Ik ben momenteel 12 weken zwanger. Ik heb 3x echo's gehad in anderhalve week. Het kindje ligt heel graag met zijn handje voor zijn hoofd. We treffen hem/haar elke keer zo aan. Ook steekt hij/zij graag de tongetje uit en is heel beweeglijk. Mijn verloskundige noemt de baby een dramaqueen leuk naampje maar het geslacht weten wij nog niet hihi en willen we ook niet bekend maken als we het weten. Ik ben dus op zoek naar een leuk, bijpassende koosnaampje. Om het kindje steeds baby o.i.d. te noemen vind ik helemaal niet leuk. Hebben jullie ideeen wat bij hem/haar past totdat ie geboren is?
Haha ik dacht ook als eerst dramaqueen. Wat grappig dat hij/zij elke keer zo ligt. Ik moest aan die foto van Einstein denken waar hij zijn tong uitsteekt maar dat is misschien ook weer niet zo unisex. Wij hadden bij de eerste Frummel, bij de tweede Mini en bij deze Pixel, maar dat slaat eigenlijk nergens specifiek op terug. Nouja, ik kan niet echt helpen dus. Ik hoop dat je iets leuks vindt.
Dat doen heel veel babies. Onze zoon likt elke keer vruchtwater op tijdens de echo, en verstopt zijn hoofdje. Maar we noemen hem gewoon baby.
Hummeltje (zie m'n nickname ) Of smurfie, guppie, poppeke, lieffie, ukkie of koekie (evt. nog koekiemonster )