Hier ook nog eentje om het af te leren Haar oortjes staan trouwens niet 'goed'. Maakt voor ons niet zoveel uit hoor, we hebben niet zo de behoefte om die shows enzo te doen. Wel eens op een bullmastiff beurs geweest met haar, gaven ze ons het advies om haar oortjes af te plakken en haar staart met haarverf te verven (ze heeft een zwart puntje aan haar staart, net alsof ze in de verf heeft gehangen). Pff, voor ons is ze perfect zoals ze er nu uit ziet hoor!
Diva is heel zachtaardig, maar ik kijk er niet raar van op als ze als ze nog wat ouder is wel goed waaks wordt. Als ze nu onraad denkt te merken, wordt ze echt woest. Dan gromt ze en staan dr rugharen overeind. Maar ja, dat mag ook als er onraad is! Maar of benen van een evt. inbreker ongeschonden blijven vraag ik me af straks haha. Darmen hebben die van ons geen last van. Alleen diaree als ze ander voer dan anders krijgen. Maar ze doen het goed op hun vaste voer: Royal Canin voor de bull. En ook bijzonder weinig last van windjes 8)
Hier precies hetzelfde haha! Wat een schijterd inderdaad, denk je ook een hond te hebben @MammaJo84, ja inderdaad, echt een berg geld.. En als het wat opleverde was het niet erg geweest, maar we weten nog niks nu. We zijn aan het kijken of we hem in Duitsland nog een keer binnenstebuiten kunnen laten keren, daar schijnen de DA veel beter te zijn, dan hier in Nederland.
Ze is wel erg waaks hoor, grommen en blaffen als er iets bij de deur gebeurd, denk dat dat wel goed komt met inbrekers, als ze maar niet met grote dozen aan komen zetten, haha . Noah zet ook haar rughaar helemaal overeind, ziet er echt leuk uit, aan het einde van haar rug krijgt ze dan helemaal een donkere streep, staart recht achteruit , dan is ze heeeeeeel stoer en super eng, lol
wow dan!! is het wel een volle OEB??? woont hier bij mij in de straat een man met 2 OEBullen maar die zijn lang niet zo hoog hoor wel een pracht hond trouwens!!
Volgens de fokker is het een engelse bull met 12% old english. Maar je weet het met old english nooit precies. Er kan van alles inzitten. En je hebt verschillende bloedlijnen.
Hier 1 bull allergie en die ander ertegen aan. Vers vlees kregen ze sowieso al, maar nu dus geit en door het momentele geitgebrek door de q-koorts zijn we eend aan het uitproberen en so far so good. En het teefje, de zwarte heeft nu al wel een keer of 5 (in 3jaar tijd) last van dr pootje gehad, dat ze mank liep. Ze hoeft maar even te hard te springen of uit te glijden en ze loopt een paar dagen mank. Verder zij het scheten (figuurlijk maar ook heel letterlijk )
Wonen nu te klein... Maar mijn vriend is helemaal gek van Engelse bulldogs.. En ik van Bull Terriers Schitterende dieren.. En erg mooie foto's hier! (Al ben ik nog meer katteliefhebber.. dus wie weet wordt t in een groter huis ooit nog een beestenboel)
@Draak86: Nice pics! Geweldig ook hoe ze liggen he?! Met de poten naar achteren of onder hun kontje gevouwen. Prachtig!
Soms zitten ze ook echt als een mens dus echt alleen op hun kont en hun poten er helemaal ondervandaan. Dus niet als 'gewone' honden half op kont half op poten maar echt alleen op hun kont. Dan krijgen ze ook echt een vetrol haha...
Wij hebben een engelse bulldog van 6 jaar oud. Geweldige hond, erg eigenzinnig, eigenwijs en bovenalles super lief en lui. Het is een stamboom hond van een fokker van de EBCN. Nog nooit gezondheidsproblemen gehad. Ik zou zo graag een foto plaatsen maar ik wil heel graag anoniem blijven en onze hond is hier in de buurt alombekend.
Wij hebben een franse bulldogteef Chick van 2 jaar, beest is echt helemaal gestoord haha Mevrouw is ook gewoon de baas over onze kruising mechelaar/rottweiler van 40 kilo