Hoi hoi, Ik maak mij een beetje zorgen, Na inmiddels 3 testen gedaan te hebben ben ik dus zwanger maar ik blijf steeds buikkrampen te hebben in mijn linkereierstok. Verder heb ik totaal geen last van verschijnselen alleen dat mijn menstruatie dus uitblijft. Bij mijn vorige zwangerschap had ik zoveel tekenen dat ik ook echt het gevoel had dat ik zwanger was. Maar nu totaal niet. Nu ben ik ook nog eens bang gemaakt dat ik misschien een buitenbaarmoederlijke zwangrschap zou kunnen hebben ivm de krampen in de eierstok. Wat zijn daar de symptomen van? liefs senna
hoi Senna, het wel of niet hebben van zwangerschapsverschijnselen zegt niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. De ene zwangerschap kun je veel last hebben, de andere helemaal niet. Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb je echt extreme pijn, zo erg dat je niet kunt staan of lopen, vaak straalt de pijn ook uit naar je schouder. Mirjam
Ahh oke nee dat heb ik weer niet. Ik heb wel een kyste aan mijn linkereierstok gehad en het is dezelfde pijn. Toch vind ik zelf het gewoon beangstigend dat bij de vorige zwangerschap zoveel kwaaltjes waren en nu gewoon helemaal niks. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat de kwaaltjes alsnog later komen. liefs senn