Over 1,5 maand gaan we op vakantie. M'n dochtertje heeft dan waarschijnlijk wel maat 68. Ik heb zwemluiers gekocht, maar wil er eigenlijk nog een leuk zwembroekje overheen doen. Welke maat zal ik dan kopen? 74? Of zijn die zwembroekjes gemaakt om over zwemluiers te dragen en moet ik gewoon maat 68 kopen?
Mijn dochtertje zit net in maat 68 en past nog makkelijk in het zwembroekje 62/68 van Hema. Zwemluier zit daar dan nog onder. Misschien verschilt het per broekje hoe ze vallen maar die van mij rekt wel behoorlijk.
Ik heb ook dezelfde maatzwembroek als gewone kleding. Bij normale kleding zit er ook een luier onder, dus bij zwembroeken is daar volgens mij ook wel rekening mee gehouden
Je hebt ook hele leuke zwemluiers. Een zwembroek met daarin een luier verwerkt die je uit kunt wassen. Als je wil heb je dan nog een aparte inleg om de ontlasting op te vangen en makkelijk te verwijderen, maar hoeft niet. Persoonlijk vind ik ze ideaal. Kijk eens op de site van 't duikertje. Heel veel keus en gratis verzending. Staan ook wel goede indicaties voor welke maat.
Daar heb ik inderdaad naar gekeken. Leek me niet handig voor op vakantie, omdat je ze moet wassen in de wasmachine (op de hand krijg je ze niet schoon als er ontlasting in zit). Maar heb niet gezien dat er aparte inleggers voor zijn. Ze zijn inderdaad een stuk leuker.