Ik zag net op de website dat je donderdag gratis kaarten kan sturen met de applicatie van Hallmark! Wenskaarten verstuur je met de Hallmark-app | Hallmark.nl Op donderdag 16 augustus 2012 vanaf 09.00 uur kun je gratis kaarten sturen met de Hallmark-app! De eerste 10.000 kaarten incl. postzegels zijn GRATIS. Download nu de app. Op = OP! Let op: Alleen geldig voor kaarten verstuurd binnen Nederland. Hoe werkt het? Vul mobiel2012 in bij het betalingscherm van je kaart. Ik denk dat er veel mensen zijn die het wel leuk vinden dus dacht, ik post het maar.
Ik zat te denken daarstraks en je moet een code invullen bij het betalingsscherm. Misschien dat dat ook gewoon via internet werkt? Ik ga het wel proberen donderdag.
@guus: Gisteren kreeg ik ook te zien dat de code vervallen is, maar de actie loopt pas vanaf morgen he.. Ze zullen de code dus waarschijnlijk morgen activeren.
dat probleem had ik ook, hij kon de site niet te pakken krijgen...... maare via de gewone website lukte het ook een kaart te versturen, daar pakte hij de code ook