Er zijn al meerder topics geweest over een buitenspeelkleed. Momenteel liggen ze weer bij de AH in het schap voor 5,99 met een waterafstotende onderzijde. (groen met blauw gestreept en roze randje) Ik ben er al 2 jaar erg tevreden over, goed uitwasbaar, verkleurd niet, lekker zacht. (alleen hij stinkt op het begin nogal)
Ik heb een grote mat van kidzimpulz. Deze is in diverse maten te bestellen. De mijne is 2 X 2 meter. Ze zijn er oor binnen en buiten. De buiten variant is met speciaal materiaal afgewerkt. Super kleed!!! Je vouwt 'm tot een pakket en ik heb er een bijpassende tas bij. Zo kan ik overal naar toe meenemen ( strand, zwembad, camping etc etc etc) Je kan ze in diverse hippe kleuren bestellen. Is ook gemakkelijk af te nemen met een doekje. Ben er echt super blij mee
ik heb me van die tegels gekocht in een speelgoedwinkel, verder heb ik een 2e hands boxkleed gratis gekregen van iemand die ga ik ook voor buiten gebruiken, die hangt nu te drogen
Ik heb een zogenaamd 'vakantiekleed' van de Hema, ideaal! Ik lig er eigenlijk vooral zelf op terwijl mijn dochter rond rent, maar toch
Bedoel je dan zoiets? HEMA buitenkleed Hij lijkt zo dun?? Ben ook nog opzoek naar een kleed voor buiten, moet wel dik zijn op onze tegels
Zelf een kleed gemaakt, met aan de ene kant tafelzeil, binnenin dubbel dekbed en bovenkant katoen emma en mona: Speel en go
Ik heb het kleed bij AH gekocht (alleen dan de versie met roze ruitjes en een groene onderkant) en heb er maar 4,- (en een klein beetje maar man heeft de bon weggegooid dus kan het niet nakijken) voor betaald . Kassa gaf 7,99 aan (op het kaartje stond 17,99) en onderaan de bon ging er nog 3,... bonusvoordeel vanaf. Heb het gewassen en ziet er nog mooi uit! Helemaal blij! Het is wel dun maar dat maakt voor mij niet uit omdat het voor op gras bedoeld is.
Oorspronkelijk geplaatst door Andrea85 Ik heb een zogenaamd 'vakantiekleed' van de Hema, ideaal! Ik lig er eigenlijk vooral zelf op terwijl mijn dochter rond rent, maar toch Bedoel je dan zoiets? HEMA buitenkleed Hij lijkt zo dun?? Ben ook nog opzoek naar een kleed voor buiten, moet wel dik zijn op onze tegels Ik heb die van 25 euro en die is best dik, heerlijke deken met waterafstotende onderkant.
volgens mij heb ik de zelfde op het oog ziet er een beetje uit als een quilt of niet? 25 euro geloof ik bij hema
Ook hier het vakantiekleed van de Hema..is erg prettig! Moet er wel bij zeggen dat ik hem op het gras gebruik, maar het is niet echt dun hoor!
Ik heb ooit een oranje met roze picknickkleed bij de Hema gekocht (zachte bovenkant, plastic onderkant) en die gaat al jaren prima mee (ook op vakantie). Deze zomer hoop ik hem met ons kleintje te kunnen gebruiken. Mocht dit echter niet zacht genoeg zijn, dan heb ik voor binnen ook een speelkleed gemaakt met een dekbed erin en die kan er dan op liggen!
Deze heb ik ook op mijn verlanglijstje staan. Bevalt de maat je goed? En in welke kleur heb jij hem besteld? Ik denk dat ik binnenkort de staaltjes maar eens opvraag. Kost wel wat, maar volgens mij is het echt een fijn kleed.