hallo allemaal, mijn dochter kwam naar mijn toe om voor vaderdag iets te doen voor mijn vriend haar stiefvader maar ik ben helemaal niet goed in dichten op internet kwam ik er niet uit om een gedichtje te vinden! Heeft iemand tips om iets leuks te doen dit is het eerste jaar dat mijn dochter dit vraagt aan mij ! alvast bedankt
Wil ze perse een gedichtje maken, of kan ze ook zelf iets in elkaar knutselen? Ik denk dan aan een hand of voet afdruk, of een silhouet van haar hoofd op een papier? Of denk ik dan compleet in een verkeerde richting?
Zoon heeft hier een 'toffe peer' gekleid op school. Met een kaartje erbij dat papa een toffe peer is. Zoiets kan natuurlijk ook
Hier in B was het afgelopen zondag vaderdag. Beide hadden ze een houten snijplankje geverfd en een notitieblokje erop geplakt. Bij zoonlief hing er een snor op die hij had uitgeprikt met erboven: met jou zit het helemaal snor! De toffe peer hebben we vorig jaar van bij de onthaalmoeder gehad
Het ligt ook een beetje aan de band die zij met hem en haar echte vader heeft. Ik heb ooit mijn stiefvader toen ik een jaar of 11 was een kado'tje gegeven met een kaartje met de tekst: Iedereen kan vader worden, maar het is wat anders om een papa te zijn. Mijn stiefvader vond dit het mooiste kado, en ik heb hem toen voor het eerst zien huilen.
wat fijn al die reacties hb er zeker wat aan ! mijn dochter heeft met allebij een goede relatie ! ze had laatst een vriendinnetje te spelen,zegt dat vriendinnetje maar c dat is toch jou stiefvader zegt mijn dochter nee hoor want net als de stiefmoeder in sprookjes zijn die niet lief en zijn gemeen maar m is wel lief net zo lief als mijn papa dat zegt al genoeg 😊 moest wel lachen hoor van binnen om die opmerking.