bukgriep en extra slaapje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door loesjej, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    hoi
    beetje gekke vraag
    de kleine hier is ziek, buikgriep...
    heeft de laatste nachten gespookt vanwege diarree en spugen.

Nu slaapt hij nog maar 1 keer op de dag,van half 1 tot 3 maar net was ie zo moe, dat ik em naar bed heb gedaan.
    Nou is mijn vraag, hoe lang zal ik hem laten slapen?
    tot ie wakker wordt?
    of over een uurtje en dan op gewone tijd vanmiddag weer naar bed?

gek he, hoe je dan ineens niet meer weet waar je wijs aan doet terwijl als je zelf ziek bent ook wel een keertje extra je bed in duikt...;)

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik zou hem lekker laten slapen, ik heb mijn meisje ook laten slapen wanneer ze behoefte had toen ze ziek was, dan maar even geen ritme, het gaat erom waar je kindje op dat moment behoefte aan heeft ;)
    veel beterschap voor je ventje! het is een rotgriep!

3. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik zou hem ook lekker laten slapen. Hij heeft zijn rust hard nodig en kan op die manier sneller weer beter worden. Laat hem dus maar een beetje zijn eigen ritme bepalen. Wel om denken dat hij tussendoor veel blijft drinken, want dat willen sommigen nog wel eens vergeten als je niet in het ritme zit.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou hem ook laten slapen, mits het niet idioot lang duurt. Zeg max zo'n 4 uur na de vorige maaltijd/drinken wel wakker maken voor wat drinken. Zeker bij buikgriep is voldoende vocht wel belangrijk..

Ik zou hem gewoon aan het eind van de middag dan weer naar bed doen, en dan vanavond maar kijken waar je uitkomt. Zijn lijfje geeft wel aan wat het nodig heeft. Rekken helpt dan toch niet..

5. EmyD

EmyD Niet meer actief

Yep, even je ritme laten voor wat het is. Onze meid is op het moment ook erg ziek. Ik heb haar vanddag al 3x naar bed gebracht. Helaas slaapt ze steeds maar een half uur ofzo.. Maar als ze moe is leg ik haar op bed, en tussdoor geef ik haar wat kleine beetjes eten en drinken. We zien wel hoe we vanavond uitkomen... Succes en beterschap!

Deel Deze Pagina