ik ben er afgelopen dinsdag achter gekomen dat ik zwanger ben! Maar toch kan ik nog niet echt blij zijn . Ik heb namelijk al ruim anderhalve week last van bruine of rode vloeing, dus ook al voor dat ik wist dat ik zwanger ben. Het is niet veel te weinig voor een maandverbandje of tampon en ik heb ook geen pijn of kramp. Toch maak ik me ongerust dat het niet goed zit omdat het al zo lang is. Wel heb ik donderdag 12 maart erge pijn gehad en heel donker rood/bruin bloed verlies gehad, dit duurde maar een paar uur, en toen zondag 15 maart ook weer maar dan veel minder heftig en de bloeding was ook minder en anders van kleur. (weet trouwens niet of ik voor die tijd al zwanger was, lijkt me ook stug want mijn cyclus is begonnen op 1 maart ) nu weet ik niet zo goed wat ik moet voelen, eigenlijk voel ik nix heb wel hoofdpijn maar dat kan ook spanning zijn en moet vaker plassen dat denk ik teminste, heb geen zere borsten en ben ook niet misselijk ofzo. soms denk ik van wel, maar volgens mij praat ik dat mezelf gewoon aan. dinsdag 31 maart heb ik een afspraak bij de HA. is er iemand die dit verhaal herkent, of me hier in kan helpen? het is voor mijn de 1e keer dat ik een positive test heb, dus ben echt nog een groentje op dit gebied xxx Miffy
Nou, dat klinkt inderdaad wel als een heel spannend begin van een zwangerschap. Kramp en bloed is een vervelende combinatie die helaas wel eens een miskraam zou kunnen zijn. Als je graag eerder wat duidelijkheid wilt hebben, bel dan alvast een VK waar je straks ook heen zou willen. Eventueel kan die je sneller helpen! Het lichte bloedverlies kan trouwens ook heel goed een innestelling zijn, of een gesprongen vaatje. Oh, ik zie nu pas dat je die heftige bloeding veel eerder hebt gehad! Wel vreemd, zo midden in je cyclus... Wel goed om het even met je HA ook te bespreken, misschien kan die je wat inzicht geven en die kan in ieder geval nog even je bloed testen of je zwanger bent.