ik had even een vraagje.. Ik heb sinds vandaag wat last van stekerig/alsof er druk op staat, gevoel bij me schaamstreek... verder heb ik ook met plassen dat het oranje/rozig lijkt en zit soms een stipje of sliertje bloed bij... Zou dat met indalen te maken hebben. Mijn kindje is namelijk nog helemaal niet ingedaald en vroeg me af of dit er mee te maken kon hebben. Iemand enig idee?
of het is je slijmprop die loskomt, ik herken het namenlijk wel. Een dag later ben ik overigens bevallen, was ook met 38 weken
Ik heb vandaag net hetzelfde als jij. zowel van afscheiding als van die druk. Heb het gevoel dat de baby eruit gaat vallen Heb ook al de hele dag door weer harde buiken.Maar ik loop zo al een maand rond en moest 3 weken geleden naar het ziekenhuis omdat mijn bevalling begonnen was.Ze hebben het kunnen stoppen maar de gyn heeft gezgd dat ik de 40 weken zeker niet zou halen...Ben benieuwd wat dit nu weer allemaal betekend...
ik heb ook last van die krampen en heb ook best donkere urine maar ik heb dat nu al een tijdje en de VK zegt dat dat toch te maken heeft met het indalen van het kindje....
bedankt voor jullie antwoorden... Net was ik in de bios en ook tijdens de film best vaak een harde buik... toch wel spannend allemaal
nou vanacht vanaf half 5 tot 6 om de 7-9 min een harde buik gehad.. pijnlijk in me buik en rug... Ik denk dat ik de vk eens ga bellen.. mischien is ze aan het indalen...
ik heb nog niet gebeld... ik ben weer in slaap gevallen.. het is nu rustig... ik wacht nog ff of het weer begint en dan bel ik wel ff
klinkt mij alsof het niet lang meer gaat duren. Maar goed, het kunnen ook oefen weeen zijn. Iig HEEL VEEL SUCCES. brenda
dank je wel Ik kon trouwens al 2 dagen mijn ontlasting echt niet kwijt en eind van de nacht ook echt niet en nu net gaat het ineens wel en zelfs wat aan de dunne kant.. vreemd hoor zo'n lichaam..
je lichaam gaat voor de bevalling ook je darmen leegpompen hehe, dus voor bevalling moet je ook vaak poepen...
heb al een tijdje geen pijnlijke harde buik gehad.. wel een zwaar gevoel soms onderin dat ongi gevoel... denk niet dat het doorzet vandaag... maar hopelijk binnenkort dan
ik denk dat ze aan het indalen is... elke keer als ik opsta dan voel ik een druk en ongi gevoel.. verder heb ik met plassen aldoor sliertje bloed of slijm.. niet veel maar toch en de kleur is nog steeds oranje/roze... nou bel morgen ff of ik morgen even langs kan komen ipv donderdag.. dan weet ik gelijk of ze ingedaald is.. want moest namelijk gelijk naar het ziekenhuis als me vliezen breken omdat ze nog niet ingedaald is