Hoe flessen reinigen op vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door alien, 1 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alien

alien Niet meer actief

Hai!

Over drie weekjes vertrekken wij naar een All inc. 5* hotel in Turkije. Ik heb er veel zin in maar vind het ook spannend met onze kleine meid van dan 7 maanden.
    Nu vraag ik me af hoe ik daar de flessen goed kan reinigen? en ook of je in zo'n hotel ook een magnetron hebt staan ergens om flessen water op te warmen voor de fles.

Weet iemand dit? Wij gaan trouwens naar hotel Limak Lara.

Tnx alvast!

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Waterkokertje meenemen
    En ter plaatse afwasmiddel kopen. Dan kun je ze uitwassen en daarna nog even met kokend water omspoelen.

3. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Ik ben 2 jaar geleden ook in Lara geweest, t was een hotel vlakbij Limak Lara hotel.
    Bij ons hadden ze in t restaurant wel een magnetron maar die had ik
    pas de laatste 2 dagen van onze vakantie gezien.
    Ik had een flessenwarmer mee en gebruikte kant en klare opvolgmelkpakjes.
    Ik was m'n flessenbirstel vergeten dus t was echt een gedos om m'n fles schoon te krijgen. Dus neem echt een flessenborstel mee en afwasmiddel. Er is daar geen supermarkt alleen van die kleine winkeltjes in t hotel en die verkopen t niet of g kost erg duur. Zak chips kost in zo'n winkel 3 euro, dat zegt al genoeg.

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    je hebt anders ook van die sterelisators op stroom al is dat voor die paar daagies miss wat lastig.
    en idd een flessenwarmer meenemen das altijd handig als je op de kamer zit. en een waterkoker die zijn niet zo groot van die goedkope van 5 euro oid. je kunt er vanalles in stoppen in je koffer dus is niet lastig in te pakken.

5. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik waste de flesjes met een beetje afwasmidel en bronwater uit de winkel (dus geen kraanwater). Voor flesjes maken vroegen we gewoon gekookt water aan het personeel.

Deel Deze Pagina