GRATIS jongens babykleding+meer

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Snoopy82, 25 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    ik heb niet veel, maar een klein kledingpakket wat ik iemand wil schenken die een zontje verwacht of heeft en niet de middelen heeft financieel om veel aan te schaffen wat ze graag wel zou willen.

Ik bied dus een kledingpakket aan, ik zal kijken wat ik allemaal heb vanaf maat 50 tot 68 ( zoontje zit nu in 74) en dit in t pakket toevoegen. De kleding is allemaal nieuw tot zo goed als nieuw, heel enkele gebruikt. We hadden veel te veel en helaas dus niet aan alle kleding toegekomen. Heb ook nog sokjes en slofjes/schoentjes. Ook heb ik 6 stuks luiers die je aandoet als een zwemluier ( kom ff niet op de naam).

Wie o wie heeft t niet breed en heeft echt kleding/spullen voor de kleine nodig? PB mij dan even en dan kunnen we het bespreken ;)
    Het mag allemaal weg naar een kindje die ik blij wil maken en natuurlijk de ouders :D

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Wat er zoal inkomt:

- longsleeve shirtjes , sommigen met opdruk als : hulppietje met pietje erop, tekst wacht maar als ik groot ben etc.
    - shirtjes korte mouw
    - rompers
    - sokjes
    - broekjes met voetjes eraan
    - joggingbroekjes

etc etc etc

3. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Ik heb je een pb gestuurd hoor heel graag van je

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik ben net thuis, ga er later ff mee aan de slag !

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Nog meer meiden interesse in een kledingpakket met eventueel wat kleinigheidjes erbij en dan alleen de verzendkosten betalen?

Ik wil dan eventueel kijken of ik er totaal 4 pakketjes van kan maken. Graag pb met waarom jij het goed kan gebruiken, wil echt dat t naar mensen gaat die echt niets uit te geven hebben!

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik zou er nog bij kunnen doen:

- beddengoed setje nieuw
    - wikkeldeken lekker warm van bambino
    - speelgoed
    - vrouwenkleding maat 34/36 ( pas er zelf helaas niet meer in) t is niet erg vrouwelijk maar meer sportief en lekkerzittend.

Hoor graag van mama's die t moeilijk hebben, ik help graag tot hoever ik kan al heb ik niet veel maar probeer toch pakketjes te maken om iig 4 gezinnen blij te proberen maken met wat ik weg te geven heb ;) xxx

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Laatste upje, ik wacht t tot morgen af en krijg ik geen reacties verder dan verdeel ik de pakketten tussen de 2 meiden. Dan worden t geen 4 kleinere maar 2 redelijk gevulde pakketten....

Hoor graag van meiden die t goed kunnen gebruiken en zelf moeilijk hebben. ;) laatste oproep want ik doe t ook uit behulpzaamheid, maar ga niet al mijn tijd erin steken door ernaar te vragen steeds...

Meiden ik begrijp t als je t niet openbaar wilt maken, pb me ! dikke kus xxx

8. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

8 feb 2011
    1.330
    0
    36
    Vrouw
    Jabeek
    Heb je nog een pb gestuurd maar weet niet of hij aankomt/aangekomen is ;)
    hoor graag van je

Groetjes Kim

9. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    je hebt pb terug meid ;) mijn pb is denk ik 1ste keer niet goedgegaan ....

10. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik heb nu in totaal 4 reacties en ben bezig met de pakketten.

Het verbaasde mij dat nu ik mensen wil helpen dat ik toch iets meer blijk te hebben dan ik dacht... Nu heb ik nog pakketten van:

- maat 68
    - maat 74
    - maat 80 en 86 enkele
    - babymaten 50 tot 56 en benodigheden zoals dekentjes/flesjes etc

Het zijn nieuwe en amper gebruikte spullen dus wil er graag 10 euro inc verzenden voor hebben. Kun jij 10 euro missen pb mij dan en dan stuur ik jou een mooi pakket toe, het zijn geen megapakketten maar wel middelmaat met mooi spul erin met zorg geselecteerd wie wat nodig heeft ;)

Hoor graag via pb van meiden die t goed kunnne gebruiken, meld erbij welke maat ;) xxx

Ik ga straks de 2 pakketten versturen en 2 zijn nog in behandeling :) Voelt goed anderen helpen! Het is niet veel zoals ik al zei, maar wat me lukt geef ik weg.

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik kan nog wat meiden blij maken, let me know!

12. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Fijn dat mensen via een pb mij toch durven aan te spreken en zo zichzelf bloot geven dat ze hulp kunnen gebruiken.

Ik help graag en ontvang je bericht graag via pb, niemand hoeft t te zien of te weten ;)

Ik heb nu totaal 4 meiden en 1 afwachtende... kan nog wel wat in elkaar zetten en leuk spul ook :D Hoor graag van jullie... Ik blijf reacties plaatsen omdat ik zelf lichamelijk ook niet veel kan en alleen ben met 2 kids dus wil graag alle pakketten in 1 x wegbrengen voor verzending anders blijf ik op en neer gaan en t is niet naast de deur want woon niet in ene grote stad :)

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Top van je meid ;)

14. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    :)thanks:) x

15. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik heb de laatste spullen die ik nog had verdeeld en heb nu nog wat pakketten weg te geven in de maten:

-2x pakket babymaten mt 50.
    1 babypakket bevat naast de kleding ook een grote nieuwe voetenzak van quinny. Andere babypakket bevat een nieuwe aquablauwe wiegenbak voor in een duowagen of zo los te gebruiken naast de kleding.

- pakket maat 62 heb ik nog 3 pakketten van weg te geven, bevat bijna allemaal nieuwe kleding.( alle seizoenen te dragen)

- pakket maat 74, 74/80 heb ik 1 pakket van.( dit is allemaal zomerkleding ( korte broekjes stoere, shirtje, brasil pak, longsleeve en rompers)

- pakket maat 62/68, 68 ook nog 1 pakket van.( bevat ook zomerkleding)

Wie o wie kan ik nog blij maken met bovenstaande?

Voor 10 euro inc verzenden mogen ze weg! je kunt me een pb sturen, het zijn de laatste pakketten ;) en dan ben ik voorlopig uitgedeeld tot de kids weer uit de andere maten groeien :)

16. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    upp!

nog weg te geven voor 10 euro inc verzendkosten:

- 2x pakket babymaatjes + spullen

- 2x maat 62

- 1x maat 68, 74, 74/80

alle pakketten middelmaat, geen megapakketten, maar ik maak graag meiden blij die t waarderen.

17. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Nog over:

- 1 babypakket
    - 1 x maat 68
    - 1 x maat 74, 80
    - 2 x maat 62

18. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

het pakketje is binnen, erg bedankt voor de kleren

19. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    Mocht je 62 niet kwijt raken houd ik me aanbevolen
    :)

20. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Hoihoi!

Ik weet iemand die ik heel erg blij zou kunnen maken met 68-74-80.
    Heb je die toevallig nog?

Ik hoor graag van je :)

Deel Deze Pagina