Ik ben op zoek een goede fotograaf om een buitenfotoshoot met mijn kinderen te gaan doen in Zuid-Holland of Noord-Brabant. Het moet dus wel een fotograaf zijn die een beetje weet hoe je een (soms dwars ) kind leuk op de foto krijgt. Eventuele tips voor leuke locaties zijn ook welkom, evenals voorbeelden van jullie mooiste buiten-shoot foto's!
Ik heb hele goede ervaringen met deze dame. Inmiddels al meerdere shoots laten doen bij haar en ze maakt echt prachtige foto's. Ze komt ook naar de locaties waar jij graag heen wilt. Echt een aanrader Fotohoekje.nl https://www.facebook.com/fotohoekje?fref=ts Hier twee voorbeeldjes Bekijk bijlage 449914 Bekijk bijlage 449915
In2pictures uit Hoogvliet! in2pictures.nl Fotografie | Uw fotograaf voor zwangerschap, baby, newborn, portret & groepsfoto`s Echt een schat van een vrouw, al meerdere keren geweest en binnenkort hebben wij een buitenshoot met de kindjes bij d'r.
Hier goede ervaring met fotoshoot | zwangerschapsfotografie | newborn | portretfotografie | Studio Simone
Niet uit die regio maar hij werkt op alle lokaties en weet de mooiste plekjes te vinden Patrick Ouwerkerk Bruidsfotografie & Fotoshoots » Patrick Ouwerkerk – Bruidsfotografie & Fotoshoots