mystery centerparks

Discussie in 'De lounge' gestart door popje, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
  2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja hebben het weleens gedaan. hadden het gelukkig getroffen;)

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Naar welke park werden jullie gestuurd?
    Mijn nichtje doet dit heel vaak en krijgt ook altijd leuke parken.
    Ben bang als ik het doe dat ik een fout park krijgt of zo

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Als je niet naar een mystery park wilt moet je eens kijken op de belgiische centerparcs site. Vanaf daar kan je ook boeken en scheelt vaak een hoop met boeken van de nederlandse site.

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik dacht toen naar het meerdal maar weet het niet zeker;)

6. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    En ben je dan ook goedkoper uit?

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    ja voor 4 pers huisje betaal je 129 euro daar bij komen wel nog wat extra kosten
    ik zou 200 euro kwijt zijn

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Het scheelt natuurlijk wel in welke periode je gaat he.
    Ik heb het nog nooit gedaan, maar dat komt omdat mannetje graag weet waar ie aan toe is ;).
    Het scheelt best veel geld vind ik.

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hoe bedoel je een fout park krijgen??

De parken die meedoen met de actie liggen in Nederland en België: het Heijderbos en het Meerdal in Limburg, de Eemhof in Flevoland, Port Zélande aan de kust, de Kempervennen in Brabant, de Huttenheugte in Drenthe en net over de belgische grens de Vossemeren (28 km vanaf Eindhoven) en Erperheide (40 km vanaf Eindhoven).

zijn allemaal goede parken. oke de eemhof is wat minder doordat er geen plaza is, maar ze hebben allemaal een groot zwembad en leuke dingen.

we hebben het al 2 x gedaan de eerste keer naar het meerdal en een maand geleden naar de huttenheugte.
    bevalt ons prima en ik ga echt geen gewone boeking meer doen.;) bespraar liever zo'n 200/300 euro (4 pers. huisje nemen wij).

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Je heb toch ook 3 parken die ook cp zijn maar eigenlijk onder sunparken vallen/?

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

waarom zou de eemhof minder zijn dan de andere door het niet hebben van een plaza?? De eemhof is schitterend mooi zoals die nu is met dat balinese thema!

Ik zou het er gewoon op gokken hoor!Lekker een mysteriepark boeken.

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dat vinden de meeste mensen een min punt.. het is zeker hartstikke mooi..Mij zou het persoonlijk geen bal intresseren.

Popje: nee alles is centerparcs. de mindere parken zijn verkocht.. Kijk gewoon even op de site van centerparcs en dan bij de parken die hier boven stonden dat kan je zien dat het allemaal hele mooie parken zijn.

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Vrienden van ons zitten nu in park de Kempervennen, ook via een mysterie boeking.

Als we gaan dan gaan we in het voor-of najaar en dan vind ik een overdekte plaza wel erg prettig en zou dus de Eemhof afvallen...dat is voor mij een reden om het niet te doen.

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik vind die port zalande het mist mooist als ik zo kijkt omdat daar niet echt een baby/peuter zwembad bij zit... of zie ik dat verkeerd?

Heb wel geboekt voor in Nov een midweekje voor nog geen 200 euro, 4 pers huisje.

Als ik vergelijk met cp park dan kom ik ver boven de 300 euro uit

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik probeer altijd met 50 of 40 procent korting te boeken.
    Op internet vind je genoeg links.

Mystery park is inderdaad niet duur.
    Maar wij wonen helemaal in het noorden van Groningen, dus om voor een weekendje of midweekje helemaal naar Limburg te moeten dat zie ik niet zitten.

16. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik vind eemhof juist het leukste park! ze hebben de leukste wildwaterbaan, een bioscoop en een meertje met strand. dat hebben andere parken bijv. weer niet ;)

17. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij hebben 2 jaar geleden mistery centerparcs geboekt.
    Wij zaten in de eemhof.

Het was de minste vakantie die we tot nogtoe gehad hebben, maar dat lag ook aan het weer.
    Van vrijdag drie uur tot maandag 10 uur aleeeeen maar regen.
    Tja en dan is de eemhof (zonder plaza) niet zo'n goed idee.

Het huisje dat we kregen kon wel een opknapbeurt gebruiken.
    Vooral de bank was niet meer wat ie zijn moest.

Maar ja, voor je kunt het ook super treffen! Tis een gokje. Scheelt wel lekker wat eurotjes!

Succes en fijne vakantie!!

Deel Deze Pagina