Ik heb twee hele lieve katers maar het zijn echt katten die buiten moeten kunnen leven... als muizenvanger bij een boer of iemand die gewoon veel ruimte heeft! Ze zijn 6 jaar en erg aanhankelijk. MAAR 1 probleem is dat ze binnen sproeien... erg vies natuurlijk! Daarom een buitenverblijf gezocht waar ze lekker kunnen ravotten enzo! Ik heb alles al geprobeerd... medicatie, kattenpsycholoog, castratie... en nog veel meer... maar het gaat dan even goed en dan weer mis... Ik wil ze eigenlijk niet wegdoen omdat ik er dol op ben.... maar heb niet echt een keuze meer... het is gewoon niet fris en zeker niet voor mijn dochtertje! Hoop dat jullie iemand kennen!
Kunnen gecastreerde katten nog sproeien dan? Hopelijk vind je een leuke en goede plek voor ze. Succes!
Ja dus! Nou komt het niet vaak voor en is castratie meestal wel DE oplossing maar in dit geval dus niet!
Jeetje, dat is idd niet zo fris dan! Kan me voorstellen dat je er een dubbel gevoel aan over houd, je wilt ze niet weg doen maar je wilt ook graag in een fris huis leven, lastig is het dan he! Hopelijk vind je gauw iemand die ze van je over wil nemen.
Jazeker! Sterker nog: daarom moet je ze ook al met 5/6 maanden laten castreren. Als katers al zijn begonnen met sproeien voordat je ze laat castreren, dan is de kans aanwezig dat ze daarna door blijven sproeien. Wat jammer dat niets helpt en je ze weg moet doen Misschien kun je nog eens voor wat meer tips en info (of het plaatsen van een oproepje) kijken op Kattenplaza - Kattenforum . Daar zitten veel "kattenexperts" Succes!