Vandaag zijn wij erachter gekomen dat ons kindje niet meer leeft. Ik zou zeker een dikke 9 weken zwanger moeten zijn, maar de echo wees uit dat het vruchtje was gestopt met leven op 7 weken en 3 dagen. Ik kon kiezen om te wachten op een natuurlijke miskraam of een curretage. Ik heb voor het laatste gekozen... woensdag is het zover... Het voelt allemaal nog een beetje 'numb' zeg maar... ik denk dat de echte klap woensdag zal komen. Liefs van Minya
Jeetje meis, wat erg. Getsie.... Wel apart, want ik zat me gister net te bedenken dat ik in je banner miste dat je zwanger was :S En dat je zwanger was, viel me juist op omdat jouw Vigo niet veel scheelt met mijn Tim Sterkte!
Heel veel sterkte! Wij hebben vorige week maandag te horen gekregen dat er alleen nog een leeg vruchtzakje zat. Volgens de echoscopiste was het beeld wat ze had normaal het beeld wat je met 5 weken zou hebben en niet met 8. Wij hebben een week gewacht in de hoop dat mijn lichaam het zelf af zou stoten. Ondanks mijn gevloei bleek vandaag dat het vruchtzakje nog gewoon op de plaats zat. Morgen onderga ik dus ook een curettage. Op zich heb ik de afgelopen week fijn gevonden in die zin dat ik al (en mijn man ook) bezig ben geweest met het te verwerken. Het is toch allemaal erg emotioneel. Niet dat we het al helemaal een plaatsje hebben kunnen geven, maar we zijn wel "blij" dat ik morgen gecuretteerd wordt. We kunnen dan weer vooruit gaan kijken. Succes. Liefs Chantal
Dank jullie wel meiden... Vanmiddag is het zo ver.... Ik ben echt mega zenuwachtig en het besef begint te komen.
Hey! Ik weet hoe jij je voelt, 3 weken geleden heb ik ook een missed abortion gehad. Wil jouw en je partner onwijs veel sterkte wensen!
hallo meid, heel veel sterkte ik leef met je mee ik hoop voor je dat de curritage goed is verlopen. ik was er heel blij mee in ieder geval want ik had erge krampen het was met de weeen opwekkers niet helammal weg nou dan is de pijn niet te harden. We leven met jullie mee en heel veel sterkete met het verlies gr manon
Hè, wat akelig en wat een klap in je gezicht. Ontzettend veel sterkte met je verdriet en uiteraard voor de curratage.