Ik heb afgelopen zomer een picknickkleed gebruikt op het gras voor de jongste. Die ging gewoon elke x mee naar binnen. Moest wel wat op de hoeken zetten als het waaide. Wat zit er onder het kleed? En heb je een link van welke je heb? Ik moet nog iets voor in de buitenbox aan boord, zo'n kleed klinkt leuk
Ja wij hebben nu een kleine grasmat. Nou ja gras.. meer onkruid, gaten en mos. Ik zou ook wel mooi kunstgras willen .
Echt de moeite waard. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. En zoon is er ook gek van. Die kan er lekker op rollen en spelen. T word wel warm maar echt niet heet. Ik zou wel een goeie dure nemen die geschikt is voor spelende kindjes en niet brand bij vallen.
Ik ben een beetje in de war. Waarom heb je een kleed nodig om gezellig buiten te zitten? Wat is er mis met op het gras zitten en liggen? Dat doen wij gewoon altijd.
Het is niet om op te zitten, maar om bij de loungebank te leggen. Vind het er op plaatjes altijd gezellig uitzien. En ik heb een hekel aan zitten op gras btw en voor mijn hooikoorts is dat ook echt niet behulpzaam.