hahahha ik hoor je nog wel eens als je een pup hebt hahaha. Wij hebben onze man ook als puppie gekregen. We hebben hem uitgezocht met 1 week oud (hij paste zo in de palm van mijn hand!) en hem opgehaald met 8 weken. Tussendoor zijn we nog een aantal keer wezen kijken. Het is heerlijk hoor zo'n hondje maar ben toch wel erg blij dat hij nu groot en vooral zindelijk is! Want bullen staan er wel een beetje om bekend niet heel erg snel zindelijk te zijn (er zijn uiteraard altijd uitzonderingen) en ik moet zeggen het heeft bij ons even geduurd maar nu is hij de meest zindelijke hond die ik ken dus met geduld kom je er echt hahahah. Ja bij mij kunnen de mensen ook nooit geloven dat als wij alleen met hem zijn dat hij dan rustig is. Maar dan ligt hij heel de dag te slapen, en energie op te bouwen voor als er visite komt hahahahha.
Hoi allemaal, Wij hebben een franse bull... erg lief... super gezellig en waaks aangezien ik vaak alleen thuis ben 's avonds.. Met visite wat hij niet vaak ziet is hij idd ook erg druk.. en als mijn man en ik alleen met hem thuis zijn is hij erg rustig en ligt ook de hele dag te slapen.... HIj is wel wat druk met meelopen.. btje overenthousiast naar mensen toe :S.. Hij wordt in augusutus alweer 2jaar.. en het is zo verleidelijk om er eentje bij te doen, maar dat is al een stuk minder praktisch en hopelijk straks met een kleintje erbij... is ook niet echt handig..!! Wie weet ooit in de toekomst..
@Nikster: prachtig zo'n klein hummeltje! Nu je besmet bent met het bullenvirus, kom je er echt nooooit meer vanaf hoor! Haha!
Bekijk bijlage 77506 Schattig he?! Ze liggen echt het liefst bij elkaar in de mand. Zo lief! Maar binnenkort moet er een mega mand komen om dat te kunnen blijven doen. Past bijna al niet meer samen in 1 mand haha. De kat ligt er zo nu en dan ook nog gezellig bij. Die gaat gewoon bovenop liggen LOL.
Dit topic slaat goed aan he?! Leuk!!! Voor degenen die het leuk vinden: ik heb een webwinkel voor hondenartikelen met daarop sinds gisteren ook een forum! Misschien leuk als jullie daar komen kletsen? Dan kunnen we ook diverse onderwerpen over de bullen starten! Voor degenen die het leuk vinden, dit is de link naar m'n website en daarop vind je ook het forum! Welkom | Webwinkel: MijnMaatje Liefs MammaJo.
hey.... bedankt allemaal voor jullie reacties! We kunnen ook niet wachten om onze man op te halen!... Hopen dat het allemaal een beetje goed gaat met zindelijkheid enz... vind het wel spannend!... Maar ben echt helemaal verliefd op het ras!... mamajo... ga es ff een kijkje nemen in je webshop!
Leuke webshop! Als iemand trouwens nog een leuk adresje weet voor halsbanden/tuigjes leer met franse bulldog beslag erop... Heb ze gezien op een foto maar kan er niet achter komen waar ze te koop zijn!...
O o o wat schattig!!! We hebben een boxer en een teckel en hebben ook weleens gedacht over een Franse buldog, maar nog eentje erbij is wat veel van het goede. Wel heel cute!
hoii dames haha oww echt leuk topic, wij hebben ook een franse bull een teefje, zora genaamd tis een heerlijk hondje, super enthousiast.. .iets te af en toe, zeker als er mensen komen dan luistert ze ook Totaal niet. verder luistert ze zowiso alleen wanneer ze het wilt, haha echt lekker eigenwijs dus hier ook wel last van kwaaltjes helaas, ze is denken ze allergie's voor een of ander iets, waardoor ze heel veel jeuk krijgt, en ook een rode huid. nu heeft ze voer, van hill's sensitive skinn en dit lijkt wel te werken, er was ook voer van de dierenarts, maar dat koste 30 euro per kleine zak....iets te veel van het goede! iemand nog tips voor haar allergie w.s voor rundvlees, en misschien ook soort van pollen ofso ook verhaard ze mega erg, altijd, zegmaar als ik haar aai, dan vliegen de haren al in het rond en ik kan blijven borstelen, dat stopt nooit, is dat bij meerdere bull's zo? en scheten laten kan ze als de besten, en snurken ook hahaha maar tis zo'n liefje! haha groetjes!
hoi, Dat van die rode huis kennen wij! Die van ons heeft een grasallergie! Als hij met zijn buik en poten door het gras heeft gerend, vooral als het net gemaaid is zit hij helemaal onder de uitslag. We hadden eerst medicijnen (a 70 euro p.m. pffff) maar die hielpen niet. Nu proberen we erop te letten dat hij niet een aantal dagen achter elkaar door het gras banjert en dan gaat het goed. Verder gelukkig weinig kwaaltjes. hij had vroeger weleens ontstoken anaalklieren maar sinds we elke keer na het uitlaten zijn kont schoonvegen is dat niet meer gelukkig.
Oja... vergeten te melden... Onze Huubke, Franse Bulldog, heeft tot vorig jaar vaak oorontstekingen, onstoken huid balletjes en tussen de tenen gehad, en veel dunne poep. Tijdens de zoveeste dierenarts bezoek dacht de d.a. dat Huubke wel eens hypoallergeen zou kunnen zijn. En inderdaad... nu al een jaar de Sensitive brokken van Royal Canin (van de dierenwinkel) en het gaat geweldig goed! En GEEN snoepjes of koekjes meer! Kijk... dat gescheet... daar zullen we nooit vanaf komen
onze engelsche bull krijgt de sensitive brokken van prins. ik meens 39 euro voor een grote zak,doet ie een kleine maand mee. heeft gelukkig ook geen diarree meer.
Hier een bulldogliefhebber en wij hebben een old english bulldog en foto's staan in mijn album. Ze staat erg hoog op haar poten en is verder qua verhouding een beetje mislukt. Haar papa en mama zijn kampioenshonden, maar het heeft denk ik een generatie overgeslagen . Niet belangrijk, want ze is zo lief!! Aan de ene kant vreselijk lui, maar kan ook ontzettend adhd-erig zijn.
ben net met ons engels bulletje naar de dierenarts geweest...hij heeft ontstoken oogjes,arm dier... ik maak elke ochtend zijn plooitjes schoon met afgekookt water,en vanmorgen waren opeens zijn oogleden helemaal vies. gelukkig kon ik meteen tercht met hem.. na een warm ritje in de auto ligt ie nu lekker op het gras uit te hijgen,de arme schat kan echt niet tegen de warmte zeg....
Hier ook een bullenliefhebster! We hebben een nu nog 1 engelse bulldog. 2 jaar geleden hebben we onze andere teef in moeten laten slapen. Ze genoot bij ons haar oude dag. We hebben haar bij een fokker vandaan gehaald die haar zwaar verwaarloosde nadat ze haar diensten had volbracht.
Wij halen de banden eigenlijk altijd bij Halsbanden.nl zijn echt super mooie banden. Daar hebben ze ook rasgericht, dus met beslag enzo