Wie heeft ook een moeilijke drinker?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Esmeralda1984, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Mijn zoontje is nu 3,5 maand oud. Weegt nu 6400 gram eb is 64 cm.
    Volgens het CB moet hij eigenlijk al 180 cc hebben maar hij drinkt nog niet eens 120 cc op. Ik bied hem nu al een tijde 150 cc aan maar zelfs daarvan laat hij de helft staan soms. Zijn flessen gaan nooit helemaal leeg.

Bij de laatste controle bij het cb hoorde ze wat op zijn longen en ze dacht dat het slechtr drinken misschien daar aan lag. Dus naar dr ha gegaan. Longen waren schoon, nu moet ik zoutoplossing gebruiken om zijn neusje wat opener te krijgen, gebruik het al bijna 2 weken. Maar nog drinkt hij slecht vind ik.

Hij js verder gewoon vrolijk, huilt niet veel en slaap goed.

Zijn er moeders die dit herkennen

2. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Mijn dochtertje heeft altijd (veel!) minder gedronken dan dat ze 'had moeten drinken'. En ook nu nog drinkt ze 'te weinig'. Maar zolang ze voldoende groeide en regelmatig plasluiers had kon het geen kwaad volgens de kinderarts.

3. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Mijn zoontje krijgt dus ook veel minder binnen dan moet.
    Hij heeft altijd goedd plasluiers.. Groeit wel goed gelukkig

Dan zal het wel goed komen ;)

Moet volgende week terug naar de ha en dan die week erna terug naar het cb. Zal het dan wel weer vragen.

4. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Onze dochter is in het begin overvoerd, we moesten steeds ophogen, langer met de fles zitten enz. Verder had ze ook een verborgen reflux. Dat had als resultaat dat ze hier ernstige buikkrampen aan heeft over gehouden. Ze is nu 6 jaar en nog wordt ze daar voor behandeld. Toen met 5 maanden ben ik op advies van onze huisarts gaan voeden op verzoek (flesvoeding). Daarna ging het beter. Het was hier feest toen de fles opgeruimd mocht worden want ander voedsel ging goed en toen ze eenmaal goed zitten kon verdween de reflux ook. Nu eet en groeit ze goed maar alleen die buik blijft een groot probleem.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook 1 moeilijke drinker, de ander drinkt sowieso 140/170 cc nu. Devin heeft bijv vandaag 2x 120 gedronken en 3x 70 cc. Als ie een goede dag heeft komt ie net aan de 600 cc in totaal.

6. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Hier ook een jongetje dat gemiddeld 600 cc drinkt en nooit na 18:00 dan moet hij niks meer

7. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Ik kan me voorstellen dat je bezorgt bent maar probeer het toch van je af te zetten.

mijn dochtertje heeft vanaf dag 1 ook heel slecht gedronken (borst, kolf, flesvoeding, ander drinken). Wij hebben hier ons ernstige zorgen over gemaakt.

Ze nam nog niet eens de helft van wat ze zou moeten krijgen op een dag.

Flinke plasluiers kennen we ook niet van haar (ivm andere kindjes).

Ze is nu 1,5 en nog steeds geen grote drinker maar ze doet het geweldig.

Schijnbaar hebben sommige kindjes genoeg aan minder (net als volwassenen).

Sterkte!

8. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    mijn dochter krijgt nu met moeite nog 180 cc per keer op.
    Dronk de eerste week mmaar 5 cc per keer!
    Ze had 6 weken lang 8 voedingen en dronk er in het begin 5 cc per keer en met 6 weken max 55 cc per keer gemiddeld!
    Hier dus ook een kleine drinker, eten doet ze des te beter :D.
    Ze groeit goed, is vrolijk en heeft plasluiers dus dan komt het allemaal goed...maar wat heb ik me zorgen gemaakt :p

Deel Deze Pagina