zwanger. Ik heb wel de gewone verschijnselen, die ik vorige keer ook had, maar het gevoel echt zwanger te zijn is weg.

Heeft iemand dit ook meegemaakt en zijn er mensen bij wie het toen toch goed is afgelopen?

2. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Hoi

Dat is natuurlijk wel moeilijk te zeggen. Sommigen voelen zich de eerste weken kotsmisselijk met alle bijhorende kwaaltjes en sommigen voelen helemaal niets!
    Ik denk ook dat het per zwangerschap verschilt.

Ik zou me als ik jou was niet teveel zorgen maken. Hoever ben je? Ik snap dat het moeilijk is, omdat het de 1e keer verkeerd afliep, maar je weet het natuurlijk nooit zeker.

Succes meid ;)

3. limey

limey Lid

20 feb 2008
    8
    0
    0
    Londen
    Dank je wel!

Ik ben pas in week 5, en de vorige keer ging het mis in week 7 (in week 11 een miskraam). Ik hoop ook dat het gewoon bezorgdheid is :)

4. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Mijn ervaring is dat elke zwangerschap weer anders is.
    Zo wist ik bij de eerste pas met 7 weken dat ik zwanger was en had ik nergens last van.
    Nu begon het gevoel met 6 weken een beetje te komen (samen met de klachten :rolleyes: )

5. Lolaatje

Lolaatje Actief lid

16 mrt 2007
    200
    0
    0
    Groningen
    Hoi Limey,

Dit komt mij heel bekend voor! Ik heb vorig jaar januari een miskraam gehad bij 8 weken. Ik voelde me ook ineens niet meer zwanger. Ik wist gewoon dat het foute boel was. Tijdens de 1e echo bleek het vruchtje al een paar weken geleden gestorven te zijn.

In maart werd ik weer zwanger. De twijfels sloegen toe, want voelde ik me wel zwanger? Ik heb daarom, voor mijn eigen geruststelling, al heel vroeg een echo aangevraagd, puur om te kijken of alles tot dan toe goed was. Ik ben ook zonder mijn vriend heen gegaan, want het was toch weer foute boel.... Maar....ik was gewoon hartstikke zwanger. En toen ineens voelde ik me ook zwanger ;) Maar het is wel zo dat ik, vooral de eerste 12 weken, extra bezorgd was en eigenlijk niet blij durfde te zijn.

Jouw ongerustheid kan ik me dus heel goed voorstellen. En anders geef je bij de VK je ongerustheid aan en dan mag je zo een extra echo. Deze keer gaat het vast allemaal goed!

Veel succes!

Groetjes,
    Henriet

6. limey

limey Lid

20 feb 2008
    8
    0
    0
    Londen
    Heel erg bedankt voor je reactie, dat heeft me echt weer nieuwe moed gegeven!

Over een week (in week 6) kan ik terug naar de huisarts, en hij regelt dan meteen een vroege scan. Dus nog even volhouden :)

7. Lolaatje

Lolaatje Actief lid

16 mrt 2007
    200
    0
    0
    Groningen
    Heel veel succes volgende week!

En laat je even weten hoe het af is gelopen?

Groetjes,
    Henriet

8. limey

limey Lid

20 feb 2008
    8
    0
    0
    Londen
    Natuurlijk!

Nog ruim een week tot de scan... :)

9. Niflheim

Niflheim Niet meer actief

Limey,heel veel sterkte! Hopelijk is alles goed :)

10. limey

limey Lid

20 feb 2008
    8
    0
    0
    Londen
    :D

Gisteren hebben we de eerste scan gehad, en alles was prima! Het vruchtje bewoog volgens mijn vriend als een fluctuerende insectenlarve (ja ja hij is een dichter) wat nou niet echt was wat ik wilde horen, maar we zijn zo opgelucht dat het goed is!

Ik had de dagen voor de scan trouwens weer wat bloedverlies, wat er maar weer op wijst dat dat niet altijd het ergste betekent.

Heel erg bedankt voor jullie steun!

11. pipikippie

pipikippie Actief lid

16 dec 2007
    158
    0
    0
    wat fijn om te lezen!
    geniet samen maar lekker van dit "larfje" :)

12. Lolaatje

Lolaatje Actief lid

16 mrt 2007
    200
    0
    0
    Groningen
    Dat is geweldig nieuws!

Van harte gefeliciteerd en ga er nu maar lekker van genieten!

Groetjes,
    Henriet

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    geweldig goed nieuws heerlijk
    ben blij voor je liefs miriam

Deel Deze Pagina