Ik weet dat er eerder een topic was over mensen die een huis zoeken. Weet niet of het hier mag en of er behoefte aan is? Ik kan het niet meer vinden dus ik open er eentje. Als het niet mag dan hoor ik het graag! Lijkt me leuk als je hier een berichtje kan plaatsen als je ergens in een bepaalde regio of stad een huis zoekt. Zo kan je misschien buiten funda om wat vinden!
Om dan maar af te trappen: mijn man moet heel vaak voor z’n werk naar Friesland. We overwegen dus om daar een (vakantie) huis te kopen. Aan het water . Mocht je iets weten in omgeving Terherne wat nog niet op funda staat...?
Akkrum of Snits ligt er dichtbij. Ben je op zoek naar een woonhuis of willen jullie een woning op een vakantiepark? Er zit er Landal greenpark bij Teherne.
Hihi ik was een van die mensen die tips zocht mbt een huurwoning vinden. Leuk initiatief, maar omwille van herkenbaarheid/mijn anonimiteit (vrij specifiek beroep icm heel specifieke lokatie) ga ik niet zeggen waar ik inmiddels concreet op zoek ben
Woonhuis of vakantiehuis maakt niet zoveel uit. En idealiter met een tuintje aan het water. Akkrum vind ik ook heel leuk, net als IJlst en Jirnsum. Sneek heb ik persoonlijk iets minder mee. Probleem is vooral het budget vrees ik. Het liefst blijven we onder de 200.000.
Ik denk dat het lastig is een woning aan het water te vinden voor onder de 2ton. Wellicht een woonville op een vakantiepark? Ik geloof dat die woningen iets lager in prijs liggen omdat er niet het gehele jaar gewoond mag worden.
Eeh nee voor 2 ton aan het water, en dan geen boerenslim, gaat zelfs hier niet lukken ben ik bang. Als je dorpen als Grou, Terherne, Ijlst, Balk etc hebt zit je wel zo op het water.
Of je moet er geld bij leggen, en dan zit je zo ook aan het IJsselmeer. Ideaal vakantiedorp ( met een hele lekkere Mexicaan haha ) https://www.funda.nl/koop/hindeloopen/huis-49339837-nieuwstad-10/
Dat trekt me dan weer iets minder, omdat we daar minder makkelijk zelf met een klein bootje kunnen varen.
https://www.huislijn.nl/recreatiewoning/nederland/friesland/2273363/seine-2a-46-terherne#beschrijving
Eventueel als het echt een mooi huis is met grote tuin aan het water (zodat we er een klein chaletje op kunnen zetten om te verhuren), kunnen we tot 375.000 gaan. Dus mocht je nog iets weten rond de grote Friese meren...
Wij willen komend jaar ons huis te koop zetten.. Wonen in Aldeboarn Maar daar heb je nu weinig aan haha. Wel een mooie omgeving hier. Succes met je zoektocht
Woon zelf in een klein dorp in de gemeente Leeuwarden. Er is wat water maar niet an de grote meren er is nog bouwgrond te koop schuin tegenover ons Grou is 10 minuten rijden net zoals Leeuwarden 10 minuten is