Ik wil niet klagen......... Maar doe het lekker toch!!! Wat is het een vreselijk schijtweer vandaag!!!!!!!!!! Heb vanmorgen ff snel met de kids een frisse neus kunnen halen tussen de buien door, maar het is nog gewoon koud ook.... Bah bah bah bah, laat alsjeblieft de zomer nog heeeeeeel even terug komen.... !! Zet klaagmodus weer uit!!
Ik klaag mee! Echt rotweer he. Heb al de hele tijd koud. Ook mijn dubbel donsdeken ligt er nu weer op. Ik wil ook weer zomerweer!
Ben wel aan het werk! maar ook ik zie graag de zon schijnen en ook ik heb het de hele dag koud brrrrr!! vind het best gezellig hoor kaarsjes aan en lekker knus op de bank maar liever pas over twee maandjes
Ik geniet er echt van Vind het echt knus al heb ik nog veel liever gewoon zomer en vind het jammer voor de mensen die nu nog vakantie hebben...
Ik vind het ook niet erg. We hebben een super voorjaar+zomer gehad. Kids zijn vandaag weer lekker naar school en ik heb in het huis alles schoongemaakt en opnieuw ingericht. Vanavond even wat kaarsjes aan
Hier ook Alleen als mijn honden me aankijken van he vrouw we moeten eruit en het spoelt net baal ik even Maar tja hoort erbij Maar verder vind ik het helemaal super hoor, ik kan namelijk niet tegen de warmte, ivm duizelingen en flauwvallen. Dus goed nieuws voor mij
Ik vind het niet zo erg, we hebben inderdaad een mooie zomer gehad. En door dit topic kreeg ik weer zin in de herfst: Things I love about fall and winter... - Girlscene Forum
Eerlijk ik vind het heerlijk. Straks lekker de kaarsen aan en een kom thee en ik vermaak me wel. Ik vind het echt lekker. Ik kan ook echt verlangen naar vorst en sneeuw. Het liefst min 20 en 20 cm sneeuw
Het waait vooral erg hard waardoor het erg koud aanvoelt, heb gewoon zitten overwegen om mijn winterjas oo te zoeken had het zo koud, maar dat ging me toch iets te ver . Ik hoop wel dat we nog wat mooi dagen krijgen .
Wij hebben alweer een lang weekend Vlieland geboekt in november. Kan niet wachten! Hopen op een dikke herfststorm. Ik ben er klaar voor! Sinterklaas, kerst, sneeuw, schaatsen. Heerlijk. Maar een goede nazomer is ook niet verkeerd. Nog even naar het strand en we moeten nog een paar keer bbqen hoor.
Mijn partytent heb ik net op tijd kunnen redden. En ben net helemaal natgeregend met de 2 honden. Dat vind ik niet prettig. Maar binnen vermaak ik me wel.
Oh ik vind de herfst en de winter heerlijk! De zomer ook (niet te heet want daar kan ik niet tegen) maar de knusheid van deze twee seizoenen, lekker warm binnen, dikke truien, warme chocomel, liters winterthee, 's avonds kaarsjes aan, en straks weer kerst met m'n kerstdorp en een kerstboom, gezellig met m'n dochter optuigen etc.. En in december is onze kleine meid ook jarig, de dag voor Sinterklaas, 4 december. En natuurlijk straks ook het Sinterklaasfeest (MET zwarte pieten!)! Ik vind het zulke gezellige seizoenen! Als het vriest dat het kraakt of een dikke laag sneeuw buiten ligt lekker bij de verwarming binnen . En overdag met de kleine meid een frisse neus halen, heerlijk! Ik plan in december met kerst ook altijd in dat onze beide ouders en m'n zwager hier 1 dag zijn, lekker met z'n allen eten en later op de avond aan de koffie. Hapjes erbij. Ohh ik kan hier zo van genieten he, ik ben echt een gezelligheidsmens . Laat de herfst en winter maar komen!
Wij hadden de laatste twee weken van de vakantie vakantie. Nu dus. En we gingen kamperen bij de boer. In deze regen.. en wind.. en kou. Daar zitten we dan. Brrrrr. Dus ik baal echt
Oh gatver, ja dat snap ik dat je dan baalt! Onze vakantie is al voorbij, wij hadden de hele maand juli vakantie. En we hebben echt heerlijk weer gehad. Balen dat je dan nu slecht weer hebt!
Ik vind herfst en winter echt heerlijk. Normaal gesproken zou ik het dus ook niet erg vinden....maar we hebben net de sleutel van ons huis gehad en zijn nu dus aan het verhuizen..tuin bestraten etc. Niet fijn met die regen. Vanaf vrijdag kunnen we pas in huis aan de gang. Vandaar dus nu de tuin aanleggen en de inhoud van de schuur oververhuizen. Alles word dus drijfnat.
Van mij mocht het ook nog even mooi weer blijven. Een weekje extra zon, en droog weer zou hier erg welkom zijn. Ik wil heeeeeel graag mijn tuin in orde hebben.