Buitenshuis toiletteren

Discussie in 'De lounge' gestart door unknowable, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe toiletteer jij buitenshuis?

1. Gewoon, gaan zitten.

2. Eerst met wc-papier bedekken.

3. Hangen.

4. Anders.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahahah jaaaa idd!!! Goeie!! Maar ja ik pin alles:p:D

2. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
  3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
  4. Islah

Islah Niet meer actief

Dat zullen vast niet veel mensen erg vinden... Alleen andermans bacteriën zijn vies!

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.815
    19.110
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Volgens mij heb ik ook ergens gelezen dat je ook niet kunt zien / ruiken welke wc het schoonste of meest vies is wat bacteriën betreft. Soms is een wc die schoon lijkt, toch viezer dan een wc die minder fris ruikt en er goor uitziet.

Verder sluit ik me aan bij de mensen die zeggen dat heel veel dingen even vies of zelfs viezer zijn dat openbare wc's. En tel daarbij op dat het dan vaak om dingen gaat waar je met je handen aan zit. (hand geven, deurklink, pinautomaat, geld e.d.) Ook al was je je handen voor het eten, ongemerkt zit je toch nog wel eens aan je gezicht: jeuk, haartje wegvegen, hand voor je mond als je niest*... Mijn kont daarentegen komt zelden tot nooit in de beurt van mijn gezicht en mond.

Als ik thuis komt is het eerste wat ik doe mijn handen wassen èn goed afdrogen. Met gewone zeep trouwens, niet die antibacteriële rotzooi.

* Oké, offtopic: maar die hand voor je mond als je niest. WTF? Eerst ga je lekker je snot en bacillen over je hand zitten sprayen, om daarmee vervolgens aan toetsenborden, deurklinken, geld, andere mensen en wat nog meer te zitten. Lekker fris. Overigens: al die bacillen die jouw handen weer van een ander hebben opgepikt, breng je ook meteen even naar je neus en mond toe. Daar al eens over nagedacht?
    Tijdens de Mexicaanse Griep hype, werd eindelijk het elleboog-niezen een beetje gepromoot. Maar ik zie het bijna nooit meer mensen doen. Maar serieus, als dan toch de helft van ons zo smetvrezerig is dat ze niet eens normaal op een wc durft te zitten, zullen we hier dan eens iets aan gaan doen?

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb dat ooit eens bij mijn oude baan geleerd en doe het nog steeds. Gewoonte geworden en heb het mijn vriend ook aangeleerd.
    Ik vind het zo goor als mensen niezen in hun handen brrrr:)

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Onbewust hou ik mij daar heel erg mee bezig. Winkelwagentje, pinnen, leuningen, spullen in vakantie huisje. Ik raak het allemaal niet aan of ik maak het eerst schoon. Beddengoed van vakantiehuizen gebruik ik niet. Heb mijn eigen mee. In restaurant is het moeilijk voor mij. Het bestek, de borden, opscheplepels bij buffet. En het ergste van allemaal: het eten. Ik weet niet wat ermee gedaan is, hoe schoon de keuken en keukengerei is. Mijn man heeft zich aant begin heel erg zitten irriteren eraan maar weet nu gewoon dat dat bij mij hoort. Vaak zucht ie hard en dan weet ik weer dat ik zo'n smetvrees bui heb. Ik let er zelf niet op, valt mij ook niet op

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.222
    16.582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Gewoon zitten.
    Als het echt vies is ga ik hangen en anders houd ik het op en zoek een ander toilet.

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nee maar een arts in het ziekenhuis brengt heel wat ziektekiemen , ea besmettingen over op patient via mobiel....

10. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Met wc-papier maak ik het een beetje nat met schoon water.. wrijf ik snel over de wc-bril heen en ga zitten. (werk, bezoek)

Is te vies dan hang ik erboven of bedek het helemaal met wc-papier :)

11. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

stom misschien maar bij lang in de auto zitten (ik vertik tankstations-ga nog liever dood) gebruik ik mijn moeders voor moeders kannetje ;) zorg wel dat ik rok/jurk aan heb. Zo achter de auto (deur), gooi t weg in de bosjes n spoel t ff uit met fles water en was mn handen met flesje antibacteriële handgel ;)

12. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik ga zo min mogelijk naar de wc op openbare toiletten, maar als ik echt moet ga ik gewoon, zoek dan de schoonste wc uit.
    Gewoon zitten hoor, hangen vind ik echt geen doen!

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.815
    19.110
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Mijn moeder plaste vroeger ook wel eens tussen de deuren van de auto. Vroegah, toen ze nog jong was en nog dacht dat mijn vader een lieve man was ;). Maar dat was voordat... hij wegreed terwijl zij zat te plassen. :D
    Helaas was ik nog niet geboren, anders had ik dat graag gezien, hahaha. Dan toch maar een openbaar toilet.

14. unknowable

unknowable Niet meer actief

:D Haha lullig

Deel Deze Pagina