Misselijk....TIP...TIP...TIP

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Petra, 4 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petra

    Petra Actief lid

    29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Dag zwangere dames.....

    ik was me toch een partij misselijk afgelopen weken, maar het is als sneeuw voor de zon verdwenen. Wat heb ik anders gedaan?
    Ik heb drie dagen geleden Roosvicee Ferro gekocht, ik was namelijk ook behoorlijk moe. Ik drink het maximum aantal glazen per dag (drie...niet op de nuchtere maag maar verdeelt over de dag) en sindsdien ben ik ook niet meer misselijk.
    Of het er iets mee te maken heeft weet ik niet, maar het is het proberen waard, toch? Misschien een goeie tip voor andere misselijken onder ons, want het is een vervelend kwaaltje, vooral omdat het vakantie is en ik de hele dag minimaal drie jongens (soms ook nog vriendjes...) om me heen heb en dus gewoon door moet...

    Suc6 allemaal met zwangeren en geniet! Dat gaat zeker lukken als die misselijkheid net als bij mij weg is!
     
  2. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    ik drink ook ferro maar 1 glas op een dag, wist niet dat je meer mocht drinken haha
    misschien helpt het dan ook wel bij mij!!

    Ik zal het es proberen bedankt voor de tip!

    Liefs Paula
     
  3. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik ben nooit misselijk geweest... maar mocht ik misselijk worden.... dan zal ik er aan denken
     
  4. Petra

    Petra Actief lid

    29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Staat op de fles, maximaal drie eetlepels...dat zijn bij mij drie glazen, want ik neem het niet puur in :x
    Bij mij helpt het!!!
     
  5. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, ik dacht laatst van mijn misselijkheid af te zijn. Was een week niet misselijk en had ook niet meer overgegeven, maar het was daarna weer ineens terug. Wat je lichaam toch raar kan doen!
     
  6. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Bedankt voor de tip!

    Ik heb ook nog steeds last van misselijkheid :(
    Gistermiddag kwam al m'n eten er weer uit...

    Ik ga het vanavond ff halen!
     
  7. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ohh had ik dat maar eerder geweten, had ik het kunnen proberen. :)
     
  8. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ik ga het zeker proberen ben inmiddels 9 kilo afgevallen door dat overgeven en wordt er knettergek van, probeer dus echt alles en niets helpt.

    dus hopelijk....
     

Deel Deze Pagina