Hebben jullie je wel eens "ineens" aangetrokken gevoelt tot een vrouw? Terwijl je normaal gezien op mannen valt. Op seksueel gebied bedoel ik dan. Geen verliefdheid, maar pats boem ineens lichamelijke aantrekkingskracht.
Wel eens heel nieuwsgierig geweest hoe een vrouw zou voelen. Ook ervaren, maar daarna geen interesse meer gehad. Ik houd het bij mannen
Haha nou het overkwam mij dus vorige week tijdens een overleg Een collega dus, we keken elkaar aan tijdens het gesprek. En ineens wordt ik overvallen door het gevoel van opwinding. Man wat wilde ik haar graag aanraken, uiteraard niet gedaan. Echt bizar, geen romantische of sexy setting te bekennen hahaha.
Ja hoor. Ik zeg ook altijd tegen m'n vriend. Als het gedaan is nooit meer een vent voor mij. Maar hij gaat niet weg en ik ook niet.
Oh dan kan je wel schrikken van jezelf hè Haha! Ik denk dat het wel heel normaal is eigenlijk, of dat hoop ik maar aangezien ik het ook wel eens heb
Yes. Maar ik ben ook niet zogezegd 100% hetero. Ik wordt verliefd op een persoon. Ongeacht het geslacht. In dit geval was dat een man, maar het had net zo goed een vrouw mogen en kunnen zijn.
Heb die aantrekkingskracht heel erg tussen mij en een vriendin. Wederzijds, maar beide gewoon echt hetero. Heel gek.
Zoals hierboven iemand zei: ik val ook op een persoon, niet op geslacht. Wel een paar keer op seksueel gebied met vrouwen geweest maar meestal word ik verliefd op mannen. Tot ik dus enkele maanden geleden een vrouw tegen kwam die ik leuker vind dan ooit met andere vrouwen. Het daten is even wennen maar ik geniet er met volle teugen van!
Naarmate ik ouder word merk ik dat het een absoluut ja is! Ik heb wel momenten gehad waarin ik overdonderd was door de schoonheid van een vrouw en het daar spaans benauwd van kreeg Voorkeur ligt denk ik nog wel bij mannen, maar ik zou me ook kunnen voorstellen dat (als ik ooit singel zou worden) met een vrouw zou eindigen.