retour prenatal Almere

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door moielle, 18 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Hoi!
    Hopelijk is dit de juiste catagorie...

Ik heb als kraamcadeau oa kleertjes gekregen van Prenatal. Super schattig. Echter, in maat 50 en ze is al geboren als 9 ponder. Ze heeft nu zelfs al maat 62 aan! Hihi

Degene die het heeft gegeven heeft geen bon en heeft het cash betaald.
    Kaartjes zitten er uiteraard nog aan. Ik heb net gebeld met nr van Prenetal om te vragen of ik het om mag ruilen naar maatje groter.
    Maar dat ligt aan de winkel. De winkel zelf mag dat beslissen.

Nu zit de dichtst bijzijnde winkel drie kwartier verderop in Almere.
    Zonde om voor niks daarheen te rijden.
    Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het omruilen van kleertjes bij Prenatal Almere zonder bon.
    Ik zal toch niet de enige zijn met dit "probleem"?

2. Faithful

Faithful Niet meer actief

Ik dacht heel slim te zijn :roflmao::oops: en te zeggen dan bel je de betreffende locatie even. Zie nu dat ze alleen een algemeen nummer hebben, dat is balen!
    Helaas geen ervaring daar, misschien iemand die binnenkort in de buurt komt en het voor je zou willen ruilen?

3. Suzanne01

Suzanne01 Bekend lid

7 mei 2018
    528
    392
    63
    Vrouw
    Had ik eerder moeten weten. ik was daar nog afgelopen weekend. Had ik het kunnen vragen voor je.:( ik ken wel iemand die woont daar om de hoek bij doemere. Ik kan wel even vragen of zij wil navragen voor je?

4. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Klopt! Haha beetje balen. En ze wilde het nr niet geven, dat was niet voor klanten.

5. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Ah dat is lief van je. Toch bedankt haha
    Nee joh. Iemand anders vragen heeft geen zin denk ik?
    Als ik ga, neem ik de kleine mee. Misschien dat dat mn verhaal versterkt ofzo.

We komen wel vaker in Almere. Maar voorlopig niet in de planning. Maar ben dol op kleertjes :D. Dus wilde dan alleen voor die jleertjes naar Prenatal.
    Was benieuwd of iemand me kon vertellen wat me te wachten stond. Hihi
    Ik ben nl niet zo dapper en laat me gerust weer naar huis sturen met kleertjes maat 50 waar ik echt niks mee kan :oops:

6. AvdY

AvdY Niet meer actief

Ruilen voor dezelfde kleertjes in een grotere maat moet geen probleem zijn toch? Dat kunnen ze bijna niet weigeren.

7. Faithful

Faithful Niet meer actief

Kunnen zij geen contact opnemen met de juiste locatie dan voor jou?
    Neem aan dat ze zelf wel mogen bellen, als ze beetje klantenservice hebben willen ze dat misschien wel doen.
    Succes iig!

8. Bebis

Bebis Actief lid

3 mrt 2015
    189
    52
    28
    Ik zou het via FB vragen! Via social media doen merken meestal net iets meer moeite voor je, en voordeel is dat je het dan ook zwart op wit hebt :)

jolien 1986 vindt dit leuk.
  9. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Ik ben een tijd geleden gestopt met Facebook :oops:
    Toch bedankt voor je reactie!

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hier zonder bon en niet gepind toen een tegoedkaart gehad :)

Niet in Almere overigens.

11. LadyBird90

LadyBird90 Bekend lid

10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    Hier bij Prenatal Barendrecht namen ze een jasje dat ik dubbel gehad had (met prijskaartje er nog aan) echt niet terug zonder bon. Moet zeggen dat ik dat wel raar vind, het was gewoon van het Prenatal merk.. "Zo gek is het toch niet, om je visite om de bon te vragen? Beter dat dan dat je er niks mee kunt." Ehh. Nou ik vind dat toch niet prettig, om aan mijn visite te gaan vragen hoeveel geld ze voor mij uitgeven :roflmao:

Deel Deze Pagina