Gewoon even blij; hij zit :-)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Carino, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Na maanden ellende van zware reflux en KMA waarin ik mijn zoon elk slaapje gedragen heb, kan hij nu zelf gaan zitten :):)

Liggen was altijd lastig maar vanaf een maand of drie toch structureel op zijn buik laten spelen. Resultaat dat hij nu zelf kan gaan zitten en dat scheelt zoveel gedoe en gespuug :D

Dus voor alle reflux mama's: ook al is het vervelend, laat ze op de buik spelen, dan gaan ze sneller zitten en dat scheelt echt. Ik snap wel dat niet elk kind hetzelfde is maar veel oefenen is altijd goed. Bij mijn dochter werkte het ook zo destijds.

Moest het even kwijt, ben erg blij :)

2. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ha wat leuk!! Wat is dat toch leuk hè zo'n mijlpaal! Helemaal na de ellende die jullie gehad hebben kan ik mij voorstellen... geniet ervan! :D:D

3. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Begrijp ik nou goed dat jouw zoontje al zelf gaat zitten?? Van 5 mnd?

Mijn dochter (6mnd) heeft ook flinke reflux en ik kijk zó uit naar het moment dat ze zelf gaat zitten! Spelen doet ze sowieso op haar buik, ze rolt meteen van rug naar buik als ik haar neer leg

4. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ja, hij is rap. Mijn dochter was op dit gebied ook snel.

Wat hier hielp was een pak luiers neerleggen :D Daar trekken ze zich aan op. Vanuit die positie gaat het oefenen tot zitten beter.

Ik heb mazzel ook hoor, misschien waren ze hier het spugen echt zat :p

5. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Wauw!! Dat is écht een snelle! Mijn oudste ging pas echt zelf zitten toen ze goed en wel kroop haha en dat was denk ik dan met een maand of 9 a 10. Wat heerlijk zeg.

Ik kijk ook zo uit naar het moment dat ze meer gaat 'verticaliseren'. En dat ik niet zo afschuwelijk veel was meer heb.. En mezelf niet 2x op een dag om moet kleden.. En er niet pas aan het einde van de dag achter kom dat de achterkant van mijn schoen een gigantische spuugvlek heeft.. En die zure spuuglucht me niet meer achtervolgt..

Zucht... ;)

6. KimK

KimK Niet meer actief

Snel hoor! En wat fijn voor je :)! Helpt idd wel echt bij de reflux denk ik. Ik wacht met smart, maar vooral omdat ik het gevoel heb dat dl zich dan echt beter gaat voelen, op de dag dat ze kan zitten.

Deel Deze Pagina