Wat vinden jullie leuker? Eline & Milan of Eline & Lucas? Hadden tot nu toe Lucas eerst maar nu kwam ik Milan tegen en vind ik ook wel leuk, alle letters komen terug in onze eigen namen dat vind ik ook wel leuk een soort verbintenis, daarnaast klinkt het ook wat zachter. Benieuwd naar jullie reacties!
Komt niet veel voor? Volgens mij is het al tijden een top 10 naam.. Neemt niet weg dat Lucas een leuke naam is!
Ik dacht zelfs nummer 1? Ik zou ook voor Lucas kiezen. Vind hef zelf een mooiere naam en Milan en Eline vind ik bij elkaar teveel Jip en Janneke.
Los in de poll had ik niet kunnen kiezen. Vind het beiden hetzelfde type naam en daarnaast beiden veelvoorkomend. Maar nu ik Eline ernaast zie staan ga ik voor Milan. Ik vind het erg mooi dat een deel van de letters terugkomt, zónder dat het teveel op elkaar lijkt Edit: ben het er dus mee eens dat de verbintenis mooi is. En daarnaast ben ik het er ook mee eens dat Milan een stuk zachter klinkt als Lucas!
Absoluut Milan. Milan vind ik persoonlijk een mode naam en Lucas is veel tijdlozer en past mooi bij de naam van je dochter.