Klein behuisd.. Zou een hoop gedoe schelen als we enkel een inklapbare buggy zouden kopen.. En de bugaboo eruit.. Waarom niet of wel?? En zoja welke dan een aanrader?
Ik heb vele gekeken (hebben zelf Joolz) en geen enige vond ik wat. Ik wil goede buggy met 1 hand inklaapbaar en liefst tot 8kg. Zonder veel stangen en draden en andere boel bij. Moest ook liggend kunnen en grote kap hebben. Heb te veel verwachtingen na joolz Heb wel eentje gevonden: armadillo van papas en mamas, wacht voor 10% korting bij ikbenmama en dan koop ik hem (gele) Prijs maakte mij niet uit. Als je wat ook naar prijs kijk dan er koelstra wel okey.
Ik zou dan echt gaan proefrijden zodat je zeker weet dat je een buggy hebt die fijn rijdt. Want veel buggy's rijden dramatisch...en als het je 'hoofdwagen' is, die je nu toch nog best veel gebruikt, dan zou ik echt willen dat hij gewoon lekker rijdt.
Wij hebben een maclaren en een koelstra. De maclaren is echt een heerlijke buggy. Rijd goed en is gemakkelijk in en uitvouwbaar.
Wij hebben beide maar ik moet er niet aan denken om de bugaboo weg te doen ondanks dat wij wel een fijne buggy hebben. De joie nitro hebben wij!
Maclaren is prettig (hadden bij verhuizing naar NL kinderwagen verkocht) maar we hebben in de winter toch nog een kinderwagen bijgekocht. Ik vond het niks dat D. met zijn snoet in de wind zat . In de kinderwagen sliep hij ook ineens weer. Ik zou met 7,5 maand de kinderwagen echt nog niet wegdoen.
Wij hebben ook de joolz en die is heel wendbaar en licht. Het was even zoeken maar ik vind de quinny zapp een erg fijne buggy . Licht wendbaar en klein opvouwbaar! Voor hele . lange stukken en op vakantie houd ik nog wel de joolz maar als ik geen ruimte had zou ik m wel weg doen.
Wij hebben een heel arsenaal aan wagens staan en konden dus uit van alles kiezen maar omdat mijn kinderen al vroeg liepen en ook goed liepen had ik genoeg gehad aan een simpele paraplubuggy van de prenatal (50 euro geloof ik).
Wel of niet bugaboo wegdoen?? Buggy voor permanent gebruik? Ze loopt net en oudere zoon op fietsje ernaast
Ik heb de Chico little was, stevig frame en mijn zoon van 1.5 jaar zit er goed in! Ik ben er blij mee
Wij hebben de koelstra simba t3. Die kan ook mee op de fiets. Dat was voor mij heel belangrijk. Vind het een fijne wagen het enige nadeel wat ik vind aan(bijna) alle buggy's is dat de duwstang niet in hoogte verstelbaar is.
Hier een maclaren, superblij mee en zoveel handiger dan zo'n kinderwagen! Ook overgestapt toen dochter ca 1,5 was en heb er vanaf het begin en nu heel veel plezier van. Lekker licht en makkelijk opklapbaar, rijdt fijn. Hebben hem ook meerdere keren mee op vakantie gehad naar het buitenland, ding kan wel tegen een stootje. Succes met kiezen!
Hier ook een nuna pepp als enige wagen (hadden maxi cosi mura geleend maar er kwam daar ineens een 2e..) ik mis de grote wagen niet!
De Quinny Zapp! Ultra klein en met 1 pink te besturen. We hadden eerst een Koelstra, maar dat was echt een onding. Toen die Quinny aangeschaft en ik raad hem iedereen aan!
Ik kan echt letterlijk op één hand natellen hoe vaak we de bugaboo nog hebben gebruikt nadat we een buggy hebben gekocht. Toen was onze dochter zo'n 13 of 14 maanden. Wij hebben een Chicco liteway. Tuurlijk, het is geen bugaboo. Maar het is echt een prima ding! Hij rijdt lekker, is niet te zwaar en na een jaar gebruik rijdt hij nog precies zoals in het begin!
Wij hebben een maclaren techno xt bij mn ouders en die gaat ook mee op vakantie of als ik ergens alleen heen ging met de kindjes. Verder qua ruimtebesparing is een fijne drager veel kleiner als de wagen. En toch, ondanks dat ik een hand vol draagdoeken en dragers heb, ligt de buggy in de auto voor als we bij iemand thuis zijn en hij even wil liggen of rustig zitten of eten, en slaapt hij thuis altijd in de Joolz. Dus toch kan ik mn wagens niet wegdoen... Maar veel ruimte zou het wel schelen. Voor de mac laren zou ik mn Joolz wel inruilen ja... Maar die kost ook aardig wat!